Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Szarpanie w zakresie 1800-2220 rpm


michal250905

Rekomendowane odpowiedzi

witam, Jestem od niedawna użytkownikiem Audi z silnikiem 2.0 tdi BPW i mam wielki problem mianowicie coś przerywa w obrotach miedzi 1800 a 2200 szczególnie odczuwalne przy pierwszych 3 biegach, jestem załamany gdyż próbowałem: podmiany przepływomierza przepustnicy wymieniłem wałki wyrównoważające tzn nie miały zaślepek, wiązkę od pompowtryskiczy komuter nic nie pokazuje, wszystko sprawdzone wiązki i przewody szczelne, odgłos przy zadławienie do szu szu jakby powietrze, podczas jazdy przy podłączonym kompie wykaz przepływu powietrza jest np. 1000 spada co około 300 wtedy est to szu.. i później idzie normalnie jak mocno przyspieszam tego nie ma. POMOCY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzales zawor EGR? odepnij przewod podcisnieniowy sterujacy EGR i sprawdz zachowanie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzales zawor EGR? odepnij przewod podcisnieniowy sterujacy EGR i sprawdz zachowanie auta.

w BPW i innych 2.0 EGR jest sterowany elektrycznie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem u siebie to samo, chociaż ato miało 50 kkm przelotu :angry: .

Wymieniłem zawór EGR-a przy 70 kkm.

Do 130 kkm było O.K. ale od paru tysi problem powraca mimo że EGR-ek świeżutko wyczysczony :gwizdanie: .

Wygląda na to że trzeba się rozglądać za następnym, albo nie jeździć delikatnie, tylko but w podłodze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam podobne objawy, najlepiej słyszalne/odczuwalne jest przed zmianą na bieg "3", gdzie mam ok 2500obr, wtedy to dławienie i ten charakterystyczny dźwięk.

czytałem, słyszałem że to może być zaworek N75 przy turbinie... ale czy to prawda, nie wiem... sam jestem obecnie poddenerwowany bo problem mam nie rozwiązany.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobne objawy u mnie te szarpanie występuje przeważnie na drugim biegu, jak wolno dodaje gazu ale tylko i wyłącznie dzieje się to na gorącym silniku, nigdy na niedogrzanym. Na kompie nie ma żadnych błędów. EGR został wyczyszczony i mechanik zarzekał się że jest w 100% sprawny, czyszczenie pomogło na około tydzień czasu, natomiast twierdzi on, że może być przyczyną dwumas, natomiast brak typowych objaw żeby było coś nie tak z dwumasem. Teraz nie wiem czy wymieniać EGR na nowy i czy można w jakiś inny sposób to zdiagnozować? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...