Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


McGiver

Rekomendowane odpowiedzi

Dokladnie jak sie wie co ruszyć to wynik można osiągnąć ciekawy. Kluczem jest wykonanie pewnych modów aby silnik dobrze się napełniał :)

Wałek ssacy od adr-a ustawiony na znaki czy na zero in da vag ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sie stało, że juz nie sprzedajesz?

Jak wyszła ostatecznie moc i co z tymi logami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sie stało, że juz nie sprzedajesz?

Jak wyszła ostatecznie moc i co z tymi logami?

HEHE, zrobiłem ogledziny na rynku i doszedłem do wniosku ze nic lepszego nie kupie, a wynik wyszedł jaki wyszedł to wogóle morda sie cieszy teraz :decayed: własnie wrócilismy z kalibracji wtrysków i znowu bedzie trzeba patrzec czy błedów nie wywala kolejnych. Jak Będzie git to zrobimy korekcje AFRu i zobaczymy co wypluje wtedy. Jak bedzie git bedziem boosta lekko podnosic tak do 0,8bara i zobaczymy czy turbina nie odfrunie :kox: bo według flowmapa te turbo i tak już idzie poza mapą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,8bar przy jakich obrotach???

odkąd wstanie do samego końca bedziem kombinować; ja nie wiem czy ty zauważyłeś ale tam na wykresie jest taka cienka zielona linia i skala obok z wartościa ciśnienia doladowania, tam jest 0,6bara i peak lekki przy zapętlaniu na górze i na dole przy wstawaniu do 0,65bara :kox: takze przy 0,8 bara i skorygowaniu AFRu 5000obr/min do odcinki do 12,0-11,8 stawiam lekkie 260KM, tylko te turbo chyba odfrunie, bo to nie są dla niej przepływy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to coś nas tutaj robisz w konia mowiąc, że to seria bo ja nie widziałem jeszcze na serii takich wyników :P Chyba, ze ta drobna modyfikacja to jakies hybrydowe turbo.

Jaki jest bezpieczny poziom dmuchania w k03s?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to coś nas tutaj robisz w konia mowiąc, że to seria bo ja nie widziałem jeszcze na serii takich wyników :P Chyba, ze ta drobna modyfikacja to jakies hybrydowe turbo.

Jaki jest bezpieczny poziom dmuchania w k03s?

nie ma czegos takiego jak bezpieczne dmuchanie i ten mod jest tego najlepszym przykładem, bardziej chodzi i przepływy a nie cisnienia. Ja na 0,6bara mam lepsze przepływy niz nie jeden tutaj na 1,0bara :kox: i dopiero jesli masz flowmape do danej turbiny to mozesz cokolwiek gdybac, bo ja sie o swoja boje juz przy tych 0,6bara i max co mam zamiar robic to 0,8 bara i to jeśli nie urwie wirnika albo powykreca łopatek koła kompresji w druga strone. Mnie ciekawi co to wyjdzie po samej korekcji AFRu na tej serii :decayed: jak się go wkreci do odcinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz mi powiedzieć, ze Twój tuner zna magiczny sposób na zrobienie lepszego przepływu na k03s, o którym nikt inny w PL nie wie bo jakos nie widziałem takich wynikow nigdzie...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz mi powiedzieć, ze Twój tuner zna magiczny sposób na zrobienie lepszego przepływu na k03s, o którym nikt inny w PL nie wie bo jakos nie widziałem takich wynikow nigdzie...?

Nie mój tuner, tylko ja znalazłem, a jak nie widziałeś to juz widzisz teraz :decayed:, i nie tylko K03S ale też K03 też powinna zadziałać na tym modzie, nie wiem jak K04? Jak Zaprzal znajdzie moze troche czasu dzisiaj, to ten AFR dostroimy i zobaczymy co tam sie bedzie dziać do odcinki, bo powyzej 5700-5800 strasznie juz przelany i wypadaja zapłony, zresztą widac AFR na wykresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na k04 bedzie to samo co na k03s

No moze ze pińć kuni wiecej

Cto za tajemnica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek buduje napiecie w swoim temacie :D

Albo zalozyl się z kims, ze stuknie mu 20stron ;)

Po to jest chyba forum żeby się dzielic informacjami ;)

Nie daj się prosić ;) :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Roman_tyk piszę tylko dolot :) ew ssakk od adra odpowiednio ustawiony, no ale to już Mcgiver się wypowie. Kluczem do mocy nie jest boost :) a napełnianie. Kto potrafi zmusić silnik do tego żeby się napełniał ten ma 'łatwą' drogę do szmocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki jak bede pewny wyniku na 10000000% a nie tylko na 99% to uchyle rąbka tajemnicy :kox:, powiem wam tylko że wszystko przez to że na trackday-u w Poznaniu pogadałem z nie wiem kto to był, że w tym silniku są strasznie zjebane przepływy, no i se pomyślałem co pieprzy ten gosciu??????? 3 zawory ssące 2 wydechy technologia ze ścigantów przecie. Posiedziałem kilka nocek na rbracing-rsr, policzyłem kilka wzorów, przepływów, kanałów, zjawisk macha itp itd i nagle mi wyszło, ze albo VAG specjalnie to spierd...... albo to jest jedna wielka pomyłka. Potem sie skminiłem czemu przeszli z głowicami na wąski kanał, bo ten silnik z odpowiednio zaprogramowanym fazatorem w wersji wolnossącej podejrzewam ze dzieki zjawisku rezonansu zaworowego mógł robić naprawde dobre wyniki nawet jak na wolnossaka z niutem prawie poziomym. Dlaczego BEX ma boosta 0,6bara i generuje 190KM a dajmy na to AWT na 0,9-1,0bar robi tyle samo m/w???????? To jest jak z kobietą: nie namawiaj, tylko zachęcaj; nie poganiaj, tylko zaproś :decayed: jeśli coś ma stawiać opór nieswiadome że go stawia, niech lepiej świadomie tego nie robi. Panowie: W FIZYCE NIE MA CUDÓW!!!!!!

---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ----------

panowie, 1,0bar boost, reszta na zdjeciu. Jakim cudem??????????? po obejrzeniu głowicy, kanałów, kolektora dolotowego skminiłem o co chyba chodzi :D

boyler_wykres.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz kilka lat temu na streetracingu był jakis gośc który opisywał te silniki

ale od strony matematyczno-fizycznej

forumowi tuningowi wyjadacze uznali go za nawiedzonego barana który bierze te wszystkie wnioski z sufitu i gość podziekował za rozmowę, muszę tego poszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten wykres jest w miare prawdziwy,a sądzę że tak, to moja K03S idzie już po granicy chokeline albo i za nią, i strach tam cokolwiek boosta podnosić.

borgwarner_k03_2075_turbo_content_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wszystko to kwestia synchronizacji walka ssącego/wydechowego? w silnikach ze zwykłym napinaczem tez da rade pomodzic w tym kierunku? czy zmienne fazy tez maja na to wplyw

---------- Post dopisany 01-09-2013 at 00:48 ---------- Poprzedni post napisany 31-08-2013 at 22:50 ----------

rozmiar /dlugosc kolektora tez ma znaczenie chyba... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...