dani270 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Witam koledzy zrobilem moje pierwsze logi i prosilbym o ich dokladna analize logi sa tylko statyczne bo dynamicznych nie mialem z kim zrobic. Auto dobrze sie wkreca na obroty ale kopci lekko na bialo i smierdzi nie spalonym paliwem a plynu chlodzacego raczej nie ubywa. Przed kupnem auta facet zrobil uszczelke pod glowica bo olej dostawal sie do plynu chlodzacego i w druga strone dodam jeszcze ze stuka cos w silniku i nie sa to popychacze, wtryski ani zawory http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0edbdb83672eaa07.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c49c7da64470c0a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/55c801dade207c34.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7cb999f9eea135c5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb02cd9b40038e10.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39f9eb2680fbe4b3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c37aa9388887a09c.html
zeflik Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Logujemy auto na ciepłym silniku (90*C) Do poczytania : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
dani270 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Robilem logi wedlug tego poradnika i silnik byl rozgrzany do 90*. Po przejechaniu 45km i po pracy silnika 10min na postoju nie ma opcji zeby mial mniej jak 90*
zeflik Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Grupa 001 , Coolant Temp. 42,3*C Następnym razem wrzucaj logi np. ze strony http://vaglog.rtnet.pl/ Te z fotosika nie chcą mi się jakoś powiększać , i są mało czytelne (myślę że nie tylko dla mnie)
przemik Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Chetnie bym sie wypowiedzial ale logi zrobione bardzo niestarannie i praktycznie nieczytelne. Dla Twojego silnika potrzebujemy Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne Basic Settings - 000,003,004,011 Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011 Grupy wykonujemy pojedynczo. Linki podpisujemy.
dani270 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Panowie nie mam pojecia dlaczego te fotki nie chca sie powiekszac a po zamieszczeniu nie sprawdzalem tego bo nie sadzilem ze bedzie taki cyrk. Jutro postaram sie zamiescic dokladniejsze logoi zrobione pojedynczo chociaz przy robieniu tych nie spieszylem sie i mysle ze wszystkie w odpowiednio dlugim czasie wykonywalem. Zalacze tutaj logi spakowane rarem do pobrania: http://www.przeklej.pl/plik/logi-rar-00333o07p03p
przemik Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Dwa posty wyzej masz napisane jak najlepiej zaprezentowac logi.
dani270 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Oki logi zrobione ale tylko statyczne bo za duzy jest ruch na drodze, postaram sie wieczorem zrobic dynamiczne. Jedna rzecz mnie zastanawia przy logowaniu MB013 nic nie wyswietla na 4 cylindrze no i na poprzednich te wartosci znacznie sie roznia. Temperatura 90*C Logi statyczne Meas. Blocks 000- http://imageshack.us/f/12/mb000e.jpg/ Meas. Blocks 001- http://imageshack.us/f/51/mb001.jpg/ Meas. Blocks 003- http://imageshack.us/f/684/mb003.jpg/ Meas. Blocks 007- http://imageshack.us/f/585/ms007.jpg/ Meas. Blocks 013- http://imageshack.us/f/217/ms013.jpg/ Basic Settings 000- http://imageshack.us/f/405/bs000.jpg/ Basic Settings 003- http://imageshack.us/f/41/bs003a.jpg/ Basic Settings 004- http://imageshack.us/f/217/bs004.jpg/ Basic Settings 011- http://imageshack.us/f/847/bs011.jpg/
ciahciah Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 w 013 w silnikach z tego rocznika nie ma odwzorowania korekcji dawki wszystkich czterech garnków, masz pokazany odczyt z pierwszego, drugiego i czwartego, a trzeci ma stała wartość 0.0, jest punktem odniesienie dla pozostałych trzech, wymienisz czujnik temp chłodzenie to wartości powinny być bliższe zeru czyli leprze
dani270 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Dzieki ciahciah czujnik dzis wymienie a to ze poczatkowy kat wtrysku skakal od 43 do 49 jednostek to jest normalne?
ciahciah Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 skoki w 000bs są normalne do 7 jednostek różnicy(maksymalna wartość wyszukana w logu minus najmniejsza wyszukana), jeżeli różnica jest większa należy sprawdzić rozrząd, może być napinacz za luźny lub luz na którymś kole, najczęściej wyrobiony pół księżyc koła wału, lub po prostu rozrząd już przejechał swoje i należy wymienić, dla każdego silnika te skoki są indywidualne, w jednym będą max 2-3 jednostki, w innym po gruntownych wymiana wszystkiego co może je powodować będą ciągle 7(ja tak mam) skoki u ciebie kąta są jak najbardziej poprawne
dani270 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Dzieki za info. Ktos sie wypowie na temat tych logow??
trezor4 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 a gdzie masz dynamiczne ?[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 19:28_________________________________________________ w 013 w silnikach z tego rocznika nie ma odwzorowania korekcji dawki wszystkich czterech garnków, masz pokazany odczyt z pierwszego, drugiego i czwartego, a trzeci ma stała wartość 0.0, jest punktem odniesienie dla pozostałych trzech, wymienisz czujnik temp chłodzenie to wartości powinny być bliższe zeru czyli leprze a czym moze byc spowodowane ze wartosci sa blizsze 1 a nie zeru ? jak mozna to naprawic ?
przemik Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Korekcje dobre jak na leciwego AFN a...
trezor4 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Korekcje dobre jak na leciwego AFN a... nie chcialem zakladac nowego tematu wiec zapytalem bo u mnie podobnie ot wyglada , tylko na 1 mam -0,3 , na 2 mam +0,3 , a na ostanim mam +0,8 mam nadzieje ze jak na leciwego AFN tez dobrze
dani270 Opublikowano 23 Września 2011 Autor Opublikowano 23 Września 2011 Moze i leciwy ale gaz do podlogi a on ani troche nie zakopci na czarno jedyne co mnie dziwi to potrafi zakopcic na bialo a plynu z chlodnicy nie ubywa nie ma tego zapachu jak po spalanym plynie jedynie to wydaje mi sie jakby bylo czuc nie spalona ropke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się