Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

A3/TT/R8 sa te same kierownice

Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

A3/TT/R8 sa te same kierownice

Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać?

spoko jak źle podłączysz to będziesz wiedział od razu:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A3/TT/R8 sa te same kierownice

Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać?

spoko jak źle podłączysz to będziesz wiedział od razu:decayed:

Zyczliwy :D

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A3/TT/R8 sa te same kierownice

Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać?

spoko jak źle podłączysz to będziesz wiedział od razu:decayed:

Zyczliwy :D

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Miodzio nie wiem wogole po co ta Twoja wypowiedź?

Nic nie wniosła, nabiłeś posta, brawo.

jak nie zadziała to wiem ze trzeba cos pozamieniac, tylko nie chce mi sie dwa razy robic tego samego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do wypowiedzi ubierz Kask to sobie daruj Gibons, :facepalm:

Nie pierwszy raz rozkręcam kiere, w b6 juz kilka wymieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do wypowiedzi ubierz Kask to sobie daruj Gibons, :facepalm:

Nie pierwszy raz rozkręcam kiere, w b6 juz kilka wymieniłem.

Wyluzuj, zapytaj Jarka Darecy, on zna dobrze temat poduch z polifta ;)

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj przecież nikt się z Ciebie nie wyśmiewa to tylko takie żarty. Jeśli Cię uraziłem sorry :wink:

tutaj masz temat o wymianie kierownicy może choć trochę coś Ci pomoże.

http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-kierownicy-multifunkcjyjnej-a4-b8-268784/

PS czym ściagaliście listwy progowe te wewnetrzne ? dzisiaj przyszły mi s-line i jutro chce podmienić. Czym najlepiej się to ściaga ? myślałem o jakiejśc cienkiej szpachelce :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS czym ściagaliście listwy progowe te wewnetrzne ? dzisiaj przyszły mi s-line i jutro chce podmienić. Czym najlepiej się to ściaga ? myślałem o jakiejśc cienkiej szpachelce :naughty:

Jak Ci nie wyjdzie, to pamietaj, ze zawijasy tez sie sprzedaja na allegro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj przecież nikt się z Ciebie nie wyśmiewa to tylko takie żarty. Jeśli Cię uraziłem sorry :wink:

tutaj masz temat o wymianie kierownicy może choć trochę coś Ci pomoże.

http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-kierownicy-multifunkcjyjnej-a4-b8-268784/

PS czym ściagaliście listwy progowe te wewnetrzne ? dzisiaj przyszły mi s-line i jutro chce podmienić. Czym najlepiej się to ściaga ? myślałem o jakiejśc cienkiej szpachelce :naughty:

Wyrazy wspolczucia w zwiazku z zaistniała sytuacja :D

Najlepiej zaopatrzyć sie w specjalna gume do sciagania tasmy dwustronnej, i rozpuszczalnik.. szpachelka to zejdzie Ci ale razem z lakierem

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do wypowiedzi ubierz Kask to sobie daruj Gibons, :facepalm:

Nie pierwszy raz rozkręcam kiere, w b6 juz kilka wymieniłem.

Wyluzuj, zapytaj Jarka Darecy, on zna dobrze temat poduch z polifta ;)

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Ta poduszka ma dwa ładunki tak jak nasze B8, polift chyba jeden. Z tego co wyczytałem to z poliftem jest problem, ponieważ trzeba pozamieniac piny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A3/TT/R8 sa te same kierownice

Jak bede jutro przykrecal kierownice to musze o czymś wiedzieć? Trzeba zamieniać piny z multifunkcja czy p&p bedzie działać?

spoko jak źle podłączysz to będziesz wiedział od razu:decayed:

Zyczliwy :D

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Miodzio nie wiem wogole po co ta Twoja wypowiedź?

Nic nie wniosła, nabiłeś posta, brawo.

jak nie zadziała to wiem ze trzeba cos pozamieniac, tylko nie chce mi sie dwa razy robic tego samego.

Spokojnie przecież to tylko żarty:wink: Ja i Gibons nie życzymy Ci źle.

Choć to daje do myślenia "Nie pierwszy raz rozkręcam kiere, w b6 juz kilka wymieniłem." :decayed:

Zobacz tutaj może znajdziesz jakieś informacje:wink: http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-kierownicy-multifunkcjyjnej-a4-b8-268784/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nic nie ma w tym temacie, jak wykręcić i zamienić to nie problem, tylko ktos cos napisał o zamianie pinow wczesniej. I w koncu nie wiadomo czy bedzie potrzebna jakaś zamiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nic nie ma w tym temacie, jak wykręcić i zamienić to nie problem, tylko ktos cos napisał o zamianie pinow wczesniej. I w koncu nie wiadomo czy bedzie potrzebna jakaś zamiana.

Pisalem Ci zebys zapytal Jarka, on zmienial u siebie wlasnie jak pamietam z A3 :cool:

Cos trzeba kombinowac bo w odpowiedniej poduszcze poliftowej czyli a4 a5 zapalniki sa inaczej ulozone, i podejrzewam ze podlaczenie jest troche inne... tutaj nie ma zartow wiec poprostu pogadaj z Jarkiem na pw...

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nic nie ma w tym temacie, jak wykręcić i zamienić to nie problem, tylko ktos cos napisał o zamianie pinow wczesniej. I w koncu nie wiadomo czy bedzie potrzebna jakaś zamiana.

Pisalem Ci zebys zapytal Jarka, on zmienial u siebie wlasnie jak pamietam z A3 :cool:

Cos trzeba kombinowac bo w odpowiedniej poduszcze poliftowej czyli a4 a5 zapalniki sa inaczej ulozone, i podejrzewam ze podlaczenie jest troche inne... tutaj nie ma zartow wiec poprostu pogadaj z Jarkiem na pw...

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

A skąd wiesz, ze ja chce założyć poduszkę poliftową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nic nie ma w tym temacie, jak wykręcić i zamienić to nie problem, tylko ktos cos napisał o zamianie pinow wczesniej. I w koncu nie wiadomo czy bedzie potrzebna jakaś zamiana.

Pisalem Ci zebys zapytal Jarka, on zmienial u siebie wlasnie jak pamietam z A3 :cool:

Cos trzeba kombinowac bo w odpowiedniej poduszcze poliftowej czyli a4 a5 zapalniki sa inaczej ulozone, i podejrzewam ze podlaczenie jest troche inne... tutaj nie ma zartow wiec poprostu pogadaj z Jarkiem na pw...

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

A skąd wiesz, ze ja chce założyć poduszkę poliftową?

To w takim razie napisz co dokładnie chcesz zrobić to będzie łatwiej Ci pomóc :wink: Jeżeli masz u siebie multi i zakładasz kierownice z multi i dwoma nabojami w poduszce to nic nie kombinujesz z przekładaniem pinów. Podłączasz i tyle. Jeżeli chcesz zmienić kierownice z multi i masz poduszkę z polifta jedno nabojową to wtedy trzeba pokombinować. Jeżeli podłączasz poduszkę z polifta 2 nabojową to też wszystko p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam polifta. Posiadam obecnie multi kiere, zamieniam na multi tez 2-nabojową. Wczesniej dalem zdjęcie nowej poduchy która zakupilem.wczesniej ktos mi napisał ze sa jakies zmiany,ale mńie one chyba nie dotyczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...