Pucek Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Hej! no właśnie mam taki dylemat, może i banalny ale jednak, aktualnie mam felgi WOLFRACE 17'' ET35 7,5 J i mam opony 215/45, musze wymienić dwie kierunkowe z przodu, ale na tyle mam opony continental niekierunkowe, włożył bym je na przód a na tył bym kupił nowe w rozmiarze 225/45 bo te są zalecane i tutaj pytam, czy te dwa rodzaje opon różnią się jakoś skutecznością na drodze, tzn czy ta kierunkowa jest lepsza od niekierunkowej i odwrotnie, bo wolał bym mieć pewną opone na przodznie, czy poprostu to jeden kit jaka, bo wkońcu na coś wprowadzili znaczenie opon kierunkowych...
cayenne Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Opona kierunkowa ma podwyższoną odpornością na zjawisko aquaplaningu oraz charakteryzuje się lepszą sterownością na mokrej nawierzchni. Komfortowe parametry jazdy na suchej nawierzchni i jest cichsza.
Pucek Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Opublikowano 23 Lutego 2008 aha to znaczy że raczej będe musiał kupić sobie na przód 215/45 a te niekierunkowe dalej pozostawić na tyle no nic ale dzięki wielkie za wyjaśnienie!!!
wojtusania Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 a moim zdaniem najlepiej jest nie kombinowac i jezdzic na takim samym bierzniku z przodu jak i z tylu. Majac na 2 osiach taki sam bierznik lepiej sie czuje auto w zakretach i na mokrym, przynajmniej wiem na co je stac i ze przod wytrzyma tyle co tyl. Najlepiej kup na przod takie jak masz na tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się