Artilis Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Witam wszystkich mam pewien problem ze swoim powozem,a mianowicie od pewnego czasu znika mi nagle ok. 0,5-0,7l płynu chłodniczego, jest to nie regularne co miesiąc co tydzień niema reguły.Fakt jest taki że co pewien czas pod autem pojawia się kałuża płynu i tyle. Szukałem na naszym forum i znalazłem podobny objaw ale okazało się że tam był wiciek na trójniku a u mnie jest wszystko ok. Już niewiem czy może korek na zbiorniczku wyrównawczym nie działa tak jak trzeba nie mam pojęcia . Pozdrawiam i może jakieś pomysły.
Pikuś Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Po pierwsze nazwij poprawnie temat. Co do problemu to chyba szczeleczka pod glowica i wywala przez zbiornik. Jaki jest plyn, moze smierdzi spalinami??
Artilis Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 Płyn jest czysty nie widać ani płynu w oleju, ani oleju w płynie.Płyn pachnie normalnie, no niemam pojęcia. Popraw temat zgodnie z regulaminem
Pikuś Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 No to szukaj nieszczelnosci skoro uszczelka dobra bo innego wytlumaczenia nei ma.
Artilis Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 nic nie było ruszane temperature trzyma jak należy 90 stopni, początkowo myślałem o uszczelce pod głowicą ale mechanik powiedział że to nie to ,poza tym auto było by słabe a ono chodzi super.
Pikuś Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 poza tym auto było by słabe a ono chodzi super. A kto Ci takie cos powiedzial????
Artilis Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 No nie jestem super mechanikiem ale wiem z doświadczenia z vw Passatem 1,6 td, jak mi strzeliła uszczelka pod głowicą to wyraźnie auto stało się mułowate i w zbiorniczku bulgotało lekko (napewno nie jest to regułą ale ja tak miałem).
Pikuś Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 A ja mialem inaczej i wogole nie bylo odczuwalny spadek mocy.
nuszek Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 nic nie było ruszane temperature trzyma jak należy 90 stopni, początkowo myślałem o uszczelce pod głowicą ale mechanik powiedział że to nie to ,poza tym auto było by słabe a ono chodzi super. Powiedz mechanikowi by się doszkolił, szczególnie z tym słabym autem. Miałem podobny przypadek, /nie mówię, że i u ciebie jest to samo/ - wyciekał płyn, więc przyspieszyłem wymianę rozrządu i przy tym wymieniłem pompę /były tam małe ślady wycieku/ ale problem nie zniknął. Pod samochodem /szczególnie rano była plama po płynie/ i płyn ubywał. Dopiero dokładne oględziny doprowadziły mnie, że wycieka spod uszczelki pod głowicą. Zalałem jakieś badziewie do płynu /ponoć najlepsze jakie było/ i problem zniknął ale tylko na rok, potem wrócił ze zdwojoną siłą, tak, ze dolewałem tygodniowo po litrze wody /destylowanej/, a wcale auto nie było słabsze, ani nie pokazywał się płyn w oleju i odwrotnie, nie było rady trzeba było postawić na kołki, zdjąć głowicę i przeszlifować, wstawić nowe uszczelki, śruby do głowicy /tak wkłada się nowe - kosztują ok.30 zł/skręcić i jest ok.
szopen Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 a ja wam powiem tak wstaw auto do dobrego mechanika takiego ktory wie gdzie spojrzec i przede wszystkim otworzy szeroko oczy i znajdzie wyciek a jesli nie ,to najtaniej jest zaczac od nowego korka na zbiorniczku wyrownawczym cudow nie ma skas cieknie
Artilis Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 Myśle że faktycznie zacznę od korka a i do drugiego mechanika się przejade zobaczymy co powie, może faktycznie postawi jakąś diagnoze.Zastanawia mnie jeszcze to dlaczego są tak nie regularne zrzuty płynu.
Pikuś Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 A nie jest to zalezne jak jezdzisz?? Zwroc na to uwage.
Artilis Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 Auto jest w ciągłej eksploatacji, kurcze no niemam pojęcia.Jutro chyba kupie korek i zobacze co się stanie.
Pikuś Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Nie chodzi mi o to, czy ubywa jak jezdzisz, czy jak stoisz tylko o styl jazdy.
Artilis Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 :> jazda raczej normalna troche miasta, więcej trasy, nie mam zacięcia sportowego (z wiekiem to mija). :th:
luby1979 Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 ...sorki,nie na temat,ale z jakiego powodu jest czarna wstazka na forum?
krzysiek23 Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 wez butelke przyczep tasma do zbiorniczka w miejscu przelewu lub za pomoca rurki i zobacz czy nieucieka tamtedyk wyeliminujesz juz 2 zeczy korek(jak go znienisz),i wyzucanie plynu przelewem
Artilis Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Opublikowano 5 Marca 2008 Dzięki za podpowiedź tak zrobie, ale tak sobie myśle że tyle płynu na raz to tylko przelewem musi iść.[br]Dopisany: 27 Luty 2008, 21:49 _________________________________________________Witam wszystkich i jak na razie dzięki za rady, zmieniłem korek jak sugerował szopen i do tej pory ok, sprawdzam oczywiście płyn i czekam.Zobaczymy po miesiącu :gwizdanie:. Pozdrawiam Artilis.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się