Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
troch tego jest, a prawdą jest że sputtery w 1.8t nie sa wymagane ?

sputter jest lepszy ( i 4x droższy), ale nie włozysz go w korby od TFSI niestety. Można jak coś założyć ACL Race do bezzamkowych korb.

Opublikowano

ale fabryczne panewki nie byly wzmacniane w zadnym 1.8t? ani 2.0tfsi

Opublikowano
ale fabryczne panewki nie byly wzmacniane w zadnym 1.8t? ani 2.0tfsi

szczerze to nie przypominam sobie :D teraz nikomu nie zależy na trwalości 1.000.000km :) AEB, APY, BAM, AMK, AUL miały tylko sputtery i sworzeń tłokowy przy okazji 20mm a nie 19mm jak późniejsze modele. Na chwile obecną o ile pamiętam to najmocniejsze 2,0 tfsi mają sworznie 23mm, a panewki we wsiech takie same.

Opublikowano

Panie jak tam postępy, rezasz coś jeszcze ? Kiedy w koncu bedzie mozna u Ciebie TINPa zrobic ? ;)

pozdro

Opublikowano
Panie jak tam postępy, rezasz coś jeszcze ? Kiedy w koncu bedzie mozna u Ciebie TINPa zrobic ? ;)

pozdro

Panie roboty tyleże nie mam czasu na nic w swojej porobić. Od 1,5 miecha stawiam autko do gazowników na przeglad i to jakos nie moge sie zebrać :) narazie póki zimno to arbajt arbajt i jeszcze raz arbajt, tdi rządkiem: świece, filtry, przekaźniki, akumulatory itd.

Opublikowano
Panie jak tam postępy, rezasz coś jeszcze ? Kiedy w koncu bedzie mozna u Ciebie TINPa zrobic ? ;)

pozdro

Ponawiam pytania. :grin:

Opublikowano

Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu :) jest ogień teraz prawdziwy :) w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 w ori czapce :D chyba wyda patent :)

Opublikowano
Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu :) jest ogień teraz prawdziwy :) w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 :D chyba wyda patent :)

jak zmajstrujesz to chce takie ! :)

Opublikowano
Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu :) jest ogień teraz prawdziwy :) w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 :D chyba wyda patent :)

jak zmajstrujesz to chce takie ! :)

imho, poskładałem dzisiaj jeden rdzen na szybko :) pasi wsio ładnie :) tylko teraz jest mała rzeźba :) koło 2080 ma inducer 41mm a czapka zewnetrzna srednice wlotowa 44mm, także po dotoczeniu czapki scianki zostaja 1,2mm :/ bedzie bardzo delikatna i precyzyjna robota :) k03 ma inducer 36mm :) bedzie ładny przeciąg jak wszystko dobrze pójdzie :)

Opublikowano
Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu :) jest ogień teraz prawdziwy :) w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 :D chyba wyda patent :)

jak zmajstrujesz to chce takie ! :)

imho, poskładałem dzisiaj jeden rdzen na szybko :) pasi wsio ładnie :) tylko teraz jest mała rzeźba :) koło 2080 ma inducer 41mm a czapka zewnetrzna srednice wlotowa 44mm, także po dotoczeniu czapki scianki zostaja 1,2mm :/ bedzie bardzo delikatna i precyzyjna robota :) k03 ma inducer 36mm :) bedzie ładny przeciąg jak wszystko dobrze pójdzie :)

No to faktycznie precyzyjna robota sie zapowiada.. 1,2mm wystarczy zeby turbo bezpiecznie pracowało ? zimna strona mimo ze "zimna" tez sie grzeje i chlodzi nie bedzie pękać czy cuś?;)

A z kołem od strony ciepłej coś grzebiesz ? Bo nawet jeśli damy duze kolo z "przodu" to ciezko bedzie nim zakrecic (takie mam odczucie)

Opublikowano
Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu :) jest ogień teraz prawdziwy :) w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 :D chyba wyda patent :)

jak zmajstrujesz to chce takie ! :)

imho, poskładałem dzisiaj jeden rdzen na szybko :) pasi wsio ładnie :) tylko teraz jest mała rzeźba :) koło 2080 ma inducer 41mm a czapka zewnetrzna srednice wlotowa 44mm, także po dotoczeniu czapki scianki zostaja 1,2mm :/ bedzie bardzo delikatna i precyzyjna robota :) k03 ma inducer 36mm :) bedzie ładny przeciąg jak wszystko dobrze pójdzie :)

No to faktycznie precyzyjna robota sie zapowiada.. 1,2mm wystarczy zeby turbo bezpiecznie pracowało ? zimna strona mimo ze "zimna" tez sie grzeje i chlodzi nie bedzie pękać czy cuś?;)

