malinek21 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Witam tu jest link w którym jest opsiany problem który dopadł moją audiczke http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=221783.0 Tu wkleiam logi : http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57307.html - grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57308.html - grupa 011 BS http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57309.html - grupa 009 http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57310.html - grupa 000, 000BS http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57311.html - grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57312.html - grupa 004 BS http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57313.html - grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57314.html - grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57315.html - grupa 008 Co według mnie jest nie tak to: 1.Zły kąt wyprzedzenia wtrysku ma być 49-51 a ja mam ok.66 2.Log 013 tak jakby nie było 4 wtrysku??
karbonek Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 2. korekcja wtrysku mierzona jest względem 4 cylindra i tam masz 0 więcej info jest w dziale diagnostyki, dobrze opisana jest ta grupa turbawka jest lekko ospała, EGR zaślepiony masz?
przemik Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Gdzie Ty widzisz to ospałe turbo ? Czytalem o Twoim problemie. Przestawiacz kąta wtrysku wygląda OK. Sprawdz okablowanie do wtrysku sterującego.
karbonek Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 w 4 wierszu widać, że coś się zmieniło, jak założyłem nowe turbo do siebie, to w maks drugim wierszu była różnica
ciahciah Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 statyczny kat wtrysku ustaw 49-54 bo 66 to za dużo EGR nie działa, może jak go ogarniesz przestanie dymić na biało korekcje w 013 normalne w tych logach szafa gra wiec możliwe że podczas dzwona turbinę szlak trafił i teraz puszcza olej, no ale do puki nie zacznie auto jeździć nie przekonasz się czy turbo puszcza olej czy nie, choć jak całe auto będzie rozbierane możesz wyjąc turbo i z obu stron sprawdzić czy nie jest mokre w oleju i czy nie ma nadmiernych luzów i innych uszkodzeń mechanicznych, przy okazji wyczyść żaluzje mogła ci pęknąć głowica, można wymyślać powodów ogrom, a może się okazać że podczas dzwona tak wszystkim zatrzęsło że silnik zassał szlam z baku i teraz spaliny śmierdzą, a za jakiś czas nastąpi samo uzdrowienie o jaki 4 wierszu mowa bo nie nadążam
malinek21 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 nie było żadnego błędu w silniku. ten dym jest szaro siwy smerdzi ropą, szczypie w oczy według mnie jest to nadmiar ropy. EGR mam zaślepiony tzn. mam zdjęty wężyk podciśnienia i w to włożoną śrubę jeżdżę tak 2 miesiące i jest ok. Morze spróbuje założyć ten wężyk co wy na to. W sumie to chyba nic nie da. 2.z tych logów da się powiedzieć że wtryski są sprawne bo to morze wtrysk padł. wcześniej samochód latał bez problemu 0 dymienia. teraz nagle się to stało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się