McGiver Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 troch tego jest, a prawdą jest że sputtery w 1.8t nie sa wymagane ? sputter jest lepszy ( i 4x droższy), ale nie włozysz go w korby od TFSI niestety. Można jak coś założyć ACL Race do bezzamkowych korb.
pioteros Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ale fabryczne panewki nie byly wzmacniane w zadnym 1.8t? ani 2.0tfsi
McGiver Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 ale fabryczne panewki nie byly wzmacniane w zadnym 1.8t? ani 2.0tfsi szczerze to nie przypominam sobie teraz nikomu nie zależy na trwalości 1.000.000km AEB, APY, BAM, AMK, AUL miały tylko sputtery i sworzeń tłokowy przy okazji 20mm a nie 19mm jak późniejsze modele. Na chwile obecną o ile pamiętam to najmocniejsze 2,0 tfsi mają sworznie 23mm, a panewki we wsiech takie same.
Imhotet Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Panie jak tam postępy, rezasz coś jeszcze ? Kiedy w koncu bedzie mozna u Ciebie TINPa zrobic ? pozdro
McGiver Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Panie jak tam postępy, rezasz coś jeszcze ? Kiedy w koncu bedzie mozna u Ciebie TINPa zrobic ? pozdro Panie roboty tyleże nie mam czasu na nic w swojej porobić. Od 1,5 miecha stawiam autko do gazowników na przeglad i to jakos nie moge sie zebrać narazie póki zimno to arbajt arbajt i jeszcze raz arbajt, tdi rządkiem: świece, filtry, przekaźniki, akumulatory itd.
omzig Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Panie jak tam postępy, rezasz coś jeszcze ? Kiedy w koncu bedzie mozna u Ciebie TINPa zrobic ? pozdro Ponawiam pytania.
McGiver Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu jest ogień teraz prawdziwy w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 w ori czapce chyba wyda patent
Imhotet Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu jest ogień teraz prawdziwy w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 chyba wyda patent jak zmajstrujesz to chce takie !
McGiver Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu jest ogień teraz prawdziwy w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 chyba wyda patent jak zmajstrujesz to chce takie ! imho, poskładałem dzisiaj jeden rdzen na szybko pasi wsio ładnie tylko teraz jest mała rzeźba koło 2080 ma inducer 41mm a czapka zewnetrzna srednice wlotowa 44mm, także po dotoczeniu czapki scianki zostaja 1,2mm :/ bedzie bardzo delikatna i precyzyjna robota k03 ma inducer 36mm bedzie ładny przeciąg jak wszystko dobrze pójdzie
Imhotet Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu jest ogień teraz prawdziwy w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 chyba wyda patent jak zmajstrujesz to chce takie ! imho, poskładałem dzisiaj jeden rdzen na szybko pasi wsio ładnie tylko teraz jest mała rzeźba koło 2080 ma inducer 41mm a czapka zewnetrzna srednice wlotowa 44mm, także po dotoczeniu czapki scianki zostaja 1,2mm :/ bedzie bardzo delikatna i precyzyjna robota k03 ma inducer 36mm bedzie ładny przeciąg jak wszystko dobrze pójdzie No to faktycznie precyzyjna robota sie zapowiada.. 1,2mm wystarczy zeby turbo bezpiecznie pracowało ? zimna strona mimo ze "zimna" tez sie grzeje i chlodzi nie bedzie pękać czy cuś? A z kołem od strony ciepłej coś grzebiesz ? Bo nawet jeśli damy duze kolo z "przodu" to ciezko bedzie nim zakrecic (takie mam odczucie)
McGiver Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Autko było u gazowników wreszcie pare dni temu jest ogień teraz prawdziwy w nastepnym tygodniu pakuje AWT++ dla kumpla do A6, zobaczymy co z tego wyjdzie, a w miedzy czasie powoli majstruje K03 z kołem 2080 z K04 chyba wyda patent jak zmajstrujesz to chce takie ! imho, poskładałem dzisiaj jeden rdzen na szybko pasi wsio ładnie tylko teraz jest mała rzeźba koło 2080 ma inducer 41mm a czapka zewnetrzna srednice wlotowa 44mm, także po dotoczeniu czapki scianki zostaja 1,2mm :/ bedzie bardzo delikatna i precyzyjna robota k03 ma inducer 36mm bedzie ładny przeciąg jak wszystko dobrze pójdzie No to faktycznie precyzyjna robota sie zapowiada.. 1,2mm wystarczy zeby turbo bezpiecznie pracowało ? zimna strona mimo ze "zimna" tez sie grzeje i chlodzi nie bedzie pękać czy cuś? A z kołem od strony ciepłej coś grzebiesz ? Bo nawet jeśli damy duze kolo z "przodu" to ciezko bedzie nim zakrecic (takie mam odczucie) wirnik zostaje seryjny duży, czyli taki jak w BEX i BFB. LOBA robi wogóle jeszcze bardziej hardcorowe przeróbki, obcinaja cały kołnierz dolotowy i wstawiaja nowy z rurki alu wklejany i przykrecany te 1,2mm powinno wytrzymac raczej bez problemu , oby nie przesadnie dokrecac opaski na tipie i powinno byc majonezik