A z kołem od strony ciepłej coś grzebiesz ? Bo nawet jeśli damy duze kolo z "przodu" to ciezko bedzie nim zakrecic (takie mam odczucie)

wirnik zostaje seryjny duży, czyli taki jak w BEX i BFB. LOBA robi wogóle jeszcze bardziej hardcorowe przeróbki, obcinaja cały kołnierz dolotowy i wstawiaja nowy z rurki alu wklejany i przykrecany :) te 1,2mm powinno wytrzymac raczej bez problemu , oby nie przesadnie dokrecac opaski na tipie i powinno byc majonezik :)

Opublikowano

Nooo Panie nie przesadzajmy te w BFB i BEX nie jest takie znowu duze :P pozatym BFB i BEX maja inne :D

Opublikowano
Nooo Panie nie przesadzajmy te w BFB i BEX nie jest takie znowu duzy:P pozatym BFB i BEX maja inne :D

imho, to bys się bardzo mocno zdziwił :D BFB i BEX maja te same wirniki, tylko różne koła kompresji :) koło z k03 2072, z k03s 2075 czyli takie samo exducer jak 2080 tylko ma jeszcze podcinane łopatki dodatkowo

Opublikowano
Nooo Panie nie przesadzajmy te w BFB i BEX nie jest takie znowu duzy:P pozatym BFB i BEX maja inne :D

imho, to bys się bardzo mocno zdziwił :D BFB i BEX maja te same wirniki, tylko różne koła kompresji :) koło z k03 2072, z k03s 2075 czyli takie samo exducer jak 2080 tylko ma jeszcze podcinane łopatki dodatkowo

hmm znalazlem takie info:

2. Różnice między sprężarkami [mm].

K03-005: Compressor: 36/50 Turbine: 36/45

K03-029: Compressor: 36/50 Turbine: 40/45

K04-015: Compressor: 38/51 Turbine: 42/46

K03-073: Compressor: 38/51 Turbine: 40/45

source: Modyfikacje 1.8T

Opublikowano
Nooo Panie nie przesadzajmy te w BFB i BEX nie jest takie znowu duzy:P pozatym BFB i BEX maja inne :D

imho, to bys się bardzo mocno zdziwił :D BFB i BEX maja te same wirniki, tylko różne koła kompresji :) koło z k03 2072, z k03s 2075 czyli takie samo exducer jak 2080 tylko ma jeszcze podcinane łopatki dodatkowo

hmm znalazlem takie info:

2. Różnice między sprężarkami [mm].

K03-005: Compressor: 36/50 Turbine: 36/45

K03-029: Compressor: 36/50 Turbine: 40/45

K04-015: Compressor: 38/51 Turbine: 42/46

K03-073: Compressor: 38/51 Turbine: 40/45

source: Modyfikacje 1.8T

no i wirnik jak sam widzisz w 029 i 073 jest ten sam :) koła kompresji +2mm i inna budowa łopatek i ilość a 2080 ma +3mm w stosunku do K03s i ten sam exducer

Opublikowano
:facepalm: masz racje, nie wiem jak ja na to patrzylem :S a powiedz mi jeszcze co z tym kołem kompresji wycinanym CNC kiedys wrzucałeś foty, zrobileś cos z tego?
Opublikowano
:facepalm: masz racje, nie wiem jak ja na to patrzylem :S a powiedz mi jeszcze co z tym kołem kompresji wycinanym CNC kiedys wrzucałeś foty, zrobileś cos z tego?

23T do TD04HL :D leży i czeka na tytanowy wirnik, jak się nie doczeka to pójdzie na ori MHI :)

---------- Post dopisany 17-03-2014 at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2014 at 16:33 ----------

No i jest problem z roztoczeniem czapki lekki :/ trzeba dorobic tulejke czołową na wlot bo za bardzo drży czapeczka jak sie zaczyna toczyc coraz bardziej i jest obawa że może wyrwac z uchwytu. Ale opanuje sie technologię :)

Opublikowano

[/color]No i jest problem z roztoczeniem czapki lekki :/ trzeba dorobic tulejke czołową na wlot bo za bardzo drży czapeczka jak sie zaczyna toczyc coraz bardziej i jest obawa że może wyrwac z uchwytu. Ale opanuje sie technologię :)

No mówiłeś ze ma być precyzyjna robota ;) na ma miejsca na żadne drżenia ;P

Opublikowano

Trzeba miec odpowiednią tokarkę a nie zabytek z czasów Gomułki :grin:

Opublikowano
Trzeba miec odpowiednią tokarkę a nie zabytek z czasów Gomułki :grin:

hehe czułem, że poruszysz ten temat :P juz gdzies pisałeś, że masz fajna tokare :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...