Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Alu 18"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów. Mam pewien problem. Wpadły mi w oko alufelgi firmy rial 18x8,5 ET 35 i oponami 225/40/18 i zastanawiam się czy będą jakieś problemy z osadzeniem tych felg w mojej A4. Zawieszenie mam seryjne ale w planach jest gwint. Proszę o poradę lub inne pomysły jakie inne ewentualnie felgi mogę zamontować. Pozdrawiam.

Opublikowano

18x8,5 ET 35 i oponami 225/40/18

z przodu będzie problem gdy obniżysz samochód

Proszę o pomysły jakie inne ewentualnie felgi mogę zamontować.

zajrzyj do galerii. każdemu podoba się coś innego

Opublikowano

A gdybym założył węższe opony i zrobił naciąg to dało by to coś, albo o niższym profilu założyć?

Opublikowano

coś da ale i tak jak założysz gwint przód ci będzie dobijał do błotnika

Opublikowano

Przeglądając galerię kilku użytkowników ma zamontowane w swoich furkach felgi o tych samych wymiarach o których pisałem, nawet przy obniżonym zawieszeniu. Dobra a teraz tak szczerze żeby rozwiać wszelkie wątpliwości i nie wyrzucić kasy w błoto: Mogę śmiało brać te felgi bo puki co na ori zawieszeniu nic się nie będzie działo tylko jak będę obniżał to muszę się liczyć z pewnymi nieudogodnieniami? Tak?

Opublikowano

Dziękuje bardzo. Temat uważam za zamknięty. :>

Opublikowano

podlącze sie pod temat mimo iż jest zamknięty, nie chce wywalić kasy w błoto zawieszenie comfort zmienione na 1BE ( -20 mm) do tego chce felgi 18/8,5 J ET 30 i oponki 225/40 lub /35 ??? i stąd moje pytanko czy 40 profil może być czy 35 musi być i dystanse wedlug moich obliczeń 5 mm powinny wystarczyć ???

Opublikowano

kolego mam koła z identycznymi parametrami czyli 18/8,5 Et 30 i opony przód 225/40 tył 235/40 obniżenie około -50mm i nic nie trze, nawet z kompletem pasażerów czy bagażem...wiadomo że jak połozysz auto w taki sposób że przerwa między oponą a błotnikiem będzie na palec to coś może przytrzeć, generalnie polecał bym Ci raczej załozyć węższą oponę niż schodzić z profilem do 35 bo prostowanie felg to nic dobrego :disgust:

konkluzja jest taka że profil 40 spokojnie może być a jeśli będzie jakimś cudem przycierało to załóż opone 215/40 i już :good:

Opublikowano

noi mistrzostwo :) takiej odpowiedzi chciałem krótko, zwiężle i na temat pzdr :) zamykam temat hehe

Opublikowano

odgrzeje kotleta bo mam mała zagwozdkę. felga 18/8j et35 oponki 225/45 zawias -35 czy bedzie obcierać i czy nie bedzie wóz drabiniasty. oczywiscie nie oczekuje ze bedzie jak u kolegow na gwincie ale czy brac takie 18 czy lepiej szukac 17

Opublikowano

bierz 18, tylko z niższą oponą

Opublikowano

oj wdarl tu sie maly chochlik . oczywiscie mialem na mysli oponke 225 /40

Opublikowano

no to się nie zastanawiaj tylko bierz jeśli to ET pasuje do B5 :good:

Opublikowano

odgrzeje kotleta bo mam mała zagwozdkę. felga 18/8j et35 oponki 225/45 zawias -35 czy bedzie obcierać i czy nie bedzie wóz drabiniasty. oczywiscie nie oczekuje ze bedzie jak u kolegow na gwincie ale czy brac takie 18 czy lepiej szukac 17

tu masz taki zestaw: 18" z oponą 225/40 i obniżeniem -30

ed9207869d6e241bm.jpg

Opublikowano

ale trafiłes z ta fotą, mam identyko kolorek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...