Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


McGiver

Rekomendowane odpowiedzi

Tak patrzę na ten projekt i naprawdę kupę kasy on pochłania, sam bym chętnie tak pomodzil i też fura jest naprawdę spoko

Ale widzę że tobie szczególnie zależy na mocy, nie lepiej było wladowac inny motor i uturbic i mieć na spoko 350-400km z zapasem (np. Oklepane 2.7bit) niż męczyć sie trochę na nie wykutym 1.8t który granicy 300-350km na pewno nie przeskoczy? Tak pytam z ciekawości ;)

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrzę na ten projekt i naprawdę kupę kasy on pochłania, sam bym chętnie tak pomodzil i też fura jest naprawdę spoko

Ale widzę że tobie szczególnie zależy na mocy, nie lepiej było wladowac inny motor i uturbic i mieć na spoko 350-400km z zapasem (np. Oklepane 2.7bit) niż męczyć sie trochę na nie wykutym 1.8t który granicy 300-350km na pewno nie przeskoczy? Tak pytam z ciekawości ;)

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Generalnie załozenie jest proste, to jest auto cywilne do szybkiej jazdy po bułki :) które musi jeździć na LPG mało tego. Do zapierd........ to ja mam inne autka :) a jak już bedzie za słaby ten cywil to zrobie mu strocker-kit 2,0 na kutym bebechu, TD06H i 450KM+ się zrobi najwyżej, ale mało to prawdopodone.

---------- Post dopisany 27-12-2012 at 13:01 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2012 at 09:45 ----------

A Mi Mikołaj łot co przyniósł :D

Zdj_cie0208.jpg

jedno dla kumpla

Zdj_cie0209.jpg

muszla 8.0 do mojej 19T

Zdj_cie0211.jpg

i całe 5 metrów rękawa termicznego do rurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze 228 czy 240?

A tak w ogole to zmiescie sie w B6 240mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze 228 czy 240?

A tak w ogole to zmiescie sie w B6 240mm?

240mm to są :) u mnie na pewno sie zmieści, ja mam skrzynie VI-biegów ale i do V da sie to wsadzić tylko chyba inny bendyx w rozruszniku idzie o ile pamiętam i nie chce skłamać. Inny mocniejszy dwumas, inny mocniejszy docisk i jest miód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki i kibicuje zeby jak najszybciej zobaczyc jakis wykres :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki i kibicuje zeby jak najszybciej zobaczyc jakis wykres :)

No to chyba poczekasz troszke, bo mikołaj Strokera na 2,0 mi podesłał :) może i nawet na kuciznie sie da zrobić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies czytalem że przeróbka z 1.8 na 2.0 to nic dobrego

cos tam nie wychodzi jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies czytalem że przeróbka z 1.8 na 2.0 to nic dobrego

cos tam nie wychodzi jak trzeba

zobaczymy w praniu :)1.8t 20v 2.0L Stroker Kit (06a)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest takie cudowne jak tutaj pisza?

"It provides quicker spool, more torque off boost, and more power and torque per pound of boost."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest takie cudowne jak tutaj pisza?

"It provides quicker spool, more torque off boost, and more power and torque per pound of boost."

nawet bardziej :) ja jak przerobiłem silnik BMW M42 1,8 na wersje z bebechami od M44 1,9 to różnica masakryczna jest, zwłaszcza w momencie, bo wykorb większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te od 2,2T F5DPOR u mnie rozszczelniało

Nie mam pojęcia co masz na myśli pod tym zdaniem. O wiele bardziej wysilone 2.2T jeżdżą na takich.

Kolego nie przesadzajmy. 0,2L nie robi przepaści. Turbo nieco wcześniej wstaje, a momentu jest parę Nm więcej. Taki kit stosuje się w projektach bardzo wysilonych w których liczy się każdy KM i każdy Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b5 były takie projekty, w anglii, bardzo dużo rzeźby podobno jest, i ludzie wolą juz iść w gr6 turbo lub 2.7bit

Ale sam bym chciał kiedyś coś takiego wykonać ;) 2.2t są najlepsze

Wystukane z Pegasusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te od 2,2T F5DPOR u mnie rozszczelniało

Nie mam pojęcia co masz na myśli pod tym zdaniem. O wiele bardziej wysilone 2.2T jeżdżą na takich.

