Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


McGiver

Rekomendowane odpowiedzi

po co Ci tam chłodnica do wspomagania ?

Oryginalną wywaliłem i podłączyłem taka małą od Chryslera Neona i muszę ją teraz tylko zamontować gdzieś z sensem obok chłodnicy oleju.

---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ----------

Chłodnica oleju podłączona :)

Zdj_cie0119.jpg

Zdj_cie0121.jpg

FMICek zamontowany i zazderzakowany :)

Zdj_cie0122.jpg

Zdj_cie0124.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka wysokość tego fmic??? Zostało coś z belki? :naughty:

230x550x65 rdzeń :) został 1cm do górnego przetłoczenia w belce, dolne po całej szerokości fmicka wycięte :)

---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ----------

Kiedy jazda próbna ?

Tomasz teoretycznie w środę powinienem wszystko z mechaniki skończyć, a wtedy zostaje tylko MISZCZ Paweł :)

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ----------

Dzisiaj zamontowałem już docelową suszarke :) w poniedziałek orurowanie i DP mnie czeka.

---------- Post dopisany 18-10-2012 at 00:04 ---------- Poprzedni post napisany 13-10-2012 at 21:19 ----------

Wypocin ciąg dalszy :)

łącznik przepływka-turbina :)

Zdj_cie0127.jpg

i pomontowana prawa strona orurowań:

Zdj_cie0129.jpg

Zdj_cie0130.jpg

Zdj_cie0131.jpg

Zdj_cie0132.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dajesz dajesz ;) i rundka po obwodnicy jak wystroisz ;)

Ty pogromca 370Z się tak tam nie ciesz :) jutro i we środę jadę na cały dzień kończyć sprzęta żeby chociaż na wieczór odpalić :) A sprzęgiełko jak wyda u mnie to i u ciebie bedzie wiadomo co wsadzim :) Fajna mikstura bedzie:) AVF+AUH+AZR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po woli ku końcowi :) Kolektor mi zrobił niespodziankę i zabawy troszkie było z modem bo jednak warto posłuchać się kogoś kto ma w tym większą praktykę. Trzeba był wsio rozebrać i zrobić jeden wsporniczek dodatkowo ze stali krzemowej grubości 5mm.

Zdj_cie0133.jpg

Zdj_cie0135.jpg

Pozostało jeszcze kupa pierdółek do porobienia, znaczy się wykończeniówka wykańcza :) i wyspawać DP.

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:42 ----------

z tym sprzęgłem to dobra mieszanka hehe składaj, odpalaj i bedzie ogień ;)

---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ----------

a tak ogolnie to.. u mnie strojenia ciąg dalszy...

Odstawiłeś omena na poprawki wyciekowe i brakośrubowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooooo widzę zdjęcie typu jak nie należy nawiercać kolektora pod LPG;P Ale ogólnie widzę że grubo jedziesz z projektem trzymaj tak dalej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ODPALONY!!!!! Jazda testowa wykonana :) bez programu i sprzegła 240 narazie trza ostrożnie :) EGT 880 stopni moment bo AFR ledwie do 13,5 spada na programie 200KM, ale czuje cichociemniak 1,6 bedzie świastał :) a ori DV w turbinie wiszczy na tym stożku prawie jak subaru :) W poniedziałek wrzuce kilka fotek, zwłaszcza DP bo jest śliczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qwa, mało co auto by mi się nie przypiekło :) Jak wracałem do domu i noga mi się prawa nieco omcknęła i cuś zaczeło śmierdzieć jakimś palonym plastikiem :) Jak zjechałem na przystanek i podniosłem maskę to sądzę ze był to ostatni dzwonek żeby się wytłumienie zapaliło :) zwęgliło czarnom szmate zewnętrzną i gąbka zaczęła się tlić :)

---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:14 ----------

no to obiecane fotki :)

Zdj_cie0146.jpg

Zdj_cie0147.jpg

Zdj_cie0148.jpg

Zdj_cie0149.jpg

Zdj_cie0150.jpg

Zdj_cie0151.jpg

Zdj_cie0152.jpg

Zdj_cie0153.jpg

Na 70cm 3"DP poszło 10 metrów taśmy, zabrakło jeszcze 20m :)

Zdj_cie0154.jpg

A to prototyp osłony termicznej do turbiny, bedzie git pasowac z paroma przeróbkami

Zdj_cie0155.jpg

A tak wygląda chwila przyjemności bez osłony termicznej na turbinie :)

Zdj_cie0145.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już na pierwszy rzut oka pomyślałem sobie że jak tylko troszkę pociśniesz to lakier z maski poleci :whistling: a Ty masz jeszcze wygłuszenie jak w tdi :grin: Auto będzie strojone z otwartą maską??? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już na pierwszy rzut oka pomyślałem sobie że jak tylko troszkę pociśniesz to lakier z maski poleci :whistling: a Ty masz jeszcze wygłuszenie jak w tdi :grin: Auto będzie strojone z otwartą maską??? :decayed:

To wersja ze Szwajcarii dlatego wytłumienie, a stroić będę z zamnkientom maskom :) osłone na turbo zamontuje a na wiosne zamontuje w masce wlot do studzenia turbo z evo X :) A ja tylko raz odwinąłem żeby zobaczyć czy boost trzyma do odcinki dobrze, no i trzymał tyle że zaczęło coś plastikiem palonym dawać w środku to zjechałem na przystanek, wieko do góry a tu gompka się smaży :) :) :)

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ----------

We czwartek może będzie wstępny modzik :) spróbujemy od 1,0 bara :) sprzęgło powinno wytrzymać :/

---------- Post dopisany 09-11-2012 at 01:41 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2012 at 21:16 ----------

qr.... ... !!!!!!!! Coś się zesrało ale nie wiem co, jeszcze!!! trzęsie na biegu jałowym silnikiem, afr ubogi, zapłony wypadają, chyba coś z zasilaniami, bo przepływka odłączona a ESP sie nie swieci. Ale MOC generalnie jest :)

---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 01:41 ----------

22 metry bandażu tu nawinąłem :)

Zdj_cie0158.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt d*pę urywa :kox::slina:

Czy ja wiem :) Generalnie gdyby nie koszta i braki czasu było by szybciej i "piękniej", ale jak na 1,6 to i tak jest nie najgorzej :)

Zostało jeszcze sprzęgło, pompa paliwa i regulator 4bar, może wtryski 550ccm, osłona termiczna muszli, wlot i 2 wyloty na masce, itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...