Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Regeneracja głowicy wysokie koszta wyceny prosze o rade


pietrek505

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Urwała mi się szpilka od napinacza i pogięło zawory. Zdemontowałem głowice i zawiozłem do regeneracja naprawę samej głowicy wyceniono z robocizna na 1200 zl (planowanie, szlifowanie, wymiana zaworów uszczelniaczy prowadnic szklanek, docieranie wymiana panewek). Lecz mój dobry znajomy posiada szrot samochody wiec podjechałem do niego wymontowałem głowice zamontowaną głowice(kompletna) zawiozłem do warsztatu na wycenę koszt wyszedł ok 680zł + głowica 450 czyli takie same koszta. Czy cena za regeneracje 1200 zl jest cena wiarygodna czy trafiłem na oszusta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać twoja głowica była w opłakanym stanie mojemu ojcu wycenili w fieście 1,8D koszt naprawy głowicy 1100zł. Więc cena za naprawę głowicy jest normalna. Ps nie lepiej kupić używkę albo nową ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sobie przeliczyć koszty, min koszt uszczelki pod głowicę, uszczelka kolektora wydechowego, kolektora ssącego o ile był odkręcany, koszt szklanek, zawory, szlifowanie, do tego dojdzie jeszcze płyn chłodniczy, być może silikon, robocizna zapewne z 200-300zł to w sumie może wyjść całość z 1200zł. Ja ostatnio za samo szlifowanie, dwa nowe zawory + ich dotarcie zapłaciłem 240zł. Do tego założyłem komplet nowych popychaczy prawie 250 zł, uszczelka pod głowice 140zł + robocizna 250zł to wyszło w sumie 900zł. Wiadomo, wszystko kwestia użytych części i warsztatu, ale te 1200zł za kompletny remont głowicy z montażem to chyba mieści się w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u teścia w AVF robiłem głowice.

zrobienie głowicy w szlifierni - planowanie , wymiana prowadnic i uszczelniaczy, docieranie zaworów - 600zł

zestaw oringów bosch na PD 25zł za szt x4= 100zł

koszt uszczelek - głowicy,kolektrów , uszczelniacz wałka, uszcz.pokr.wałka 250zł + sruby głowicy 50zł

olej, filtry. płyn chłodzacy jakos w 1500zł sie zamkneło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kupiłem głowice od gościa który regeneruje głowice za 700 zl ze zwrotem starej. Korzystając z okazji pomoże ktoś jak ustawić idealnie tłoki w pozycji GMP 1 wiem ze mam zdjeta głowice widze wszystko ale chcial bym to zrobić idealnie. Czy można ruszyć kołem wałka rozrządu aby go zblokować przez włożenie szpileczki? Pozdrawiam [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 22:49_________________________________________________Koledzy głowica jest po pierwszym szlifie. Uszczelka na pewno ERling tylko jaka grubość? Doradzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec ma taką głowicę ze swojego silnika AJM. Jemu korbowód poszedł bokiem przy prędkości 20km/h i wymienił cały słupek bo była dziura w bloku. Mechanik, który wymieniał silnik powiedział że głowica jest 100% sprawna. Także chętnie Ci odsprzedam kompletną za jakieś 300-350zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego devastation jak nie wiesz do czego służą grubości uszczelki i jak się ją dobiera to może nie radz bo jeszcze chłopu krzywdę zrobisz

Uszczelkę pod głowicę dobiera się po starej otworki informują o grubości jeżeli nie masz uszczelki musisz zmierzyć wystawanie tłoka ponad cylinder i po tym dobrać uszczelkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz to zrobic idealnie to kup sobie blokady do rozrządu aby zablokowac przede wszystkim wał korbowy bo na kółku masz znaczek który musi sie pokryc ze znaczkiem na blokadzie. z tego co mniej wiecej pamietam w sarych tych silnkach PD strzałki maja sie zgrac jakby na godz.13tej a w nowych PD na 12tej. na zamachu znaczka nie znajdziesz nawet chyba otworu w skrzyni nie ma.

albo pozostaje ci na oko ustawic GMP 1go cylindra.

z iloma oczkami miałes stara uszczelke pod głowica z 2ma?? to zakładasz z dwoma. placzczyzny bloku nie gładziłes wiec nie masz czym sie martwic jakbys miał planowana powierzchnie bloku to trzeba mierzyc wysuniecie denka tloka po za pow. bloku i wtedy dobrac uszczelke. a tak zakladasz taka jaka miałes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego devastation jak nie wiesz do czego służą grubości uszczelki i jak się ją dobiera to może nie radz bo jeszcze chłopu krzywdę zrobisz

Uszczelkę pod głowicę dobiera się po starej otworki informują o grubości jeżeli nie masz uszczelki musisz zmierzyć wystawanie tłoka ponad cylinder i po tym dobrać uszczelkę.

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Kolego to nie benzyna tylko diesel a to zasadnicza rożnica

zawory nie wystają poza głowice, wiec nie ma żadnego problemu tym bardziej strachu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawory nie wystają poza głowice, wiec nie ma żadnego problemu tym bardziej strachu

z całym szacunkiem :hi: ale mylisz sie. w benzynie nie wystaja a w silnikach diesla tak. dlatego do planowania szlifierz musi zdemontować zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce lazic mi sie teraz do warsztatu i robic zdjec

zawor jest osadzony w glowicy jakies 1.5 mm glebiej

i nie mowimy o obrobce tylko pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło spotkać na forum kogoś kto ma pojęcie o czym pisze :hi: Mowa była o dobieraniu uszczelki pod głowice a w wypadku uszczelki pod głowice nie występuje pojęcie STD wiele nowych silników od razu składanych jest na uszczelkach np najgrubszych

Dlaczego?

Bo dobiera się je po wystawaniu tłoka :shocked:

Uwierzysz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieważne czy rozmawiamy o pracy czy obróbce... fakt jest taki ze wystają i tyle.

http://sprzedajemy.pl/glowica-vw-1-9-tdi,235566

przypomniało mi sie - kiedys na jakims 4um ktos napisał komus rade - aby załozył cienka uszczelke jak juz robi remont to mu mocy doda bo zmniejszy sie komora spalania i beda lepsze cisnienia- tuning mechaniczyny z czasow kaszlaka. no i co chłopina załozaył przy spieciu rozrzadu miał opory przy kreceniu walem wiec na siłe i rura postanowil ciagnac no i chyba juz wiemy co sie stało. :) ja piernicze leje z tego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...