Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] 1.9++ który nie lubi hamowni ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w aucie siedzi turbo BRD, FMIC, pompowtryski BQ, przelotowy wydech i filtr powietrza Simoty

takie cos wyskoczyło mi na K-power

moci.jpg

Koni cos mało... były 2 pomiary i za kazdym razem podobnie...

Opublikowano

jutro sie okaze jaka seria,do tej pory k-power jakos sie nie mylil duzo 3%.tylko u ciebie kola sa nieseryjne stad moze byc inny wynik.

Opublikowano

Sie okaze... pojade do Rogala i znowu bedzie cos nie teges i płacz i do domu ;([br]Dopisany: 17 Październik 2011, 19:53_________________________________________________No to byłem u rogala i wynik 165 Km i 365 Nm

a dlaczego.... pompa vacum do wymiany

Turbo bardzo szybko wstaje

na chwile obecna mam 320 Nm przy 1800 obr(jak na BRD chyba Bdb wynik)

Doladowanie 1.65 Bara :decayed:

Opublikowano

Masakra :doh1: I znowu bedziesz musiał na strojenie jechać :doh1:

Dziwie sie że Kpower pokazał podobny wynik, w zime sie tym bawiłem i bez programu ani żadnych modyfikacji pokazywał 163 km więc pomyslałem że głupoty wychodzą :)

Opublikowano

Masakra :doh1: I znowu bedziesz musiał na strojenie jechać :doh1:

Dziwie sie że Kpower pokazał podobny wynik, w zime sie tym bawiłem i bez programu ani żadnych modyfikacji pokazywał 163 km więc pomyslałem że głupoty wychodzą :)

no to zle cos musiales porobic,kilka aut mierzylismy i wyniki wychodza dobre 3% bledu
Opublikowano

f*ck :confused4:

Opublikowano

Nie ma zalamki...

musze zmienic VACU pompe, zrobic logi k-powerem tez sie pobawie i mozliwe ze nie trzeba korekty...

Witek dał mi dawki i inne paramerty jak w innych autach na tych samych gratach. w razie W w czestochowie buduje sie hamownia 4x4 wiec tu pomiar moze dokonam i bede tez cos wiedział... zobaczymy

Ogolnie, mówi ze turbo w BDB stanie, a pompki tez sa dobre bo poprzednio w ibizie ASZ wypluły 196 PS[br]Dopisany: 18 Październik 2011, 19:49_________________________________________________hpim7483.jpg

[br]Dopisany: 19 Październik 2011, 08:02_________________________________________________a jedzie dosc teraz fajnie bo Nm do 3200 ciagnie :naughty:

Opublikowano

No turbo z dołu faktycznie bardzo ładnie wstaje, widać że moment ograniczony od 1800 obr ze względu na sprzęgło.

Opublikowano

No turbo z dołu faktycznie bardzo ładnie wstaje, widać że moment ograniczony od 1800 obr ze względu na sprzęgło.

ten wykres ma sie nijak do tego co moze byc zmianie vacum,auto jest wystrojone na gruby kox,tylko poki co tylko tyle wychodzi.moze sie okazac ze jak zmieni pompe to przy 1800 bedzie mial 360nm
Opublikowano

No turbo z dołu faktycznie bardzo ładnie wstaje, widać że moment ograniczony od 1800 obr ze względu na sprzęgło.

ten wykres ma sie nijak do tego co moze byc zmianie vacum,auto jest wystrojone na gruby kox,tylko poki co tylko tyle wychodzi.moze sie okazac ze jak zmieni pompe to przy 1800 bedzie mial 360nm

360Nm przy 1800 jeśli okaże się prawdą to seryjne sprzęgło sie posra... :gwizdanie:
Opublikowano

No turbo z dołu faktycznie bardzo ładnie wstaje, widać że moment ograniczony od 1800 obr ze względu na sprzęgło.

ten wykres ma sie nijak do tego co moze byc zmianie vacum,auto jest wystrojone na gruby kox,tylko poki co tylko tyle wychodzi.moze sie okazac ze jak zmieni pompe to przy 1800 bedzie mial 360nm

360Nm przy 1800 jeśli okaże się prawdą to seryjne sprzęgło sie posra... :gwizdanie:

dokladnie tak moze byc :naughty:
Opublikowano
360Nm przy 1800 jeśli okaże się prawdą to seryjne sprzęgło sie posra... gwizdanie

swap skrzyni i sprzegła z BRD :kox:

Juz i tak duzo kasy utopione wiec ... :decayed:

zostaje na jakies 4-5 lat w domu

Opublikowano
360Nm przy 1800 jeśli okaże się prawdą to seryjne sprzęgło sie posra... gwizdanie

swap skrzyni i sprzegła z BRD :kox:

Juz i tak duzo kasy utopione wiec ... :decayed:

zostaje na jakies 4-5 lat w domu

ja też o tym myśle... :kox: ale tylko o samym sprzęgle,zobaczymy ile seria pochula :gwizdanie:
Opublikowano

no ale sprzeglo w Brd i Avf nie jest te same? 240mm? :mysli:

Opublikowano

no ale sprzeglo w Brd i Avf nie jest te same? 240mm? :mysli:

w BRD jest mocniejsze,Jarol ma takie u siebie... :good:
Opublikowano

Z tego co wiem to takie same , ale podobno od BRD przenosi więcej ( bezpiecznie ) Nniuta .

Myślę że w AWX-ie zmiana sprzęgła i skrzyni jest jak najbardziej opłacalna , natomiast nie wiem jak ze zmianą sprzęgła w AVF-ie ( opłacalność )

Opublikowano

tylko ze przy zmianie sprzegla i skrzyni w awx na brd dochodza jeszcze koszta dwumasu,klimatronica,licznika - wiem bo pisalem sporo o tym z Jarolem przez PW,nie dotyczy to wszystkich awx-zalezy jakie masz oznaczenie zegarow

Opublikowano

tylko ze przy zmianie sprzegla i skrzyni w awx na brd dochodza jeszcze koszta dwumasu,klimatronica,licznika - wiem bo pisalem sporo o tym z Jarolem przez PW,nie dotyczy to wszystkich awx-zalezy jakie masz oznaczenie zegarow

A to sory :embarrassed: , nie wiedziałem tego :no: .....prze**bane krótko mówiąc .

Sebek nie zazdoszcze :confused4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...