Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Sekwencja a zwykły gaz.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam zamiar założyć instalacje gazową do audi a4 1.6 95r. Mechanik twierdzi, że najlepsza będzie zwykła ze na sekwencji może dużo palić lub być duży spadek mocy. Z tego co wyczytałem to powinno być odwrotnie. Chce skorzystać z waszego doświadczenia i wysłuchać opinii. Pozdrawiam

Opublikowano

Będzie dokładnie odwrotnie. Przy zwykłej instalacji na mieszalniku nigdy nie ustawisz opytmalnego składu mieszanki i do tego masz stała zwężkę w dolocie, właśnie ten mieszalnik, która naprawdę zmniejsza moc silnika i do tego dochodzi ryzyko wystrzału gazu w kolektorze. Instalacje 2 generacji to jest przeżytek, różnica w cenie nie jest tak wielka żeby się męczyć z mieszalnikiem.

Opublikowano

Pewnie mechanik specjalizuje się w zwykłych instalacjach, albo ma na niej lepszy zarobek. Zakładaj sekwencję.

Opublikowano

Tylko i wylacznie sekwencja.

Jesli ten "specjalista" :polew: mowi Ci takie rzeczy, proponuje zmienic warsztat......... :wallbash:

Opublikowano

Zakładaj sekwencje auto nie straci tak na mocy a i tak nie grzeszy nadmiarem koników. Z 2 generacja bedziesz miał więcej problemów i napewno więcej bedzie palić.

Opublikowano

Przy zwyklej -II gen zadnej mapy sie nie tworzy. Jest zazwyczaj archaiczny silnik krokowy, ktory dawkuje ilosc lpg w zaleznosci od wskazan sondy. To jest najlepsza opcja, bo sa tez tacy, ktorzy montuja II generacje na "srubie" a to juz totalna partyzantka....

Opublikowano

rzy zwyklej -II gen zadnej mapy sie nie tworzy. Jest zazwyczaj archaiczny silnik krokowy, ktory dawkuje ilosc lpg w zaleznosci od wskazan sondy. To jest najlepsza opcja, bo sa tez tacy, ktorzy montuja II generacje na "srubie" a to juz totalna partyzantka....

tak się składa, że silniczki krokowe mają tak duże opóźnienia w regulacji składu mieszanki, że często lepiej to śmiga na śrubie..

Opublikowano

Dlatego, ustawia sie (jesli mozna) zakres pracy, zeby szybciej reagowal.........

Osobiscie mialem w jedym aucie- srube pozniej staga 50, auto smigalo podobnie na obu, z tym ze w teorii- na silniczku powinien lepiej chodzic.

Jak zawsze w lpg klucz do sukcesu to wlasciwa regulacja.......

Opublikowano

Niezła kompromitacja tego tzw "mechanika"-ale jełop... Ja już bym do takiego nie poszedł.

Dobra instalacja+bardzo dobry gaziarz=pełne zadowolnie :)

Opublikowano

Tylko i wyłącznie sekwencja. Mam sekwencje w moim ADP i jestem bardzo zadowolony, żadnych problemów i niskie spalanie. Skorzystaj z usług "gazownika" polecanego na forum. Zakładając rok temu sekwencje również miałem do wyboru zwykłą instalacje różnica 600zł a pewność braku wystrzału gazu w kolektorze gwarantowana :naughty:

Opublikowano

II generacja przy dzisiejszych cenach sekwencji to nieporozumienie.

Wole staga, alaske i waldemary niz najlepsza II generacje (swoja droga znam wielu, ktorzy maja takie sekwencje, nie sa zbyt wymagajacy, ale sa zadowoleni).

Najprostsza sekwencja to 2tysie, II gen min 1500, wiec gdzie tu sens ?

Opublikowano

Nie ma sensu zakładać II gen. Sekwencja to wydatek rzędu 2500 max - czyli masz może z kafla drożej niż zwykła, a o wiele mniejsze ryzyko awarii i brak spadku mocy.

Mam sekwencje STAGa 4, po założeniu jedna regulacja mapy i to wszystko, a różnicy pomiędzy gazem a benzyną nie czuć wogóle - oczywiście poza portfelem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...