Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] 1.9++ który nie lubi hamowni ;)


MAGIC87

Rekomendowane odpowiedzi

większą górkę znalazłeś jeszcze do kręcenia filmików? :decayed:

prosto z pod jasnej góry :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie czy to jest seryjna skrzynia czy ktos cos przełozył wczesniej?

na 3 biegu 120, na 4 biegu 4500 i 180 km/h, Ori AWX ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w awx na 4 biegu przy 4000 obr mam 160 km/h. Nie kręciłem go na 4 tak wysoko :P np. na 5 przy 2000 obr mam ok 105 km/h :wink:

Sent from Lumia 920

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

tak wygladaja logi

---------- Post dopisany 24-02-2014 at 02:46 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2014 at 17:32 ----------

nasuwa mi sie jeszcze kilka pomyslów na brak mocy

poczytałem po innych forach

,,nie wiem jakie masz auto ale jak na PD to pompa z baku ma podawać 1 bar wstępne ciśnienie- po przekręceniu kluczyka, ( co spokojnie utrzymasz i łatwo zmierzyć) ale pompy vacum/tandem która do pd daje ciśnienie właściwe nie sprawdzisz inaczej niż poprzez podłączenie do niej aparatury ( wolne 4 bary, obroty ~3k 7-8 bar) ''

,,Jeden kolega tu na forum opisywał właśnie taki przypadek , u niego pompa paliwa też padła, ale zablokowała się w takiej pozycji, że paliwo było nadal zaciągane i auto normalnie jeździło, brakowało tylko mocy w górnych obrotach silnika.''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w grupie 008 limiter dymu w ostatniej kolumnie opiera Ci sie na limiterze momentu (srodkowa kolumna), niektorzy tunerzy tak robią, ale w tym wypadku wygląda na to ze pomiary MAFU sa dość niskie

turbo pompuje 1.6 bara i powinno dac przepływu ponad 1250mg a nie 1100.

1. Mozesz dla testów wymienić filtr powietrza i pozyczyc przeplywke i zlogować, ale cudów raczej nie bedzie

2. Sprawdz zuzycie wałków pd, posluchaj czy silnik robi buum buum bum

3. Sprawdz pompe tandem.

4. Zrob pelne logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze jest nieszczelnosc na odcinku filtr ->turbo

przyplywka nowa,z filtrem czy bez to samo...

nie ma co robic logow...jutro spr kompreche i reszte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po logach powinien za***rdalać jak świnia w maliny

duzo tej mocy ubylo?

Magic to ze nie mozesz dogonic s4 to wcale nie znaczy ze cos nie tak :ha :ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w grupie 008 limiter dymu w ostatniej kolumnie opiera Ci sie na limiterze momentu (srodkowa kolumna), niektorzy tunerzy tak robią, ale w tym wypadku wygląda na to ze pomiary MAFU sa dość niskie

turbo pompuje 1.6 bara i powinno dac przepływu ponad 1250mg a nie 1100.

1. Mozesz dla testów wymienić filtr powietrza i pozyczyc przeplywke i logować, ale cudów raczej nie będzie

2. Sprawdz zuzycie wałków pd, posluchaj czy silnik robi buum buum bum

3. Sprawdz pompe tandem.

4. Zrob pelne logi.

Tu przepływka nic nie limituje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Magica napewno coś nie halo skoro parę miesięcy temu go Xsara HDI po sofcie objechała :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu przepływka nic nie limituje.

nie mowie ze limituje, tylko ze pomiary mafu sa niskie.

sprawdzac mechanike i tyle ja bym nie przezywal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu przepływka nic nie limituje.

nie mowie ze limituje, tylko ze pomiary mafu sa niskie.

Ale jak nie limituje to podmiana jej na inną niema sensu czyż nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie ma sensu, bo juz byla podmieniana z tego co pisze Piotrek.

jak dla mnie to sie nie napelnia jak trzeba.

sprawdzac mechanike, doloty i inne cuda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to auto od poczatku miało słaba serie, po sofcie tez słabo było.rogal powiedział ze brakuje paliwa, ze gdzies blokuje,

jutro szukamy przyczyny:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie ma sensu, bo juz byla podmieniana z tego co pisze Piotrek.

jak dla mnie to sie nie napelnia jak trzeba.

sprawdzac mechanike, doloty i inne cuda :)

Brak paliwa bo jakby się nie napełniał powietrzem to by był dym a go niema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie jestem u mechanika, kompresja 30 na kazdym cylindrze, duzo mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co ci wynalazł mechanior , Wiadomo co dolega audicy ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...