bonzo86 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 witam wszystkich posiadam a4 1.8t AEB mam tego typu problem że do 3000tyś obrotów przśpieszenie jest git od 3000tyś do 4000tyś muli sie co może być przyczyną dodam żę turbina wymieniona pompa paliwa orginał ma dopiero 5 miesięcy zostaje dv i egr czy to może być przyczyną dodam jeszcze że stało to sie zdnia na dzień za propozycje rozwiązania problemu z góry dzieki
Dev Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Kolego ten silnik nie ma zaworu EGR podstawa to dokłądna diagnostyka
bonzo86 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 to ma tylko dv tak a ten zawór na wężu od filtra powietrza który wchodzi w niego i rozgałezia sie do turbiny i zaworu upustu spalin
Dev Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 KOlego cos Ci sie pomyliło tam nie ma spalin to jest dolot wymontuj DV-ke i sprawdz czy jest szczelna
bonzo86 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 chodzi mi o ten zawór przy turbinie
bonzo86 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 aha rozumiem a czy on też może być przyczyną zamulenie
Dev Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 jeżeli robili Ci turbo to nie ale mozna sprawdzic zdejmując przewód z tej gruszki, zaslep go i sie przejedz zobaczysz czy cos to da jak nie demontuj DV
bonzo86 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 rozumiem jutro zabiore sie za sprawdzenie i dam znać pozdrawiam
RFK Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Jak byś miał możliwość podpięcia Vag'a to zrób logi grup 002, 007, 025
bonzo86 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 witam z braku czasu dopiero dziś sprawdziłem aktualator.objawy sa takie po wciśnięciu pedału gazu samochód dusi sie i strzela z filtra[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2011, 18:40_________________________________________________sprawdziłem dv jest szczelne przy okazji je wyczyściłem zrobiłem jeszczer jeden przejazd ojawy bły takie do 3500 tyś elegancko idzie a powyrzej znowu go zamula tak jakby coś go chamowało wogóle żadnego odejścia
Dev Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 sprawdz cisnienie na listwie i pracę wtrysków
tokarka606 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Załóż zegar,może być nawet z castoramy to będzie wiadomo co tam się dzieje.
bonzo86 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 możliwe jest żę filtr paliwa jest przypchany[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 19:39_________________________________________________ jak sie sprawdza ciśnienie na listwie i wtryski
Dev Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 odpinacz przewód paliwowy przy listwie wtryskowej i wkrecasz trójnik z manometrem do 0.5MPa
bonzo86 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 jakie ciśnienie powinien mieć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się