damian81Z Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 ja wyrazam swoje zdanie o lakierowaniu ze pociagnałbym to w ten sposob,a wiadomo ze porzadna gleba i kolo robi wrazenie bez "lakierowania"
PiterA4 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Poprostu zjebales go a szkoda fajnie sie prezentowal:wink:
Kowi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Niech zmieni felge to będzie to inaczej grało
Armi Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Ale dalej będzie wyglądał jak samochód ze wspawanym a nie pomalowanym dachem:facepalm:
slavko87 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 a może koło w kolor dachu i ramka grila
radi Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Gril bedzie do zmiany na polift lub s4,koło zostaje tylko pojdzie w polerke,a tak pozatym to narazie eksperymentuje na aucie,wcale nie musi tak wygladac jak wyglada teraz,wszystko da sie zrobic tylko powoli,bo czas na to nie pozwala.pozdrawiam
slavko87 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 osobiscie jak miabym dawac gril od s4 to odrazu zderzak, lepiej zrob przod na polifta lampy gril hallo
Kwinto69 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 error oby to nie było game over, a tak ładnie zacząłeś...
radi Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Silnik juz siedzi,ale nie odpala bo niema iskry przez czujnik połozenia walu,w 2.6 sa 2 czujniki,1 jest w bloku-polozenia walu,a drugi na laczeniu ze skrzynia-czujnik predkosci walu,w 2.8 jest 1 czujnik i to w skrzyni,a ze skrzynie mam z 2.6 to niema go tam jak zamontowac,moze ktos pomoze jak to rozwiazac,po za wymiana skrzyni. ---------- Post dopisany 18-12-2012 at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 02:26 ---------- OK wszystko juz ogarniete,dorobiony juz uchwyt pod czujnik,auto odpala,zostalo zamontowac gaz i podokrecac wydech,teraz auto stoi na letnich bo przez zime nie jest uzytkowane,jak snieg stopnieje,to trzeba testy zrobic,jak to sie odpycha na skrzyni od 2.6 i kolach 19",jak wszystko bedzie ogarniete,to dam znac pozdr ---------- Post dopisany 10-03-2013 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 00:31 ---------- Silnik juz skapletowany,do ogarniecia tylko filtr-trzeba go troche odsnunac i oslonic od garaca,a i pseudo chromy juz usuniete i poszly z dymem
paput Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 http://s8.postimage.org/mvdbhqy4x/DSC_0359.jpghttp://s15.postimage.org/ltfgdewzb/DSC_0362.jpg http://s15.postimage.org/zbmcpp94n/DSC_0363.jpg http://s10.postimage.org/ajkw764px/DSC_0364.jpg http://s13.postimage.org/s90znkik3/DSC_0365.jpg http://s15.postimage.org/jtyum02nr/DSC_0367.jpg http://s10.postimage.org/j8h862z51/DSC_0368.jpg http://s10.postimage.org/erov7ekx1/DSC_0371.jpg http://s18.postimage.org/szp4fesyd/DSC_0372.jpg http://s8.postimage.org/idfm3e7gx/DSC_0376.jpg Silnik juz siedzi,ale nie odpala bo niema iskry przez czujnik połozenia walu,w 2.6 sa 2 czujniki,1 jest w bloku-polozenia walu,a drugi na laczeniu ze skrzynia-czujnik predkosci walu,w 2.8 jest 1 czujnik i to w skrzyni,a ze skrzynie mam z 2.6 to niema go tam jak zamontowac,moze ktos pomoze jak to rozwiazac,po za wymiana skrzyni. ---------- Post dopisany 18-12-2012 at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 02:26 ---------- OK wszystko juz ogarniete,dorobiony juz uchwyt pod czujnik,auto odpala,zostalo zamontowac gaz i podokrecac wydech,teraz auto stoi na letnich bo przez zime nie jest uzytkowane,jak snieg stopnieje,to trzeba testy zrobic,jak to sie odpycha na skrzyni od 2.6 i kolach 19",jak wszystko bedzie ogarniete,to dam znac pozdr ---------- Post dopisany 10-03-2013 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 00:31 ---------- http://s17.postimage.org/6hwqoaa4r/DSCN6051.jpg http://s23.postimage.org/ttf4ysotj/DSCN6057.jpg http://s11.postimage.org/507fa0t2n/DSCN6058.jpg http://s16.postimage.org/rvs08kco1/DSCN6052.jpg http://s8.postimage.org/e45nttxpt/DSCN6054.jpg Silnik juz skapletowany,do ogarniecia tylko filtr-trzeba go troche odsnunac i oslonic od garaca,a i pseudo chromy juz usuniete i poszly z dymem trzeba było robić fotostory jak Ci go kolega swapował, wiele osób na tym forum chciałoby zmienić 2,6 na 2,8
slavko87 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 a ja czytalem kiedys ze te 2.6 sa lepsze od 2.8 bo te 2.8 ps nie trzymaja a 2.6 tak ale ile w tym prawdy:whistling:
Mati_23 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 a ja czytalem kiedys ze te 2.6 sa lepsze od 2.8 bo te 2.8 ps nie trzymaja a 2.6 tak ale ile w tym prawdy:whistling: wow pierwsze słyszę, ale robiłem hamownie na drodze i jeszcze mam to stado hehe
radi Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Ja tez tak slyszalem ze koniki ucekaja z 2.8 30v,ale ile w tym prawdy to nie wiem,ogolnie 2.6 to stara konstrukcja i tam się niema bardzo co psuc,a 2.8 30v ma trochę wad ale wszystko do ogarniecia,po swapie na 2.8 jest naprawdę za***ista roznica i na skrzyni od 2.6 trochę brak trakcji z 1 biegu,ale już jak zlapie przyczepnasc to glowe urywa w porównaniu do 2.6
slavko87 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 a ja czytalem kiedys ze te 2.6 sa lepsze od 2.8 bo te 2.8 ps nie trzymaja a 2.6 tak ale ile w tym prawdy:whistling: wow pierwsze słyszę, ale robiłem hamownie na drodze i jeszcze mam to stado hehe nie pamietam gdzie to czytalem ale byly opisane wszystkie silniki audi od diesla po duze benzyny, ceny serwisowe wady itd.Jak dla mnie niech 2,8 ma wszystkie kunie, sam bym pewnie kupil 2.8 nizeli 2.6:naughty:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się