tony84 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 witam.mam możliwość zakupu audini z motorkiem 1.6. stąd moje pytanie: czy warto zagazować?? chodzi mi o to jak auto się spisuje na gazie a nie o dyskusje benzyna vs. gaz. oczywiście mam zamiar zarzucić sekwencje. i ile pali ten silnik benzyny/gazu??
marcin j Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 1.6 i tak nie będzie sprinterem , street fighterem,więc będzie to wtedy spokojny, tani w eksploatacji dupowozek :)na forum jest kilku kolegów z autkami na gazie , zgadaj do kolegi spedyt , on ma 1.6 z LPG.
poziek Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 dobrze, że chcesz wstawić sekwencję sugeruje tez wymienić sonde lambda na nówke sztukę powinno byc wszystko okey
aramis Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Ja też mam zagazowany sekwencją SIROCO i chwalę sobie. Jest jeden warunek musi być dobrze zestrojona mapa wtrysków bo inaczej to muli. A co do spalania to wiadomo zależy od stylu jazdy. Ja co dzień do pracy smigam 11km miasta około 3km (w jedną stronę) czasem jakaś traska tak 30-40km i mi wychodzi w lecie z klimą nawet 11L , a w zimie 8.5L, tylko do tego trzeba doliczyć że i troszkę paliwka więcej spali w zimie. Ustawione mam przełączanie przy 30stopniach i przy 1600 obrotów.
kaszub36 Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 jasne ze warto jesli robisz kilometry bo jak tylko do koscioła to daj na luz ja robie cdziennie 160 km i mi sie strasznie opłaca a silnik chodzi jak igełka oczywiscie sekwencja :th:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 To jak sprawuje się 1.6 z założoną sekwencją to powinieneś znaleść na forum bez trudu i bez niepotrzebnego zakładania tematu. Każdy silnik może jeżdzić dobrze na gazie - tutaj są tylko dwa podstawowe warunki: dobry gaziarz i odpowiednio dobrana instalacja. Przelicz sobie ile robisz kilometrów rocznie i w jakim czasie ci się zwróci montaż isntalacji - wtedy będziesz wiedział.
woncki Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Jak wyżej . Wszystko znajdziesz na forum , a tak ode mnie to naprawdę warto . Mam sekwencję BRC za 3200 zyli i jest pięknie , moje roczne przeloty to ok. 50 tys. kilometrów . Przede wszystkim nie oszczędzaj na instalacji i póżniejszym serwisie , a silnik? , jest jaki jest , jego najlepsza cecha to prosta konstrukcja i trwałość :th:.
tony84 Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 a jak z osiągami?? nie muli go za mocno na gazie?? kilometrów robie dużo bo do samej pracy miesięcznie mam 2,5kkm + wakacje i inne przejażdżki i trochę się nazbiera. dużo jeżdzę w trasie i boje się jak z dymaniką takiego silniczka w gazie. czy to aby nie będzie za słabe
tony84 Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 nie no niestety jeszcze nie mam audini. szukam ciągle. szukałem diesla ale jednak wezmę benzyne. łatwiej znaleźć w dobrym stanie.
biggos3 Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Pytanie tylko czy jest sens. Pomijając fakt, że jestem przeciwnikiem gazu to moje 1,6 pali 7 na trasie i koło 9 w mieście. Przy naprawde normalnej jeździe a nie toczeniu sie.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 czy jesteś zwolennikiem gazu czy nie są fakty, których przebić się nie da. trasa 7l PB x 4.4 zł = 30.8 zł 8l LPG x 2.2 = 17.6 zł na 100 km oszczędzasz 30.8 zł - 17.6 zł = 13.2 zł miasto 9l PB x 4.4 zł = 39.8 zł 10l LPG x 2.2 zł = 22 zł na 100 km oszczędzasz 39.8 zł - 22 zł = 17,8 zł Wiadomo, że to są tylko obliczenia.
