MiruK Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 a jeździłeś B6 AVF'em ? czy tylko piszesz na podstawie doświadczeń ze swoim B5 AFN wcześniej miałem B5 i rzeczywiście przy 180km/h było baaaardzo głośno i nieprzyjemnie, B6 z skrzynia szóstką to zupełnie inna bajka, przy 180km/h nie musze się do nikogo drzeć żeby się dogadać jeśli chodzi o głośność silnika to przy tej prędkości nie słychać go prawie wcale bo szumy go zagłuszają,nie wiem więc jak 2,5 może być cichszy, co do przegrzewania to gdyby tak było to już by dawno było po nim, a on dalej jeździ nie wiem jak olej ale wskazówka od wody nie drgnie nawet pół milimetra od pionu
dziadek Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 B5 i rzeczywiście przy 180km/h było baaaardzo głośno i nieprzyjemnie, B6 z skrzynia szóstką to zupełnie inna bajka, przy 180km/h nie musze się do nikogo drzeć żeby się dogadać jeśli chodzi o głośność silnika to przy tej prędkości nie słychać go prawie wcale bo szumy go zagłuszają... sorry ale nie jest tak że silniki te starsze na pompie są mniej głośne niż PD? PD są głośniejsze w/g mnie a zresztą w jednym i drugim tak jak piszesz szumy zagłuszają wszystko choć wiadomo że lepiej miećjeden głośny dźwięk niżdwa, więc zaufaj że jest różnica i to duża jeżeli poza szumami nic ci nie warczy ...a żeby nie było OT to śmiało można robić 101-ke na około 140 bez żadnych obaw - przecież w Polsce nie będziesz jechał tych 180km/h dłuższy czas bo ciężko z drogami a jak już jest to zawsze jakaś fujara Daewoo Tico się znajdzie na lewym pasie że cię przyblokuje i tyle z jazdy.
MiruK Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 co do głośności to nie rozumiem dlaczego wiele ludzi pisze że PD są głośniejsze od VP, w moim odczuciu PD są cichsze i to dość znacznie, no ale to też zależy od konkretnego egzemplarza, z lewym pasem to u nas jest masakra,tico czasem wyjedzie ale to jeszcze nie duży problem bo się szybko schowa i ma do tego prawo,natomiast to co wyprawiają TIRowcy to już przechodzi ludzkie pojęcie , w innych krajach się tego nie spotyka a u nas
Kowi87 Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 Jezdziłem tym i tym i moje stwierdzenie, jeśli przyjemnosc z jazdy powyzej 160 to tylko 2,5, tam spokojnie mozesz jechac to 200 i naprawde jest cicho, a klekot 1,9 mruczy taka prawda A mój to w ogóle jest glosny wzgledem seryjnego AFNa przelot mam
Seski Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 Jezdziłem tym i tym i moje stwierdzenie, jeśli przyjemnosc z jazdy powyzej 160 to tylko 2,5, tam spokojnie mozesz jechac to 200 i naprawde jest cicho, a klekot 1,9 mruczy taka prawda A mój to w ogóle jest glosny wzgledem seryjnego AFNa przelot mam no tak tylko 2,5 są droższe w utrzymaniu (i nie myślę tu o paliwie...)
Kowi87 Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 Jezdziłem tym i tym i moje stwierdzenie, jeśli przyjemnosc z jazdy powyzej 160 to tylko 2,5, tam spokojnie mozesz jechac to 200 i naprawde jest cicho, a klekot 1,9 mruczy taka prawda A mój to w ogóle jest glosny wzgledem seryjnego AFNa przelot mam no tak tylko 2,5 są droższe w utrzymaniu (i nie myślę tu o paliwie...) zeby nie było ja ich nie polecam tylko porównuje Ale troche zeszliśmy z głównego tematu
aju Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 kowi ma rację w 100% nie da się trzymać powyżej 170 na trasie przez kilkaset km, olej idzie maks w górę.....
Kowi87 Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Bez dodatkowej zewnętrznej chłodnicy można zapomnieć, a AWX nie ma jej wcale jakiejś super wydajnej myśle ze obwodnica 30-40km jadac 180-200km/h oliwa stoi na 120st przy temperaturze zewnetrznej 25-30stC sprawdzone wielokrotnie Tym bardziej auto po sofcie :gwizdanie:
MiruK Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Bez dodatkowej zewnętrznej chłodnicy można zapomnieć, a AWX nie ma jej wcale jakiejś super wydajnej myśle ze obwodnica 30-40km jadac 180-200km/h oliwa stoi na 120st przy temperaturze zewnetrznej 25-30stC sprawdzone wielokrotnie Tym bardziej auto po sofcie :gwizdanie: hmmm no to mnie zaskoczyłeś,nie mam jak sprawdzić temp. oleju ale ja nie raz jechałem przez Niemcy po kilkaset kilometrów z prędkością 180 km/h (czasem było i 220km/h)oczywiście co jakiś czas na ograniczeniach na chwile zwalniałem i nic się nie działo, 180km/h to przecież są obroty około 3300-3400 i to jeszcze nie jest jakaś rzeźba dla AVFa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się