WITT33 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Wykresy zrobiłem w excelu, stare v-techa wrclaguny też mam o ile jest sens wstawiać, ciśnienie doładowania B8ka podaje w hPa od wartości trzeba odjąć średnio 1000 hPa ciśnienia atmosferycznego. 1000 hPa to jeden bar więc 2600hPa minus 1000 atmosferycznego (chyba ze minimalnie było inne w ten dzień) daje 1600 hPa czyli 1,6 bar doładowania turbo. MAF fajna rzecz, wartość można podzielić przez 0.8 co da mniej więcej (!) pogląd na moc auta. Wartość MAF rośnie wraz ze wzrostem mocy, krótko mówiąc jest to powietrze zmierzone przez przepływomierz co zresztą chyba wszyscy wiedzą. Bardzo małe wartości wskazują zawsze na padającą przepływkę. Wartość momentu VCDS podaje bezpośrednio więc nie trzeba w sumie hamowni bo podaje "na tacy". Nie wiem jak to oblicza ale jak widać jest to dokładne i to bardzo. Hamownia z tego co mamy przykład każda poda co innego a VCDS po OBD2 nie okłamie. Typ wykresu to liniowy stąd taka "kwadratowa" charakterystyka. Na hamowni dostajemy wygładzony wykres. W czasie jazdy oczywiście nie ma takich chopków :-)
wrclaguna Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 Troszke jest szukania w VCDS jesli chodzi o Pomiary Rozszerzone w B8 CR , nie robimy tego w blokach 08
virus Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Poprawa znaczna, teraz chyba zapier.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się