wachuss Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Witam mam 1,6 + sekwencja stag300 2500zł i praktycznie nie czuć różnicy POLECAM. Nie ma z tą instalacja problemów (oczywiście założona w dobrym punkcie z b. dobrym serwisem gdzie znają sie na rzeczy), jest to prosty silnik tanie części, bez problemu 180 km/h da sie wycisnąć ale nie polecam na dłuższe trasy do 110km/h jedziesz OK później obroty powyżej 3tyś i zaczyna to być męczące na dłuższa podróż ale do normalnego użytkowania Polecam. Spala mi 10,5 LPG na 100km (40% trasa 60% miasto), ale jak byś znalazł 1,9 TDI (110KM) to było by lepsze rozwiązanie. Pamiętaj też że bez benzyny sie nie da, w zimie idzie mi około 4l benzyny/tydzień na samo odpalanie:kwasny: ale w lecie jest OK Jeśli masz jeszcze jakieś pyt odnośnie pytaj śmiało postaramy sie udzielić dobrej rady pozdrawiam wachuss :th:
sys Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 ...witam, przeglądam wątek , bo również zdecydowałem się na sekwencyjną instalację, ponieważ inst.LPG niższej generacji są bardziej nieprzewidywalne...a właśnie, czy ktoś ma w audi z silnikiem 1.6 instalację niższej generacji(nie sekwencyjną)...jak się sprawuje?
Rafaell Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 czy jesteś zwolennikiem gazu czy nie są fakty, których przebić się nie da. trasa 7l PB x 4.4 zł = 30.8 zł 8l LPG x 2.2 = 17.6 zł na 100 km oszczędzasz 30.8 zł - 17.6 zł = 13.2 zł miasto 9l PB x 4.4 zł = 39.8 zł 10l LPG x 2.2 zł = 22 zł na 100 km oszczędzasz 39.8 zł - 22 zł = 17,8 zł Wiadomo, że to są tylko obliczenia. nie wziołeś pod uwagę to że zawsze musisz mieć też benzynę bo na niej odpalasz i jedziesz przez parę kilometrów do póki nie przełączy ci się na lpg.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 nie wziołeś pod uwagę to że zawsze musisz mieć też benzynę bo na niej odpalasz i jedziesz przez parę kilometrów do póki nie przełączy ci się na lpg. tak wiem o tym dlatego napisałem, że to tylko zgrubne obliczenia. Pomimo kosztów benzyny tak czy siak wychodzi taniej i nigdy to się nie zmieni. ...witam, przeglądam wątek , bo również zdecydowałem się na sekwencyjną instalację, ponieważ inst.LPG niższej generacji są bardziej nieprzewidywalne...a właśnie, czy ktoś ma w audi z silnikiem 1.6 instalację niższej generacji(nie sekwencyjną)...jak się sprawuje? miałem mieszalnikową w 1.8 i był dramat. Mam sekwencję i jest cudnie. Na forum jest dużo informacji na ten temat m.in. mojego autorstwa więc odsyłam do lektury. Jedyne co podkreślę to fakt, że tego typu instalacji nie można stosować do silników z MPI.
sparki Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Instalacja zwróci ci sie po jakichś 15-20tys km. Najważniejsze jest to abyś trafił na gaziarza który zna sie na rzeczy a o takich coraz trudniej. Sam się zastanawiam nad wstawieniem gazu bo momentami jej apetyt mnie przeraza. Jak trafisz na dobrego gaziarza to na pewno bedziesz jezdził bezawaryjnie no i tanio
radekgrabo Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Ja na twoim miejscu bym załozył gaz tez mam 1,6 silnik na gazie sekwecyjnym i nie nazekam po 10000 mi sie zwróciły koszty załozenia a spalanie to zalezy jak sie jezdzi mi przy ostrej jezdzie po miescie to nawet i 12litrów wciąga a po trasie przy spokojnej jezdzie tak 110km/h to 8l
macius 1977 Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Witam.Mam sekwencje motor 1.6 smigam 52km.dziennie do pracy spalanie wychodzi tak ze na zbiorniku 43litry przejade 540km.a benzyny to tak za 50zl.na miesiac,temperature mam ustawiona na gazie 25 stopni.JEST TO MOJE DRUGIE AUTO NA GAZIE.
piotrusa4 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Mam instalacje sekwencyjna założoną w dobrym punkcie. Audiczka sprawuje sie idealnie. Polecam gaz do silnika 1,6. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się