Kolego nie przesadzajmy. 0,2L nie robi przepaści. Turbo nieco wcześniej wstaje, a momentu jest parę Nm więcej. Taki kit stosuje się w projektach bardzo wysilonych w których liczy się każdy KM i każdy Nm.

wychodząc z takiego założenia to po jaki ..uj wogóle robić cokolwiek w samochodzie. Najlepiej wziąć kupić czipopornik z allegro i full-lans-bajer jest. +30KM i 50Nm odrazu, albo szmate wsadzić w filtr powietrza, banana w wydech i wyjąć je po tygodniu i powiedzieć "ALE mi teraz za***rdala!!!!!!" Są mody? są!!!! A co do świec to była na rynku trefna partia i mi się akurat pudełko trafiło, teraz latam na tych z RS4 seryjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był projekt w PL A4 B5 2.2T z RS-Service. Auto było jednak używane do 1/4 mili. Moim zdaniem 2.2T dobrze się nadaje do sportu, ale do jazdy na co dzień nie za bardzo. Lepiej wsadzić do B6 2.7BiT i wtedy się bawić, wyjdzie taniej niż kit stroker, a potencjał większy. No, ale to wszystko zależy do czego się auta chce używać. W 1.8T trza się nieco napocić żeby 300KM zrobić, a silnik robi się bardziej awaryjny. W 2.7 mamy 300KM po samym chiptuningu. Potem przy sprzedaż nie wiadomo czy ciężej będzie sprzedać B6 2.7 czy B6 z ori silnikiem 1.8T ale grubo pomodzonym. Kwestia nie wiadoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEHE :D

jedna paczka odebrana, najprawdziwszy JHM, dzięki jeszcze raz bajk

Zdj_cie0224.jpg

a druga dziś wysłana z juesej :) dzięki szwagier

poduszki_audi.jpg

---------- Post dopisany 19-01-2013 at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany 18-01-2013 at 22:25 ----------

JHM zamontowany, do wymiany jeszcze jabłko na drążku wybieraka na skrzyni. Skok drążka prawie jak w STi :) jeździ sie za***iście. Wyjęcie, przezbrojenie, zamontowanie to pikuś, ustawienie i regulacja MASAKRA :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn, 0,1s szybsza zmiana biegow?

szybsza raczej napewno, ale mi chodziło o precyzje i skok, ja tam biegami nie szatkuje, szkoda mi skrzyni. Poprostu ja przyzwyczajony ze wszystkich rajdówek i swoich poprzednich cywilów że musi być SS :D jeszcze tylko 8E0798151B i będzie jak dzojstyk :D

---------- Post dopisany 20-01-2013 at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany 19-01-2013 at 18:06 ----------

Był projekt w PL A4 B5 2.2T z RS-Service. Auto było jednak używane do 1/4 mili. Moim zdaniem 2.2T dobrze się nadaje do sportu, ale do jazdy na co dzień nie za bardzo. Lepiej wsadzić do B6 2.7BiT i wtedy się bawić, wyjdzie taniej niż kit stroker, a potencjał większy. No, ale to wszystko zależy do czego się auta chce używać. W 1.8T trza się nieco napocić żeby 300KM zrobić, a silnik robi się bardziej awaryjny. W 2.7 mamy 300KM po samym chiptuningu. Potem przy sprzedaż nie wiadomo czy ciężej będzie sprzedać B6 2.7 czy B6 z ori silnikiem 1.8T ale grubo pomodzonym. Kwestia nie wiadoma.

I właśnie dlatego wszystko co przerabiam u siebie robie tak żeby w każdej chwili wrócić do serii, bo wiem że odzyskanie tego co się w nią włożyło jest prawie nie realne. Po łbie chodzi mi swap na VR5 20VT :D tylko muszę podłubać w papierach jak tam z podłączeniem skrzyni do niego?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej zmienić auto na EVO8 ??? Lekkie, znacznie lepiej się prowadzi i swoje też jedzie :naughty: Po głowie chodzi mi też WRX Sti ale podobno te boxery mniej zwytrzymują no i lubią olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...