Grewal Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Jak w temacie, auto już tak kupiłem. Zima się zbliża i chciałbym coś z tym zrobić. Pierwsze co, to sprawdziłem bezpiecznik i zasilanie sterownika. Jest ok. Vag nie potrafi się połączyć z ABS. Co dalej? sterownik może być uszkodzony, że nie będzie nawet sygnału na kontrolke dawał? Fajnie by było, gdyby ktoś mi to ogarnął, oczywiście odpłatnie. Liczę na pomoc
Dev Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 sterownik padl trzeba wymontowac i wyslac do naprawy
pioteros Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 to że sterownik padł to jedna sprawa, szukaj używki, ale żeby był od pompy z tym samym numerem - pewnie numer twojej pompy to 8E0614111A - bardzo ciężko dostać w dobrych pieniądzach ten sterownik, na allegro chcą 600 i więcej za sprawna używkę bo jest rzadki, więc jesli nie znajdziesz i zależy ci na czasie oddaj swój do naprawy, jakąś gwarancję też na to dostaniesz że ci prędko nie padnie, a wydasz nieco więcej jak za używany sterownik w dobrej cenie (powiedzmy 150zł - a naprawa ok 200zł) a druga sprawa, zbadaj wtyczke od sterownika, tą dużą, podłużną, zdejmik plastik z niej, założe się że jest pewien magiczny dodatkowy kabelek który łączy dwa przewody, przez co kontrolki od ABSu są wyłączone i nie pokazują alarmu na desce taki chwyt żeby ukryć usterkę - miałem to samo, auto od handlarza kupiłeś pewnie?
Grewal Opublikowano 9 Października 2011 Autor Opublikowano 9 Października 2011 też właśnie stawiam na sterownik. oglądałem wtyczkę, ale nie ściągałem plastików z niej. Trzeba będzie to przejrzeć, a potem szukać sterownika, lub naprawić mój... masakra, dzięki Panowie! :hi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się