kudalty66 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Witam jak w temacie, wymieniłem gruszke przy mojej turbawce, bo stara sie skończyła, no i pytanie jak ja ustawić, mniej więcej zrobiłem pomiar wysokosci i wkręciłem na tak samo, ale autko troche dziwniej sie zachowywało, logi dynamiczne no i przeładowywało, potem przestawiłem troche w jedna i druga stronę, wybierając optymalne ustawienie,. czy jest na to inny sposób??? czy N75 powinien nadrabiać różnicę, ksążkowe logi dynemiczne z 011 grupy, wtedy zobacze przy jakich obrotach jakie jest ustawienie N75???
lukaszlsw Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 najlepiej by było podjechać do firmy regenerującej turbiny i ustawiają też na samochodzie. Generalnie w 1.9 ja ustawiałem tak żeby żądane ciśnienie zaczęło eis pokrywać z rzeczywistym tak od 1800obr a wysterowanie zaworka na max obrotach nie przekraczało 80% W 1.9 PD skracając sztangę zwiększasz ciśnienie a w drugą stronę zmniejszasz, pojecia nie mam jak to jest w 2.5
Piotrek98igo Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 tak samo jest jak w 1.9 ostatnio,ostatnio u syska bawilismy sie sztanga bo mial za dluga i pozno ladowalo.trzeba krecic i logowac. teraz ma przy 2tys 1,2bara
lukjar7 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 w 2.5 jest inne procentowo wysterowanie, przynajmniej w AKNie
aju Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 taka ciekawość mnie zjada, na wielu forach poświęconych TDI słyszałem że sztangi się nie rusza w turbinie... więc dlaczego niektórzy zaczynają się nią "bawić"?
lukaszlsw Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 jak zardzewieje gruszka od środka to trzeba ją zmienić, i zaczyna się cyrk ze sztangą... niby to samo się ustawi a doładowanie inaczej się zachowuje i trzeba regulować..
Sysiek Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Dokladnie, tak jak pisze Piotrek jakisz czas temu zdechla mi sztanga. Przyszla nowa po ustawieniu jej na "oko" nic to nie dalo i trzeba bylo robienia masy logow i kombinowania. Na oko to dziadek umarl a sztange trzeba ustawic jak nalezy a do tego trzeba logow. Kudlaty, jak mozesz to wrzuc logi jak masz obecnie ustawiona sztange.
kudalty66 Opublikowano 28 Września 2011 Autor Opublikowano 28 Września 2011 zrobie najświezsze to wrzuce, pozdr
fusse Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 w awxie przeladowuje mi o 100mbar, sztange trzeba skrócić czy wydłużyć?
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 wydluzyc btw zalezy jakie jest to przeladowanie najlepiej trzeba loga obejrzec
fusse Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 na logu wlasnie gów** widac, bo mam program na 1,45 bara ,a o jakies 100mbar przewala, bo widze na zewnetrznym manometrze. czasami jeszcze mam taka akcje,ze zaworek nie ogarnia cisnienia w ogole i wtedy wali powiedzmy 1,7bara, nagle zbija cisninie do zera poczym znowu podaje 1,45bara. na logach widac tylko 2570.. uprzedze pytanie, vnt dziala ok . aha caly czas wywala mi blad czujnika doladowania.
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 575blad?skoro ci wywala to moze warto go podmienic
fusse Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 wlasnie 575 nie ma. jest 519 czyli blad czujnika, wywala go jesli cisnienie wychodzi poza skale odczytu czujnika. zabardzo podmienic sie go nie da bo jest w ecu, nie jest rowniez zalany olejem. mowie,nie ma 575, nie ma notlaufu, tylko jest 519 i te zbijanie cisnienia przez ecu.
Rys125 Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Jeśli jeszcze nie wyregulowałeś m to jest taki filmik na youtube o czyszczeniu a na końcu właśnie regulacji sztangi : Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. 1
kudalty66 Opublikowano 7 Października 2011 Autor Opublikowano 7 Października 2011 czesc, metodą prób i błędów, i Vagowaniem sie udało, wreszcie żyje od dołu, i nie kopci, pozdrawiam
Piotrek98igo Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 czesc, metodą prób i błędów, i Vagowaniem sie udało, wreszcie żyje od dołu, i nie kopci, pozdrawiam pokaz loga
kudalty66 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 problem powrócił, wydaje mi się że ta gruszka co kupiłem to jakaś lewa, bądź chińska , musze od kogos przełożyc na próbe,.
vauxhall95 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 na logu wlasnie gów** widac, bo mam program na 1,45 bara ,a o jakies 100mbar przewala, bo widze na zewnetrznym manometrze. czasami jeszcze mam taka akcje,ze zaworek nie ogarnia cisnienia w ogole i wtedy wali powiedzmy 1,7bara, nagle zbija cisninie do zera poczym znowu podaje 1,45bara. na logach widac tylko 2570.. uprzedze pytanie, vnt dziala ok . aha caly czas wywala mi blad czujnika doladowania. Mam to samo i tez masz dziure taka ze idzie nagle staje wtedy map pokazuje 0 doladowania i nagle idzie i znow nie idzie.Masz 021CE ecu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się