Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Mam ich kilka i nie tylko tokarki A tak na prawde to najważniejszy jest osoba tokarza Sprzęt to sprawa drugorzędna
pioteros Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 prawdziwy tokarz to i z gówna wystruga co się zechce
McGiver Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 mój tokarz na gierkowskiej tokarce rzeźbi do setek ultra precyzyjnie tylko jak zostaje scianka 1,2mm to trzeba to robic z głową niestety. W kazdym bądź razie jest już zrobione jutro bede miał rano w rękach czapeczke i popstrykam foteczki dla porównania, ze zwykła K03
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Gdyby byla to seryjna produkcja warto pokusic sie o zrobienie uchwytu
McGiver Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 Gdyby byla to seryjna produkcja warto pokusic sie o zrobienie uchwytu devi, uchwyt to on ma juz dawno zrobiony bo on mi wszystkie czapeczki roztacza tylko problem był że nie bardzo mocno mozna go zacisnąc :/ coby czapeczka na dolocie sie nie uszkodziła, ale zrobił jakąś tuleje do czapki i wyszło ponoć majonez gitez jutro sie zobaczy ---------- Post dopisany 18-03-2014 at 10:11 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 22:41 ---------- no i mam foty jest zajebiejszczo !!!!!!! różnica średnic IN 5mm powinno prawdziwe 250KM+ zrobić bez problemu. 1,05-1,1bara powinno utrzymać do końca jak bedzie wszystko dobrze
Imhotet Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 :slina::slina: ależ sie zrobił wielki ten wlot jeszcze mogles wrzucic porównanie kół kompresji jak miałeś na zwenatrz
McGiver Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 :slina::slina:ależ sie zrobił wielki ten wlot jeszcze mogles wrzucic porównanie kół kompresji jak miałeś na zwenatrz imho kółka mam gdzies na wierzchu wszystkie 3 2072, 2075 i 2080 to zrobie im fotke zbiorową i wstawie
McGiver Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 To kiedy testy na drodze? i to jest najtrudniejsze pytanie wczesniej jak za 1,5 tygodnia nawet nie realne do wykonania :/ roboty masakrycznie nawalone w tym silnik AWT++ do zaaplikowania do C5.
omzig Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 To Twoja robota, czy ktoś Cie skopiował? A4 b5 329KM/425Nm 1.8t td04-19t cichociemne - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum 7 post od dołu.
omzig Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 No właśnie, tylko koleżka na SR pisze chyba o A4, a tu Jarek pisze, że do A6 to idzie... Więc coś tu śmierdzi...
McGiver Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 No właśnie, tylko koleżka na SR pisze chyba o A4, a tu Jarek pisze, że do A6 to idzie... Więc coś tu śmierdzi... moja robota moja to jest dokładnie ten silnik z opisu, AWT++ z tą różnicą że nie ma kutych korb, srub ARP i panewek ACL Race bo tłoki ori od tfsi nie pozwalaja na ich montaż, i dlatego powstał narazie silnik testowy idzie do tej C5 w ramach testów narazie, bo fakt miał iść dla Omena ale doszliśmy do wniosku ze na seryjnym bebechu i jego stylu jazdy ten egzemplarz może za długo nie pożyć to jest wszystko zrobione na serii, więc do streetracingu to by było na granicy ryzyka. Zobaczymy jak sie bedzie zachowywał u Marka ten silnik i ile da rady wydmuchac 19T na d*pie 7.0; jak testy wypadna pomyslnie zrobie drugi taki motorek tylko na kutej korbie, innych tłokach i zawory wydechowe chyba sie zaaplikuje STchy. ---------- Post dopisany 20-03-2014 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 23:57 ---------- :slina::slina:ależ sie zrobił wielki ten wlot jeszcze mogles wrzucic porównanie kół kompresji jak miałeś na zwenatrz dzisiaj dowiedziałem się o bardzo ciekawej sprawie jesli chodzi o wirniki do naszych K03 jesli to prawda to na kole 2080 może sie uda zrobic boost 1,0bara w okolicach 2200-2400RPM i utrzymac 1,1-1,15 bara do odcinki bez nazbytniego skatowania łożyska oporowego, pod warunkiem że żeliwo wytrzyma
Imhotet Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 dzisiaj dowiedziałem się o bardzo ciekawej sprawie jesli chodzi o wirniki do naszych K03 jesli to prawda to na kole 2080 może sie uda zrobic boost 1,0bara w okolicach 2200-2400RPM i utrzymac 1,1-1,15 bara do odcinki bez nazbytniego skatowania łożyska oporowego, pod warunkiem że żeliwo wytrzyma a czegoż to się dowiedziałeś ? już bara od 2200 na naszym kolektorze wydechowym.. ciezko w to uwierzyc ale juz pokazałeś ze potrafisz cuda tworzyc pewnie nie zdradzisz czego sie dowiedziales ?
