TomekA4 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Witam Wszystkich Klubowiczow A4 Klub Polska Co jest mojej audiczce? A4 1Z, 1995r. -Dosyc duzo bierze paliwka;/ 8-9litrow -Podobno "nie idzie" tak jak podobne auto kolegi. Kompletne logi, mam nadzieje ze starannie wykonane: http://yourcenter.w.interia.pl/a4/ Co było juz sprawdzone, zrobione: -wyczyszczony EGR az wreszcie został zaślepiony na kabelku idacym do n18, zgodnie z opisem Baskeciora -wywalony kat, wspawana rurka -nowy termostat z ASO, poprzedni byl uwalony -probowalem rozruszac to cięgno czy jak to sie nazywa od zaworu upustowego turbiny (cos tam rusza sie na wysokich obrotach) -czyscilem przeplywke WD 40sci i przedmuchalem ja delikatnie powietrzem -wszystkie filtry nowe -narazie wiecej przypomniec sobie nie moge. Dziekuje za Analize Pozdrawiam, Tomek
TomekA4 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2008 1.dolot objerzałem;/ nic nie znalazłem;/ 2. N75 podmieniony;/ Nic sie nie zmieniło,nawet nie bylo sensu robic logów bo wszystko tak samo;/ nadal ok 0.6bara;/
grzanek85 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 A sztanga od zaworu jak chodzi lekko?? Może jest kompletnie zapieczona, posprawdzaj jeszcze wężyki od N75 czy nie są poprzecierane
TomekA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2008 1. hmmm.....lekko nie chodzi... nie jestem w stanie stwierdzic jak powinna pracowac... psikałem po niej WD40 i rozruszowywałem kombinerkami, zaczełą sie troszke bardziej poruszac ale nie zmieniło to sytuacji w doładowaniu turibny... No chyba ze powinna ona sie dac poruszac rekami... bo to jest niemolziwe, musze uzywac kombinerek. 2.Ogladałem wezyki od N75 i nic nie znalazłem niepokojacego. 3. Mało tego, wymieniałem własnie rozrzad, mechanik zdejmował zderzac i nie znalazł zadnej dziury na gumkach idacych do IC i turbiny i na Metalowej rurze z przodu zderzaka;/ Juz nie mam siły do autka;/ PS. Jesli trubina ładuje MAX 1692, to ile powinna sprawna??? hmm.... jak bardzo bardzo bedzie odzuwalna zmiana jesli uda mi sie naprawic??? PS.2. Moze zna ktos w okolicach Krakowa jakiegos speca do TDI zeby zgrabnie i tanio ocenił co jest nie tak;/
Wihajster Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 kolego da sie ruszac sztanga rekami jak chodzi prawidlowo.A jak ja chcesz rozruszac to nie kombinerkami tylko wez plaski klucz 13-14 i wkladasz go pod srube regulacyjna na sztandze robisz przeciwwage i machasz kilka godzin
TomekA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ok, sproboje kluczem... a wie ktos moze ile ta sztanga powinna sie wysuwać? Czym ja najlepiej potraktować??? Mam WD40, gdzie go wpsikać???
grzanek85 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 powinna chodzić ok 2 cm , jak chcesz sprawdzić to weź zdejmij wężyk z gruszki i dmuchnij w nią powietrzem powinna sie ruszać( ja to robiłem kompresorem). Turbinka powinna dmuchać ok 1800 -1825. Jeszcze pozostała Ci podmiana zaworka N75 na inny.
TomekA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2008 2. N75 podmieniony;/ Nic sie nie zmieniło,nawet nie bylo sensu robic logów bo wszystko tak samo;/ nadal ok 0.6bara
grzanek85 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A skąd brałeś schemat podłączenia wężyków jesteś pewiny że są dobrze?? W ETCE jest błąd.
TomekA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2008 hmmm.. podłącyzłem tak samo jak podłaczony był wczesniejszy... (chyba ze wczesniejszy był tez zle podlaczony) Własnie wracam z garazu: -wycignoałem filter aby miec lepszy dostep do sztangi, psikałem na sztange wd40 i ruszałem nia srubokretem... Sztanga wyglada na pracujaca poprawnie. Stawia opor ale taki rownomierny, sprezysty. Przesowa sie ok 1,5cm ale cisknac na maksa wiecej chyba sie poprostu nie da. Gdy zapaliłęm silnik i dawałem obroty na MAX to sie uchlała ale nie az tyle ile jestem w stanie ja przesunac srobokretem. Zdjełem waż od IC ogladałem go, ale nic nie znalazłem(jest w nim olej) Zdjełem waz prowadzacy do turbiny, do wirnika, ogladajac wirnik zauwayzłem luzy (ale nie wiem ile jes dopuszczalne a co waznjesze czy te luzy moga powodowac zła prace sztangi, tz. ze nie wychyla sie na MAX) Troszke mnie te luzy zmartwiły...;/
bartek213 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 a olej ci ubywa wirnik nawet w nowej turbinie ma luz
grzanek85 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 W tych silniczkach cąła sztanga pracuje tylko podczas obciążenia tak na jałowym biegu nie zobaczysz
Szymoonk Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam mam identyczne problemy co ty czyli wysokie spalanie słabe przyspieszenie oraz ciężko poruszająca sie sztanga czy znalazłeś już przyczynę? Mozna spróbować tego http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html ?
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Witam mam identyczne problemy co ty czyli wysokie spalanie słabe przyspieszenie oraz ciężko poruszająca sie sztanga czy znalazłeś już przyczynę? Mozna spróbować tego http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html ? a logi robiles ... czy mamy wywrozyc z krysztalowej kuli ?
Szymoonk Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 chciałem spróbować metody która podałem wcześniej lecz mój log z grupy 011 wygląda tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/739c82d6a16a4408.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się