sparki Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 A może to był pierwszy diesel okupanta od którego ją brałeś pędzony na zimnym, po ostrej jeździe od razu gaszony i turbawka przy 140tyś mogła się skończyć. Dziwne że to tak z nienacka i nie było wcześniej żadnych objawów
Flyer Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 bartek213, wymien kompletna hydraulike - popychacze, dzwigienki, podkladki /koszt w ASO to ok. 2200/ - i bedziesz spal spokojnie. Jesli masz jeszcze troche wolnej gotowki to mozesz oddac wałki do Świątka (regeneracja) /koszt 1200/. Przebieg nie ma znaczenia dla turbiny, walkow, czy hydrauliki. Zdarzaly sie wytarte walki w AKE po 60.000, a byly przypadki, ze i po 400.000 w starych AFB byly idealne... Wszystko zalezy od poprzedniego wlasciciela.
bartek213 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 z ta gotowka bedzie ciezko ale moim zdaniem wałki nie sa w zlym staniem na golym okiem na zadnej krzywce w walku nie widac sladow zuzycia dopiero na niekturych krzywkach po przejechaniu palcem czuc delikatyn rancik ale naprawde delikatny wiec mysle ze pana swiatka na razie sobie podaruje a moze zamienniki firmy ina nie byly by takie zle co ? sa chyba duzo tansze od tych orginalych a slyszalem ze w niektorych silnikach audi ina robila orginalnie chydrałlike w moim slilniku na przyklad na wszystkich napinaczach jest napis ina obok znaczka audi w poniedzialek zrobie zdjecia walkow, krzywek i popychaczy ale zaloze nowy temat jestem załamany szok aha jeszcze jedno pytanko czy musze oddawac moja niunie na wymiane hydrałliki do fachowca czy moge sam to zmienic dodam ze turbo sam wymontowałem rozrzad sam zmienilem pojechalem tylko na dokladne ustawienie pompy
Flyer Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 Wszystko mozna zrobic samemu jesli ma sie o tym pojecie... Sam robiles rozrzad? Jestes mechanikiem z zawodu, czy jak? Pytam, bo trzeba miec odpowiedni sprzet oraz w przypadku V6 TDI duza wiedze...
tomaszv8 Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 Jeżeli czujesz się na siłach to najpierw poszukaj wiedzy - np instrukcja serwisowa w zakresie głowicy i wymiany wałków gr. napraw bodaj 15, poczytaj i do roboty.
bartek213 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Opublikowano 2 Marca 2008 Załoze nowy temat z wałkami napewno wzuce zdjecia nie jestem mechanikiem tylko moze bardziej pasjonatem z razadem sam sobie poradzilem bo pozyczylem orginalne blokady z blokadami i mala wiedza to nic strasznego od jutra zaczynam naprawy napewno bede wrzucal zdjecia z kolejnych czynnosci dzieki wszystkim za rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się