roman_tyk Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 utrzymanie 1.15 do konca na sprawnej k03/3s to nie jest jakis wyczyn. Natomiast 1 bar przy 2200obr wymaga przestawienie walka fazatorem i najlepej modyfikacje kolektora.
Booster Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 ile za takiego ładnego barana sobie wołasz ??
McGiver Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 utrzymanie 1.15 do konca na sprawnej k03/3s to nie jest jakis wyczyn. Natomiast 1 bar przy 2200obr wymaga przestawienie walka fazatorem i najlepej modyfikacje kolektora. 1,15 bara na seryjnej K03s koło odcinki to jest już grubo, bardzo grubo jak na ta suszarke, tam już makabrycznie grzeje i łozysko oporowe doznaje samofrezowania. Zrobić 240KM przy 5500-5600RPM na k03s to żaden problem zrób te 240 przy 6700RPM z nie opadajacym boostem wynikajacym z wydatku turbiny ---------- Post dopisany at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany at 09:12 ---------- dzisiaj dowiedziałem się o bardzo ciekawej sprawie jesli chodzi o wirniki do naszych K03 jesli to prawda to na kole 2080 może sie uda zrobic boost 1,0bara w okolicach 2200-2400RPM i utrzymac 1,1-1,15 bara do odcinki bez nazbytniego skatowania łożyska oporowego, pod warunkiem że żeliwo wytrzyma a czegoż to się dowiedziałeś ? już bara od 2200 na naszym kolektorze wydechowym.. ciezko w to uwierzyc ale juz pokazałeś ze potrafisz cuda tworzyc pewnie nie zdradzisz czego sie dowiedziales ? jeśli doniesienia sie potwierdza w 100% to wtedy powiem, narazie musze mieć towar w ręku i uwierzyć muszę w to co mi ziomek napisał na chwile obecną. Teraz szukam jakiegoś 1,0 barowego aktuatora do suszarki który da sie tam zaadoptować.
Imhotet Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 jeśli doniesienia sie potwierdza w 100% to wtedy powiem, narazie musze mieć towar w ręku i uwierzyć muszę w to co mi ziomek napisał na chwile obecną. Teraz szukam jakiegoś 1,0 barowego aktuatora do suszarki który da sie tam zaadoptować. I jak tam znalazłeś cos co sie nada ? jakies newsy ? AWT siadlo do A6 ?
McGiver Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 jeśli doniesienia sie potwierdza w 100% to wtedy powiem, narazie musze mieć towar w ręku i uwierzyć muszę w to co mi ziomek napisał na chwile obecną. Teraz szukam jakiegoś 1,0 barowego aktuatora do suszarki który da sie tam zaadoptować. I jak tam znalazłeś cos co sie nada ? jakies newsy ? AWT siadlo do A6 ? no i wreszcie troche czasu sie znalazło grucha temat nieosiągalny oprócz patentówek kinugawy :/ dziś będe wiedział kto mi pomoże z modzeniem wirników i muszli. Może na dniach bedzie chętny do stestowania tego tuninga w AJLu. A AWT++ jutro albo pojutrze dopiero ląduje do A6 bo cały tydzień się mocno skomplikował poprzedni i nie było nawet jak zaczynac tematu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się