Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich Klubowiczow A4 Klub Polska

Co jest mojej audiczce?

A4 1Z, 1995r.

-Dosyc duzo bierze paliwka;/ 8-9litrow

-Podobno "nie idzie" tak jak podobne auto kolegi.

Kompletne logi, mam nadzieje ze starannie wykonane: http://yourcenter.w.interia.pl/a4/

Co było juz sprawdzone, zrobione:

-wyczyszczony EGR az wreszcie został zaślepiony na kabelku idacym do n18, zgodnie z opisem Baskeciora

-wywalony kat, wspawana rurka

-nowy termostat z ASO, poprzedni byl uwalony

-probowalem rozruszac to cięgno czy jak to sie nazywa od zaworu upustowego turbiny (cos tam rusza sie na wysokich obrotach)

-czyscilem przeplywke WD 40sci i przedmuchalem ja delikatnie powietrzem

-wszystkie filtry nowe

-narazie wiecej przypomniec sobie nie moge.

Dziekuje za Analize

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano

pomacaj dolot i podmien n75 ...

Opublikowano

1.dolot objerzałem;/ nic nie znalazłem;/

2. N75 podmieniony;/ Nic sie nie zmieniło,nawet nie bylo sensu robic logów bo wszystko tak samo;/ nadal ok 0.6bara;/

Opublikowano

A sztanga od zaworu jak chodzi lekko?? Może jest kompletnie zapieczona, posprawdzaj jeszcze wężyki od N75 czy nie są poprzecierane

Opublikowano

1. hmmm.....lekko nie chodzi... nie jestem w stanie stwierdzic jak powinna pracowac... psikałem po niej WD40 i rozruszowywałem kombinerkami, zaczełą sie troszke bardziej poruszac ale nie zmieniło to sytuacji w doładowaniu turibny... No chyba ze powinna ona sie dac poruszac rekami... bo to jest niemolziwe, musze uzywac kombinerek.

2.Ogladałem wezyki od N75 i nic nie znalazłem niepokojacego.

3. Mało tego, wymieniałem własnie rozrzad, mechanik zdejmował zderzac i nie znalazł zadnej dziury na gumkach idacych do IC i turbiny i na Metalowej rurze z przodu zderzaka;/

Juz nie mam siły do autka;/

PS.

Jesli trubina ładuje MAX 1692, to ile powinna sprawna??? hmm.... jak bardzo bardzo bedzie odzuwalna zmiana jesli uda mi sie naprawic???

PS.2.

Moze zna ktos w okolicach Krakowa jakiegos speca do TDI zeby zgrabnie i tanio ocenił co jest nie tak;/

Opublikowano

kolego da sie ruszac sztanga rekami jak chodzi prawidlowo.A jak ja chcesz rozruszac to nie kombinerkami tylko wez plaski klucz 13-14 i wkladasz go pod srube regulacyjna na sztandze robisz przeciwwage i machasz kilka godzin :kox:

Opublikowano

ok, sproboje kluczem...

a wie ktos moze ile ta sztanga powinna sie wysuwać?

Czym ja najlepiej potraktować??? Mam WD40, gdzie go wpsikać???

Opublikowano

powinna chodzić ok 2 cm , jak chcesz sprawdzić to weź zdejmij wężyk z gruszki i dmuchnij w nią powietrzem powinna sie ruszać( ja to robiłem kompresorem). Turbinka powinna dmuchać ok 1800 -1825. Jeszcze pozostała Ci podmiana zaworka N75 na inny.

Opublikowano

2. N75 podmieniony;/ Nic sie nie zmieniło,nawet nie bylo sensu robic logów bo wszystko tak samo;/ nadal ok 0.6bara

Opublikowano

A skąd brałeś schemat podłączenia wężyków jesteś pewiny że są dobrze?? W ETCE jest błąd.

Opublikowano

hmmm..

podłącyzłem tak samo jak podłaczony był wczesniejszy... (chyba ze wczesniejszy był tez zle podlaczony)

Własnie wracam z garazu:

-wycignoałem filter aby miec lepszy dostep do sztangi, psikałem na sztange wd40 i ruszałem nia srubokretem... Sztanga wyglada na pracujaca poprawnie. Stawia opor ale taki rownomierny, sprezysty. Przesowa sie ok 1,5cm ale cisknac na maksa wiecej chyba sie poprostu nie da. Gdy zapaliłęm silnik i dawałem obroty na MAX to sie uchlała ale nie az tyle ile jestem w stanie ja przesunac srobokretem.

Zdjełem waż od IC ogladałem go, ale nic nie znalazłem(jest w nim olej)

Zdjełem waz prowadzacy do turbiny, do wirnika, ogladajac wirnik zauwayzłem luzy (ale nie wiem ile jes dopuszczalne a co waznjesze czy te luzy moga powodowac zła prace sztangi, tz. ze nie wychyla sie na MAX)

Troszke mnie te luzy zmartwiły...;/

Opublikowano

W tych silniczkach cąła sztanga pracuje tylko podczas obciążenia tak na jałowym biegu nie zobaczysz

Opublikowano

Witam mam identyczne problemy co ty czyli wysokie spalanie słabe przyspieszenie oraz ciężko poruszająca sie sztanga czy znalazłeś już przyczynę? Mozna spróbować tego http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html ?

a logi robiles ... czy mamy wywrozyc z krysztalowej kuli ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...