Musashi Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 zacznij od sprawdzenia akumulatora, wyglada ze masz na wykonczeniu. 3 x kontrolka "!" i pisk, to sygnal zbyt niskiego napiecia w instalacji elektrycznej. Kazdy z kotrolerow zglasza nieprawidlowosci w zasilaniu. pisk ktory slyszysz to prawdopodobnie poslizg paska wieloklinowego ktory jest spowodowany bardzo duzym obciazeniem alternatora spowodowanym wyladowanym akumulatorem. diagnoza? sprawdz napiecie aku przed rozruchem i w trakcie rozruchu. uruchom silnik pozyczajac prad z innego diesla, zapewne kontrolki z wykrzyknikiem juz nie bedzie. i przyjrzyj sie napinaczowi paska i pracy alternatora i jego lozysk. podlacz VAG-a do auta sprawdz bledy...
franek84 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 ok, temat do zamknięcia przyczyna piszczenia kontrolki (!)kiedy było słychać pisk spod maski to ślizgający sie pasek wielorowkowy i tym samym stawiający duży opór dla rozrusznika i aku. dziwne ale prawdziwe. pozdro i dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się