Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Tryb awaryjny po regeneracji turbniy.


wicio82

Rekomendowane odpowiedzi

moze ktos ma jakies doswiadczenia z turbo i zaleznosci jakie sa. Regenerowalem pol roku temu w diesel servis i po paru dniach mi ie zawiesil zrestartowalem kluczykiem i audiczka odzyskala moc i bylo dobrze przez kilka miesiecy a potem na reklamacje pojechalem bo zaczelo sie powtarzac cos tam robili nie iwem co i bylo dobrze doslownie pare miesiecy a teraz znow sie zacina i juz czesto a co dziwne czuje jak bym przez sekunde pod wiatr jechal albo w paliwie powietyrze bylo pasazerowie nie czuja ale ja czuje a po chwili trace calkowicie turbo do kolejnego restartu. I co wy na to? Przeplywomierz, jakies czujnik czy turbo zle zrobione dodam iz wymieniali mi wirnik i komplet uszczelek z montazem itp 1400zł zaplacilem???

[mod]Prosze sie zapoznac z regulaminem forum i prawidlowo stosowac prefixy oraz nazywac tematy watkow [Musashi][/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem wypada przekroczyć z pedałem w podłodze 2000obr :gwizdanie:

zrób logi dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kierownice sie zapiekły

przy naprawie pozbądz sie kata

no i jezdzi troche szybciej :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 80% jeżdzisz w trybie PSJ czyli dziadkowym że takie rzeczy Ci sie dzieją, auto wpada w tryb awaryjny tzw notlauf, turbo przeładowuje bo ma łopatki zapieczone od spalin, jedną z przyczyn jest spokojna jazda, zwykle po zimie jest wysyp tego typu problemów na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest metoda

Kolego rozbierz turbo, wyczysc, wywal kata i bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest metoda

Kolego rozbierz turbo, wyczysc, wywal kata i bedzie ok

:polew:

A moze najpierw zrób logi dynamiczne. A nie takie gadanie sranie w banie. Bo moze problem leży całkiem gdzie indziej a nie PSJ czy inne pierdoły. Jest tu tyle tematów na ten temat ze jak byś poszukał to byś wiedział od czego zaczynać. Zrób komplet logów to wyjdzie co mu jest. I wtedy będzie się radzić.

Pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jest przyczyna waz po prawej na gorze przy zbiorniczku od wspomagania dosc gruby i duzy pekl poprostu i wydmuchiwalo powietrze z niewielkimi oparami oleju wsadzilem reke jak kolega logi robil na biegu jalowym i obroty zwiekszyl lekko i wtedy poczulem. Teraz mi sie raz na 3-ce odcielo rzy 4tys obrotow ale moze izolacja nie trzyma w 100%. Ma ktos taki waz?

Kowi87 nie pisz bzdor bo ja jezdze od 3 lat a4 i zrobilem 150tys km. Kolega jeszcze raz mi logi zrobie jak wezyk wymienie i sprawdzi stan przeplywki to napisze.

Dzieki za odp

waz pekniety idzie od intercoolera gumowy na opaski gruby 4 katy. Ma ktos taki bo izolacja nie daje rady ale to tylko do czasu wymiany az znajde waz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda do odcinki raz na jakiś czas to jedo, a drugie to jazda od 1000rpm z pedałem do 3000, hamowanie i znowu to samo, powoduje to ruchy zmiennej geometrii turbawki i ewentualne wypalenie i usunięcie nagaru, choć jak masz tego dużo, to tylko turbawka na stół.

Ja przez PSJ w zimę miałem w marcu czyszczenie rocznej (nowej) turbawki :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mi sie raz na 3-ce odcielo rzy 4tys obrotow ale moze izolacja nie trzyma w 100%. Ma ktos taki waz?

izolacja? :decayed: jak opone przebijesz to tez izolacja ja uszczelniasz? :kox:

przeciez w dolocie masz nadcisnienie 1 Ba, jak to ma trzymac?

zamiast katowac silnik do odcinki, :kwasny: czy jazda od 1000 rpm z gazem max :disgust: (kolejny "super" pomysl)

przejedz ok 50 km ze stala predkoscia obrotowa silnika 3500-4000 rpm na 3 czy 4rtym biegu, w zaleznosci od warunkow drogowych. warto skorzystac z autostrady.

zmieniaj biegi aby po zmianie obroty nie spadaly ponizej 1500 rpm. ostrzej przyspieszac mozna powyzej 1700 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda do odcinki raz na jakiś czas to jedo, a drugie to jazda od 1000rpm z pedałem do 3000, hamowanie i znowu to samo, powoduje to ruchy zmiennej geometrii turbawki i ewentualne wypalenie i usunięcie nagaru, choć jak masz tego dużo, to tylko turbawka na stół.

.....

z tym bym się zgodził :good: tyle ,że od 1500 do 3500 :wink4: ,można w ten sposób spróbować rozruszać zapieczone kierowniczki ale pewnie i tak turbo do czyszczenia- takiego rzetelnego ,a nie "po łebkach" :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi87 nie pisz bzdor bo ja jezdze od 3 lat a4 i zrobilem 150tys km. Kolega jeszcze raz mi logi zrobie jak wezyk wymienie i sprawdzi stan przeplywki to napisze.

Uwierz mi ze nie pisze bzdór, zrobisz piekny log 11ke i przy 3tys będziesz miał przeładowania ponad 2500mbar, zauwaz że kazdy wspomniał o zapieczonych kierowniczkach, nie tylko ja :wink4: w swoim gracie przerobiłem już wiekszosć typowych awarii, przepływka jak źle mierzy to szarpie, ma dziury w mierzeniu :wink4: albo całkowicie auto nie ma mocy, a ty opisujesz typowy notlauf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...