radek23 0 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Witam Kolegów! Mam taki problem. Mianowicie w mojej A4 nawet po ustawieniu najwyższej temperatury "HI" nie leci gorące powietrze tylko takie bardzo letnie, a wręcz chłodne. Termostat jest ok, bo trzyma temperaturę, przewody od nagrzewnicy wejścia i wyjścia gorące, przewód od chłodnicy też. Wydaje mi się że nagrzewnica jest ok, ale dokładnie jak ją sprawdzić to nie wiem. W ogóle jak się do niej dostać. Czy możliwe jest że coś jest przestawione w elektronice, bo nadmienię że mam climatronica. Może ktoś ma ustawienia standardowe i jak je sprawdzić i ewentualnie wprowadzić odpowiednie. Proszę o podpowiedzi bo już u 2 mechaników byłem i rozkładają ręce. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapete 0 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 VAG plus test elementów. Może któraś klapa sie nie otwiera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof61 1 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 1' sprawdz nagrzewnice , zdejmij waz ktorym plyn powraca i zobacz czy leci goracy plyn . jezeli nie leci to nagrzewnica do plukania .weze do nagrzewnicy sa obok akumulatora 2 jezeli jest to ok ,to do sprawdzenia czy przestawia ci sie klapa zimno- cieplo . moze silniczekjej nie przestawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi 0 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Stawiam na nagrzewnicę, tzn. do wymiany. U mnie były podobne objawy, płukałem czym się dało, ale pomogła wymiana nagrzewnicy, która kosztowała grosze. Najgorsze jest dostanie się do tego ustrojstwa. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz1980 0 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Mam też podobny problem i dołanczając się do postu chciałbym spytać jak dostać się do tych silniczków sterujących, klapami zimno ciepło. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 zamień miejscami węże przy nagrzewnicy:)czasami to pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz1980 0 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Miałem tak samo ,jakiś czas z tym walczyłem . Przepłukałem nagrzewnice birzącą wodą , drugą stroną wyleciała taka rdzawy płn. Potem zaraz na sunąłem węże od nagrzewnicy spowrotem . Układ odpowietrzyłem tylko przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym i pompowałwm górnym wężem od chłodnicy. Zaworka na wężu od nagrzewnicy nie używałem bo zaciągał powietrze tedy i zamiast się odpowietrzać było gorzej . Teraz grzeje super, Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semi281 0 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 zamień miejscami węże przy nagrzewnicy:)czasami to pomaga Święta racja. To samo zrobiłem tydzień temu, gdyż zimno było w środku jak diabli. Pomogło, teraz po kilku kilometrach ciepełko aż miło. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiu32 0 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 mam pytanko związane z zamianą węży od nagrzewnicy, układ później zapewne do odpowietrzenie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 a jak w vagu sprawdzic te klapy ? gdzie wejsc dokladnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Ja tez miałem problem ale dzisiaj przepłukałem chłodniczkę i grzeje super aż ciężko wytrzymać w środku choć na zewnątrz jest -15 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Płukanie nagrzewnicy ja zrobiłem domestosem efekt bezcenny zawsze myslałem że klekoty maja faktycznie lipne ogrzewanie a jednak nie po płukaniu śmigam teraz zima na 21-23 i jest upał w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Płukanie nagrzewnicy ja zrobiłem domestosem efekt bezcenny zawsze myslałem że klekoty maja faktycznie lipne ogrzewanie a jednak nie po płukaniu śmigam teraz zima na 21-23 i jest upał w środku weź opisz co i jak bo chyba jutro się za to zabiorę, u mnie mróz [br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 21:40_________________________________________________już mam coź http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=109917.0;highlight=p%B3ukanie+nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiu32 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 mam ten sam problem powietrze leci tylko letnie i nieraz bywa że dolny wąż od chłodnicy jest zimny ale nie zawsze jak to rozumieć? proszę o podpowiedź co z tym zrobić żeby wróciło wszystko do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek21 1 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Miałem podobny problem w swojej audi , na początek trzeba podłaczyć vaga i wykluczyć klapy. U mnie skończyło sie wymiana termostatu i była walnieta pompa wody , ale u mnie był jeden przewód od nagrzewnicy zimny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Way 1 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 a jak to jest w b5 w tych kalapach od ciepło/zimno są dzióry zaklejone taką gąbką jak w b4 która się z czasem wykrusza i leci tylko zimnie niezależnie do ustawienia kalp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Miałem podobny problem w swojej audi , na początek trzeba podłaczyć vaga i wykluczyć klapy. U mnie skończyło sie wymiana termostatu i była walnieta pompa wody , ale u mnie był jeden przewód od nagrzewnicy zimny gdzie w vagu mozna sprawdzic klapy ? Czy zawsze po zatrzymaniu slysszycie uciekajace powietrze ze zbiorniczka plynu chlodniczego ? tzn przez korek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Way 1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Nie nie ucieka powietrze, moze jest do odpowietrzenia układ, kiedyś miałem problem z korkiem może to jego wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Nie nie ucieka powietrze, moze jest do odpowietrzenia układ, kiedyś miałem problem z korkiem może to jego wina moze ktos potwierdzic ? czy korek na pewno do wymiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz1980 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 To powietrze to z klimy raczej norma ,chyba że jesteś pewien zmień korek nie jest drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się