lapsik 1 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam. Podłączyłem wczoraj VAG'a - kasowałem inspekcję olejową. Wiadomo przy okazji korciło by podejrzeć parę parametrów. Niestety ciśnienie sprężarki które pokazuje to 0,3 bara z tego co wiem to powinno być 0,7 Może jakiś sugestie co do przyczyn/możliwości polepszenia ciśnienia?? Nie pokazuje poza tym żadnych błędów ... no może poza tym że nie wykryto czujnika temp silnika .. ale tu coś nie pasi bo temp pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA 2 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 turbina nie sprężarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam. Podłączyłem wczoraj VAG'a - kasowałem inspekcję olejową. Wiadomo przy okazji korciło by podejrzeć parę parametrów. Niestety ciśnienie sprężarki które pokazuje to 0,3 bara z tego co wiem to powinno być 0,7 Może jakiś sugestie co do przyczyn/możliwości polepszenia ciśnienia?? Nie pokazuje poza tym żadnych błędów ... no może poza tym że nie wykryto czujnika temp silnika .. ale tu coś nie pasi bo temp pokazuje. vagiem sprawdziles cisnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA 2 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 na początek sprawdź czy masz cały dolot szczelny, a poza tym przyczyn może być milion na forum już chyba było parę wątków z takimi objawami co ty masz więc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam. Podłączyłem wczoraj VAG'a - kasowałem inspekcję olejową. Wiadomo przy okazji korciło by podejrzeć parę parametrów. Niestety ciśnienie sprężarki które pokazuje to 0,3 bara z tego co wiem to powinno być 0,7 Może jakiś sugestie co do przyczyn/możliwości polepszenia ciśnienia?? Nie pokazuje poza tym żadnych błędów ... no może poza tym że nie wykryto czujnika temp silnika .. ale tu coś nie pasi bo temp pokazuje. vagiem sprawdziles cisnienie? no dawaj vagiem!!! na początek sprawdź czy masz cały dolot szczelny, a poza tym przyczyn może być milion na forum już chyba było parę wątków z takimi objawami co ty masz więc były?? gdzie coś mnie chyba ominęło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA 2 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam. Podłączyłem wczoraj VAG'a - kasowałem inspekcję olejową. Wiadomo przy okazji korciło by podejrzeć parę parametrów. Niestety ciśnienie sprężarki które pokazuje to 0,3 bara z tego co wiem to powinno być 0,7 Może jakiś sugestie co do przyczyn/możliwości polepszenia ciśnienia?? Nie pokazuje poza tym żadnych błędów ... no może poza tym że nie wykryto czujnika temp silnika .. ale tu coś nie pasi bo temp pokazuje. vagiem sprawdziles cisnienie? no dawaj vagiem!!! na początek sprawdź czy masz cały dolot szczelny, a poza tym przyczyn może być milion na forum już chyba było parę wątków z takimi objawami co ty masz więc były?? gdzie coś mnie chyba ominęło Buba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 chodzi o to że VAGiem nie da rady sprawdzić ciśnienia doładowania sprężarki w silniku o kodzie AEB dlatego rodzi się pytanie - jak kolega sprawdził swoje ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapsik 1 Opublikowano 4 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 pioteros masz rację pleciałem skrutem myślowym VAG sprawdzałem błędy insp ... pompowanie sprawdziłem podłączając się do kompa przez interfejs LPG tam pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Buba nie poddawaj sie A może kolega ma w profilu żle silnik dobrany No i się wyjasniło jak sprawdzić ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 lepiej podepnij manometr i sprawdź czy na pewno jest 0.3 bar. Ecu ogranicza doładowanie do 0,3 bar w trybie awaryjnym. Może nie trzymać DV , Wg mogło polecieć w wydech ... najpierw sprawdz czy faktycznie jest 0.3 bar i jakie błędy wywala potem logi dynamiczne i chłopaki na pewno pomoga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Właśnie dzisiaj podpiąłem wskaźnik doładowania i wychodzi na to, że pompuje 0,3 bara a w serii powinno 0,6 ? Zła kondycja turbiny odpada. Czyli sprawdzić WG i DV? od pewnego czasu zauważyłem, że podczas zmiany biegów słyszalny dosyć bardzo jest upust powietrza - to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 DV albo dziura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Czyli generalnie sprawdzić DV i wszystkie wężyki? i tak miałem zamiar zmienić dv na ten z tt więc może dobitniejsza motywacja będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 pompuje 0,3 bara a w serii powinno 0,6 ? podczas zmiany biegów słyszalny dosyć bardzo jest upust powietrza - to normalne? w serii pompuje 0.55 bar przy pełnym obciążeniu tj. 3 bieg i but w podłodze ( najlepiej pod wzniesienie ) normalnie nie słychać upustu powietrza chyba że masz stożek. Dziwna sprawa że słychać go tylko przy zmiania biegów ( czyli w momencie otwierania się DV ) tak jakby dziura była przy powrocie do dolotu. Najpierw wymontuj DV i sprawdź czy tłoczek dobrze się układa ( były przypadki że odwrotnie założony DV dostawał kopa z boku i nie domykał się ) Ja swój DV czyściłem i do wypłaty dojeździł trzymając doładowanie. Do DV najłatwiej się dostać demontując prawą lampę i co oczywiste dolot do filtra powietrza . Przy okazji możesz wyciągnąć i sprawdzić gumę idącą od puszki filtra powietrza do turbiny czy nie popękała na zagięciach. Wyciągając gumę sprawdzisz sobie przy okazji luz na wirniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Dzięki wielkie kolego dzisiaj wszystko sprawdzę. U mnie wszystko na wierzchu akurat jest bo auto po swapie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejo 0 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Mam podobny problem również w AEB konkretnie N75 nowy DV nowy żadnych dziur i słabe ciśnienie turbo zdrowe nie ma luzów łopatki całe ośka nie ukręcona Problem tkwi w tym że turbo nie produkuje odpowiedniego ciśnienia Co za tym idzie gruszka nie steruje odpowiednio zaworem w kolektorze bo ma za małe podciśnienie porusza się tylko kilka milimetrów a po odpięciu i pompowaniu w niego pompka chodzi idealnie macie jakieś pomysły? nie widzę sensu wymiany turbo skoro nie wydaje żadnych oznak zużycia uszkodzenia Jutro założę wskaźnik doładowania więc powiem ile pompuje dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 zamontuj i podaj max wartosci jakie pompuje turbo, bo "na oko" to mozna conajwyżej zachorować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejo 0 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Podłączony wskaźnik i wychodzi że ma doładowanie i to takie jak powinno być bo na trójce i pedał w podłodze pokazało 0.5 bara czasami gdy wskoczyło na chwile na 0.7 i tu pytanie dlaczego nie jedzie ? Ogólnie nie wiem dlaczego (i to główny problem) tak słabo chodzi popychacz od gruszki do zaworu skoro go nic blokuje ile powinien się wysuwać w AEB przy okazji wywaliłem katalizator zmiana delikatnie na + jutro jadę jeszcze na podłączenie kompa ale w piątek po wymianach n75 i DV nie było żadnego Ogólnie objaw jest taki że od 4tys obr. auto jakoś zaczyna jechać, od 1 tys do 4 tys poszarpuje buczy i powoli się wkręca czuć ze turbo pompuje i chce jechać ale nie może rozrząd ok ciśnienie na garach ok nowe świece itd. Normalnie nie mam pomysłów proszę o jakiekolwiek sugestie mogą one byc pomocne POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 WG lub N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejo 0 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Auto naprawione przyczyną okazał się obcięty klin na kole na wałku zdawczym i przesunięty rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się