Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] Kłopoty z kluczykami w A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wznawiam temat niedziałających kluczyków w A4 B7, bo nikt jeszcze nie napisał co robić w przypadku A4 B7.

Od dwóch dni tak dzieje się w mojej AUDICY, że nie mogę otworzyć i zamknąć auta z pilota jednym z dwóch kluczyków do stacyjki. Również chciałem douczyć kluczyk, ale on zmienia i pokazuje wartości jak dobry klucz (w załączeniu printscreeny przyciśnięć kolejnych przycisków pilota-oba kluczyki pokazują te same zmieniające się dane).

Klucz odpala silnik ale nie otwiera i nie zamyka drzwi.

PROSZĘ O POMOC

image.jpg,image.jpg,image.jpg,

image.jpg

Opublikowano

Miałem podobny problem tylko u mnie nie było nawet reakcji na kompie przy naciskaniu przycisków pilota. Kupiłem drugi kluczyk i przełożyłem samą płytkę do swojej obudowy z immo i grotem, zrobiłem adaptację i działa. Ale skoro masz drugi pilot który działa to sobie tym nie zawracaj głowy, połóż go w szufladzie i niech sobie leży. :wink4: Noo chyba, że używasz 2 kluczy jednocześnie to podejrzewam, ze pozostaje Ci przeszczep płytki - wyjdzie chyba najekonomiczniej.

Opublikowano

Dzięki bardzo za taką pomoc, abym kluczyk schował do szuflady.

Dodatkowe pytanie: czy jeśli moduł komfortu w aucie jest na 433 MHz to i elektronika kluczyka tak samo? Jaki kupić, w razie ostateczności?

Czy taki byłby OK? http://allegro.pl/audi-kluczyk-scyzoryk-8eo-837-220-k-i1857522461.html

Opublikowano

żbiku ale u kolegi kluczyk z tego co napisał jest sprawny.... w Twoim przypadku nie było komunikacji kluczyka z modułem dlatego poszukaliśmy innego kluczyka ze sprawną elektroniką i zostało to przełożone... u kolegi tomasm64 z tego co napisał kluczyk jest sprawny więc pozostaje tylko sprawdzić jak wygląda kodowanie w module komfortu (ile jest zakodowanych kluczyków w jakich komórkach pamięci) i zakodować kluczyk... z tego co widzę to posiada soft VAG CAN Pro który powinien sobie z tym poradzić... nie pracowałem na tym więc trudno coś więcej napisać - dla mnie bezpieczniejszy jest VCDS....

Co do kluczyka to na Europę częstotliwość jest 433 a na USA 315MHz - wystarczy, że kupisz kluczyk o częstotliwości 433MHz (zakładam, że masz europejczyka) i będzie można go zakodować. Ten co podałeś z allegro byłby OK tylko pamiętaj, że bardzo często kluczyki sprzedawane na aukcjach są padnięte... nie ma komunikacji z modułem i wtedy jest puuupa. Nie widzę też sensu wydawania kasy na kluczyk jeżeli posiadasz sprawny.

1. Należy sprawdzić czy kluczyk faktycznie jest OK.

2. Jeżeli jest sprawny - zakodować kluczyk.

Opublikowano

Rozumiem, że w moim Vagu, w module komfortu mogę to wszystko sprawdzić i pokodować?!

Gdzie i jakich wartości szukać? W blokach wart. mierzonych ?! Na których kanałach ?!

Dodam jeszcze, że przy naciskaniu przycisków na pilocie dioda się zaświeca !(bateria nowa)

Znalazłem błąd w module komfortu dot. kluczyka (foto).b_dy.jpg

Może to pozwoli ustalić co się dzieje[br]Dopisany: 06 Październik 2011, 23:00_________________________________________________Witam ponownie.

Pobawiłem się Vagiem i zakodowałem kluczyk jeszcze raz. Nie tak od razu ale DZIAŁA PONOWNIE, czyli otwiera i zamyka auto z pilota.

Dziękuję za pomoc !!!

Opublikowano

Również chciałem douczyć kluczyk [...]

Panton masz rację, ale z tego co kolega tomasm64 pisał myślałem, że chociaż próbował go kodować i nie dało rady - tak jak u mnie. Najważniejsze, że już się udało i że działa. :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...