Imhotet Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Nooo Panie nie przesadzajmy te w BFB i BEX nie jest takie znowu duze pozatym BFB i BEX maja inne
McGiver Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 Nooo Panie nie przesadzajmy te w BFB i BEX nie jest takie znowu duzy:P pozatym BFB i BEX maja inne imho, to bys się bardzo mocno zdziwił BFB i BEX maja te same wirniki, tylko różne koła kompresji koło z k03 2072, z k03s 2075 czyli takie samo exducer jak 2080 tylko ma jeszcze podcinane łopatki dodatkowo
Imhotet Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Nooo Panie nie przesadzajmy te w BFB i BEX nie jest takie znowu duzy:P pozatym BFB i BEX maja inne imho, to bys się bardzo mocno zdziwił BFB i BEX maja te same wirniki, tylko różne koła kompresji koło z k03 2072, z k03s 2075 czyli takie samo exducer jak 2080 tylko ma jeszcze podcinane łopatki dodatkowo hmm znalazlem takie info: 2. Różnice między sprężarkami [mm]. K03-005: Compressor: 36/50 Turbine: 36/45 K03-029: Compressor: 36/50 Turbine: 40/45 K04-015: Compressor: 38/51 Turbine: 42/46 K03-073: Compressor: 38/51 Turbine: 40/45 source: Modyfikacje 1.8T
McGiver Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 Nooo Panie nie przesadzajmy te w BFB i BEX nie jest takie znowu duzy:P pozatym BFB i BEX maja inne imho, to bys się bardzo mocno zdziwił BFB i BEX maja te same wirniki, tylko różne koła kompresji koło z k03 2072, z k03s 2075 czyli takie samo exducer jak 2080 tylko ma jeszcze podcinane łopatki dodatkowo hmm znalazlem takie info: 2. Różnice między sprężarkami [mm]. K03-005: Compressor: 36/50 Turbine: 36/45 K03-029: Compressor: 36/50 Turbine: 40/45 K04-015: Compressor: 38/51 Turbine: 42/46 K03-073: Compressor: 38/51 Turbine: 40/45 source: Modyfikacje 1.8T no i wirnik jak sam widzisz w 029 i 073 jest ten sam koła kompresji +2mm i inna budowa łopatek i ilość a 2080 ma +3mm w stosunku do K03s i ten sam exducer
Imhotet Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 masz racje, nie wiem jak ja na to patrzylem :S a powiedz mi jeszcze co z tym kołem kompresji wycinanym CNC kiedys wrzucałeś foty, zrobileś cos z tego?
McGiver Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 masz racje, nie wiem jak ja na to patrzylem :S a powiedz mi jeszcze co z tym kołem kompresji wycinanym CNC kiedys wrzucałeś foty, zrobileś cos z tego? 23T do TD04HL leży i czeka na tytanowy wirnik, jak się nie doczeka to pójdzie na ori MHI ---------- Post dopisany 17-03-2014 at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2014 at 16:33 ---------- No i jest problem z roztoczeniem czapki lekki :/ trzeba dorobic tulejke czołową na wlot bo za bardzo drży czapeczka jak sie zaczyna toczyc coraz bardziej i jest obawa że może wyrwac z uchwytu. Ale opanuje sie technologię
Imhotet Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 [/color]No i jest problem z roztoczeniem czapki lekki :/ trzeba dorobic tulejke czołową na wlot bo za bardzo drży czapeczka jak sie zaczyna toczyc coraz bardziej i jest obawa że może wyrwac z uchwytu. Ale opanuje sie technologię No mówiłeś ze ma być precyzyjna robota na ma miejsca na żadne drżenia ;P
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Trzeba miec odpowiednią tokarkę a nie zabytek z czasów Gomułki
Imhotet Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Trzeba miec odpowiednią tokarkę a nie zabytek z czasów Gomułki hehe czułem, że poruszysz ten temat juz gdzies pisałeś, że masz fajna tokare
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się