Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN]Srebrny avant BIXy fele RS6 312 heble wtryski AKE chip Rogal@182km BOSE Aero


kudalty66

Rekomendowane odpowiedzi

wypowie się ktoś???

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/wymiana-czopow-tylu-piasty-tarcze-a6-c5-passata-b5-250910/

---------- Post dopisany at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ----------

http://a4-klub.pl/uklad-hamulcowy-96/blokuje-zacisk-tyl-wylacznie-uruchomi-sie-abs-a4-b5-251009/

---------- Post dopisany 11-11-2012 at 22:56 ---------- Poprzedni post napisany 07-11-2012 at 12:58 ----------

wczoraj pierwszy raz w zyciu widziałem w moim aucie czerwoną tarczę hamulcową, z tyłu, zacisk się zblokował, :facepalm:

wszystko wymienione zaciski nowe od ''dawcy'' co lepsze z 2011 roku, ktos wczesniej zainwestował:decayed::wink:, niestety jarzma muszę kupić nowe, bo moje były straszna padaka, a te z dawcy też idealne nie są, tarcze tył bosch, klocki ferodo primer, łożyska FAG .

za jednym razem zimóweczki ''on board'' tym razem moje ori 16'' są w macie, opony 205/55/16 91H, Bridgestone blizzak, dziwi mnie i nie tylko fakt że tych opon tak mało ubywa, 4ty sezon już na nich będzie a nadal ok 7mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył z c5 już siedzi ?

niestety nie, plany były ambitne, ale mocowania czopu i piasty od C5 sa zupełnie inne, ilosc śrub tez jest inna niestety,.

może cała belka od passata b5 by pasowała ale tego to juz nie będę sprawdzał,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spadochron lub kotwica zostaje :decayed:

---------- Post dopisany 22-11-2012 at 09:30 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2012 at 12:09 ----------

witajcie, hamulce dotarte, tak jak juz mówiłem, tył mi się pokrzywił, więc wszystko wymieniłem na nowe,

jakie było i jest moje zaskoczenie że po zmontowaniu wszystkiego nic nie trzęsie, przód też idealnie, przy kazdej prędkości:decayed: :banan:

wciąż to powtarzam , Ferodo to są pierwsze tarcze które u mnie nie pokrzywiły się przez lato, klocki premier, przód i tył,.

pozdro

---------- Post dopisany 28-11-2012 at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany 22-11-2012 at 09:30 ----------

co sadzicie o takim urządzeniu:

DUŻY PODGRZEWACZ PŁYNU GRZAŁKA 12V TDI , D4D , TD (2824889105) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak szybko ci się grzeje???, jakby to było założone na węża do nagrzewnicy napewno by było szybciej, ja ostatnio krótkie dystanse robię, 5-7 km do nagrzania, a przejezdzam 10, nawet niema kiedy przybutowac bo silnik zimny,.

mozna coś innego ori od innych aut założyć:

Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

proste podłącznie na przekaźniku i i do przodu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam bardzo podobne do Twojego grzanie się klekota...czasem z rańca to nawet klimatronik na off na 3-4 minut by szybciej temp.silnik złapał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dość bogato kolego masz w tym autku :decayed: PS ładny wykres po wpuszczeniu robaka :wink: masz wszystko poza jednym..... :quattro: Pzdr :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę ,że drugi raz tego błędu w życiu nie popełni :wink::decayed:...................no chyba ,że doreza.....bo po Robercie można się wszystkiego spodziewać :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię, żeby się szarpnął na ciachanie podłogi :whistling: w B6 inna bajka, dokładasz i hooj, u nas pojawia się już problem niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dość bogato kolego masz w tym autku :decayed: PS ładny wykres po wpuszczeniu robaka :wink: masz wszystko poza jednym..... :quattro: Pzdr :wink:

cały czas coś dokładam, hehe

Artur, myslałem o tym, ale jakoś wycinanie podłogi, lub wstawianie całego tyłu mi się nie widzi, następne napewno będzie w Q, tylko jeszcze nie wiem w jakim silniku, może 2.8, ???albo 1.8 t??

zobaczymy,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdradzaj Vki :decayed:

dlatego bardziej skłaniam się do 2.8 w b5 i Q

był moment że najarałem się na Skę B5, ale jak patrzę ile kosztuje b6 w Q i 2.5 AKE, to lepiej taką kupić, najlepiej z padnietym motorem i zrobic na cacy.

zobaczymy, narazie finansowo muszę się odkuć,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko fajne to fak ale b6 to to samo pod maską....tykająca bomba :kwasny:....hydraulika ..pompa...sam nie wiem ,czy bym sie pchałraz jeszcze....pewnie człowiek nie będzie rozsądnie znowu myślał przy zmianie :facepalm::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...