virus191 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Witam, jako iż z przodu już wszystko puka, w trosce o bezpieczeństwo postanowiłem wymienić komplet wahaczy. Jako iż jestem studentem i nie robię rocznie więcej niż 10 tyś km wybór padł na Master Sport (można je dostać u kogoś z forum po dobrej cenie ? ). Czy trudno jest wymienić cały komplet ? Czy trzeba potem zrobić geometrię i zbieżność ? Czy jestem w stanie to zrobić bez kanału ? Z jaką siłą dokręcić śruby przed opuszczeniem auta ? W "palcach" wystarczy ? Odkręcić wszystkie naraz czy pojedynczo ? W serwisie zaśpiewali 50zł od wahacza to dużo ?
marcin78 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8812.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10195.0
virus191 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Opublikowano 14 Października 2011 Z której strony można dokręcić wahacz widoczny na foto na jeszcze podniesionym aucie ?
marcin78 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 od strony sworznia, tam gdzie jest ten kapturek.
pioteros Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 tam gdzie bolec, sworzeń to inaczej bolec, on się i tak rusza kiedy auto się ugina, a tuleja ciągnie gumę więc jakbyś dokręcił tuleje kiedy auto wisi, po opuszczeniu obrót wyszedł by poza zakres normalnej pracy/ugięcia powodując stopniowe rozrywanie gumy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się