Martin_Speed Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Panowie sporo juz przeczytalem ale malo rozumiem z tego.. KATALIATOR przebity wezyki od erg pozatykane srubami i teraz pytanie.. Tak raz na 2 miesiace mojemu autku zabraknie mocy przy roznych obrotach raz przy 2,5 raz przy 3,0 i raz przy 4,0 nie jezdze jak dzidek przestrzegam 10 przekazan diesla [ rest kluczykiem i spokoj na dlugi czas].. Moj mechanik mowi ze trzeba wimienic zawor n239 i niewiem czy ma racje bo stracilem do niego zaufanie.. Czy n239 ma cos wspolnego z brakiem mocy skoro to jest elektrozawor od ERG a ze ERG ma niby nie dzialac bo weze sa odlaczone (dwa wezyki odlaconei zaslepione blaszka rurka) Pomocy !!
spanky Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Panowie sporo juz przeczytalem ale malo rozumiem z tego.. KATALIATOR przebity wezyki od erg pozatykane srubami i teraz pytanie.. Tak raz na 2 miesiace mojemu autku zabraknie mocy przy roznych obrotach raz przy 2,5 raz przy 3,0 i raz przy 4,0 nie jezdze jak dzidek przestrzegam 10 przekazan diesla [ rest kluczykiem i spokoj na dlugi czas].. Moj mechanik mowi ze trzeba wimienic zawor n239 i niewiem czy ma racje bo stracilem do niego zaufanie.. Czy n239 ma cos wspolnego z brakiem mocy skoro to jest elektrozawor od ERG a ze ERG ma niby nie dzialac bo weze sa odlaczone (dwa wezyki odlaconei zaslepione blaszka rurka) Pomocy !! logi
Martin_Speed Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 logi logi ..wiem ze trzeba ale trudno u mnie w miescie o kogos kto tym sie zajmuje...Jestem w trakcie szukania goscia..
Musashi Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 to przyjedz do poznania. bez logow nikt nie pomoze. N239 steruje klapa gaszaca. czyli dziala w czasie wylaczania silnika. jezeli jest uszkodzony, moze uniemozliwic prace silnika.
czesia Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Zrób jak koledzy radzą logi to podstawa ,ale ja miałem taki przypadek że przegrzały się przewody od tego zaworu i powodowało to szarpaniem silnika oraz brakiem mocy przy dodawaniu gazu.Sprawdź dokładnie te przewody szczególnie przy samym zaworze.
Martin_Speed Opublikowano 10 Października 2011 Autor Opublikowano 10 Października 2011 odgrzeje kotleta jak sie z tym uporam Jak nie uda mi sie tu w gorzowie zVagowac to odezwe sie w sprawie poznania[br]Dopisany: 06 Październik 2011, 17:16_________________________________________________Koncze temat.... Bylem dzisiaj VAGowac auto i wyszlo ze turbo ma przeladowanie z 2,4 do 3.0 bar czy jakos tak... PRzy trzech testach juz dobrze pompowalo.... Turbina d czyszczenia
Rekomendowane odpowiedzi