mcm Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 Jakie są oznaki lejących lub kończących swój żywot wtrysków, i jak można sprawdzić ich stan, czy da rade wyłapać to w VAGu robiąc jakieś logi ??
szogun0 Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 Jeśli wtryski będą lały, to sterownik będzie starał się poprzez korekcję dawki obniżyć ilość paliwa dla cylindra. Sprawdź jakie są korekcje.
mcm Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Opublikowano 2 Marca 2008 Sprawdź jakie są korekcje. gdzie i jak to zrobić ??
szogun0 Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 Diagnostyka FAQ i czytać o grupach, logach itd. Jak poczytasz i potrenujesz to wtedy będzie dla ciebie łatwizna.
mcm Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Opublikowano 3 Marca 2008 zrobiłem LOG w grupie 13 czy z tego będzie coś wiadomo ?? 1. przy wolnych obrotach na biegu jałowym 2. przy 2000 obr/min bieg jałowy 1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7263162cda0c0a5c.html 2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e04dcf38e808e8f.html[br]Dopisany: 03 Marzec 2008, 09:55 _________________________________________________wg mnie chyba są w porządku
mirek309 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 witam zczytałem logi tak na szybko w tej samej sprawie i chcialem zapytac czy sa ok 1. przy wolnych obrotach na biegu jałowym cyl1:0.40 cyl2: 0,38 cyl3: 1.06 2. przy 2000 obr/min bieg jałowy cyl1: 1,46 cyl2: 1.20 cyl3: 1.69 pomozcie jak mozecie[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 14:43_________________________________________________ :gwizdanie:
wiktorsam Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Pod obciążeniem mierzenie korekcji nie jest miarodajne, jak byś się przejechał trochę to byś zobaczył że będą się zmieniać. Na luzie dodawanie gazu też powoduje przekłamania, wystarczy że nie będziesz trzymał idealnie gazu w jednej pozycji i korekcje będą pływać. Mierzymy tylko na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach. U Ciebie są takie sobie, zalej stp do czyszczenia wtrysków i wtedy sprawdź. Dodam że słabe korekcje nie muszą oznaczać lejących wtrysków, może je powodować brudny nastawnik, słaba pompa wtryskowa, słabe sprężanie na cylindrach, a równie dobrze uszkodzony może być tylko jeden wtrysk, wg którego komputer ustala korekcje dla pozostałych. Dlatego duże korekcje absolutnie nie muszą oznaczać lejących wtrysków, mówią jedynie że coś nie tak jest z układem wtryskowym/silnikiem. Lejące wtryski powinny powodować poddymianie, ale zanim zgonimy je na wtryski należało by zrobić logi żeby wykluczyć problemy z przepływomierzem czy doładowaniem.
goldi Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 a czy oprócz korekcji można coś jeszcze sprawdzić jeśli chodzi o układ wtryskowy bo np. w grupie 23 jeśli chodzi o PD silnik można sprawdzić stan pompo wtryskiwaczy tak zwane bipy a jeśli chodzi o silniki na zwykłej pompie wtryskowej czy mamy możliwość coś jeszcze się dowiedzieć z vaga u mnie też jest bardzo rozbieżna korekcja na wtryskach silnik nie dymi wszystko jest ok i zastanawiam sie czy to nie wina sekcji w pompie wtryskowej autko pali idealnie żadnych problemów
grabson765 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Jeśli wtryski będą lały, to sterownik będzie starał się poprzez korekcję dawki obniżyć ilość paliwa dla cylindra. Sprawdź jakie są korekcje. jesli sterownik bedzie chcial obnizyc ilosc paliwa to wtedy korekcje beda na - ? moje wtryski maja korekcje : Log (9 - 013) ich przebieg to 375tys mozna cos powiedziec o ich stanie ?
wiktorsam Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Czy silnik będzie obniżał ilość paliwa przy lejących wtryskach ? - nie koniecznie. Może podnosić ilość zupki, bo lejący wtrysk=słabe rozpylenie ropy=mniejsza moc. Co do Twoich wtrysków to moim zdaniem ok, ja bym się nie przejmował. Wiadomo zawsze mogły by być lepsze, ale auto ma już najechane trochę .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się