Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Wymiana całego zestawu wahaczy - pytania o porady.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jako iż z przodu już wszystko puka, w trosce o bezpieczeństwo postanowiłem wymienić komplet wahaczy. Jako iż jestem studentem i nie robię rocznie więcej niż 10 tyś km wybór padł na Master Sport (można je dostać u kogoś z forum po dobrej cenie ? :P).

Czy trudno jest wymienić cały komplet ? Czy trzeba potem zrobić geometrię i zbieżność ? Czy jestem w stanie to zrobić bez kanału ?

Z jaką siłą dokręcić śruby przed opuszczeniem auta ? W "palcach" wystarczy ? Odkręcić wszystkie naraz czy pojedynczo ? W serwisie zaśpiewali 50zł od wahacza to dużo ?

Opublikowano

Z której strony można dokręcić wahacz widoczny na foto na jeszcze podniesionym aucie ?

1825139241.jpg

Opublikowano

od strony sworznia, tam gdzie jest ten kapturek.

Opublikowano

tam gdzie bolec, sworzeń to inaczej bolec, on się i tak rusza kiedy auto się ugina, a tuleja ciągnie gumę więc jakbyś dokręcił tuleje kiedy auto wisi, po opuszczeniu obrót wyszedł by poza zakres normalnej pracy/ugięcia powodując stopniowe rozrywanie gumy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...