Grzesiekkbc Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Ja wymieniłem pompę i nie pomogło więc przyczyna jest gdzie indziej. daw2 wymienisz tą podstawę?
daw2 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Nie mam skąd ja wziąc . Podłącze jeszcze na wekk manometr pod czujnik oleju i bede jezdził kilka dni i zobacze moze czasami jest więcej niz norma przewiduje choc juz raz podłaczałem i wprowadziłem go w ten stan i cisnienie było ok . Patrzyłem do ksiązki z cyklu sam naprawiam a4 i tam nie widze zadnego zaworu jest tylko w pompie olejowej
trepek Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 A zaworek nr: 077103175B ? Jak się nie mylę, znajduje się w podstawie filtra oleju. A patrzcie co znalazłem ciekawego: nie piszesz ktore zawory sie podwieszaja i jaki przebieg ma twoje auto ,ale wedlug mojej wiedzy przyczyna napewno nie jest pompa olejowa ani hydrauliczne regulatory luzu ,w twoim silniku jest zamontowany zawor -arg- ktory czesc spalin wpuszcza spowrotem do kolektora ssacego i po dluzszej eksploatacji trzonki zaworow zarastaja nagarem jak rowniez kanaly dolotowe ,i dzieje sie tak ze walek rozrzadu zawor otworzy natomiast sprezyna moze nie miec sily go zamknac ,proponuje przy zimnym silniku przy pracy na wolnych obrotach ,z butelki z rozpylaczem wtryskiwac nafte zeby zwilzyc nagar na trzonkach zaworow,czesc nafty ulegnie spaleniu .ale trzonki zostana zwilzone ,zostawic na noc ,jesli nagar zmieknie to prowadnica go usunie do pewnego stopnia i powinna byc poprawa,jesli natomiast to sie powtorzy to niestety trzeba probowac usunac ten problem po zdieciu kolektorow ,po naprawie proponuje wylaczyc z pracy ten zawor bo slozy on moze ekologi ale nie slozy silnikowi
Grzesiekkbc Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Ja mam EGR zaślepiony już chyba z 3 lata blaszką i podczas chipowania mi go wyłączyli.
joeblack Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 panowie, mam takie szybkie pytano - na biegu jałowym przy 90s mam zawsze obroty 950 czy to normalne???jesli nie jak to zmienić??
daw2 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Ja też mam zaslepiony juz kilka lat egr. A ten zawór to raczej zwrotny a nie regulacyjny cisnienie...
Grzesiekkbc Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 W pompie oleju jest zawór co upuszcza ciśnienie puszczając olej na inny obieg czy jakoś tak i to on reguluje. Szlak by trafił bo nie chcę się już pchać w koszta nie mając potwierdzonego na 100000000% że to właśnie ten zaworek w podstawie filtra jest winowajcą. Wsadziłem w silnik już kilka tyś i nie pomogło.
daw2 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Ktoś musi zaryzykować choć szczerze wątpie zeby on był przyczyną. Narazie w sieći to chyba jeszcze nikt nie rozwiązał tego problemu. Ja osobiście mierzyłem to cisnienie i dałem mu pod 5 tys na zimnym i od razu zgasł a cisnienie było ok 6,5 bar. Dziwne jest to ze jak wpada w ten stan to jest strzał pod maska jak przy wybuchu gazu i sadza wytrzepuje sie z plecionki i troche dymu.
grzegorzmen Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Koledzy inną przyczyną jest przeładowywanie turbiny ( lub większe wtryskiwacze lub przywieszający sie wtryskiwacz))i wepchnięcie powietrza -spalin do pompy wtryskowej i dlatego przerywa po przegazówce a nawet jak auto zgasisz i postoi chwilę to jest problem z odpaleniem , A jeśli przerywa po przegazówce i go zgasimy i powiedzmy po minucie zapalimy bez problemów to wtedy wina zaworku w pompie albo hydrosztosy. aby usunąć na wieki przypadek pierwszy zakładamy nurniki na pompę przed przewodami wysokiego ciśnienia i problem mamy z głowy do końca życia samochodu Nurnik zapobiega zapowietrzaniu się układu wtryskowego poprzez wtryskiwacze
Grzesiekkbc Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Trochę mi nie pasuje to co piszesz. U mnie po przegazówce jak się zacznie wieszać to albo sam się zgasi bo go aż tak zdławi albo trzepie nim i po chwili mu przejdzie. Jak mu przejdzie i bym go zgasił to odpalę go bez problemu ale jak sam zgaśnie to chwilę trzeba kręcić (dobre 10s) lub poczekać chwilę. Ta druga opcja ma się nijak do mojego 1z bo ja mam wymienioną pompę oleju i mam 2x wymieniane popychacze INA. Koleś z VW wspominał mi o tym że to wtryskiwacz może się wieszać ale tutaj też mi coś nie pasi bo na serii 1z tak się działo, później miałem końcówki z AFN i dalej to samo. Teraz mam kpl wtryski z AFN i też się wiesza. Co to jest ten nurnik? Jak to wygląda bo na necie nic nie widzę za bardzo a na alledrogo.pl nie ma nić co by było związane z paliwem. Jak masz możliwość to odpisz ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- Trochę mi nie pasuje to co piszesz. U mnie po przegazówce jak się zacznie wieszać to albo sam się zgasi bo go aż tak zdławi albo trzepie nim i po chwili mu przejdzie. Jak mu przejdzie i bym go zgasił to odpalę go bez problemu ale jak sam zgaśnie to chwilę trzeba kręcić (dobre 10s) lub poczekać chwilę. Ta druga opcja ma się nijak do mojego 1z bo ja mam wymienioną pompę oleju i mam 2x wymieniane popychacze INA. Koleś z VW wspominał mi o tym że to wtryskiwacz może się wieszać ale tutaj też mi coś nie pasi bo na serii 1z tak się działo, później miałem końcówki z AFN i dalej to samo. Teraz mam kpl wtryski z AFN i też się wiesza. Co to jest ten nurnik? Jak to wygląda bo na necie nic nie widzę za bardzo a na alledrogo.pl nie ma nić co by było związane z paliwem. Jak masz możliwość to odpisz
daw2 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły odnosnie tematu?
Grzesiekkbc Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Ja też czekam na odpowiedź kolegi co pisał o tym nurniku.
daw2 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Nic się w temacie nie ruszyło? ---------- Post dopisany 07-09-2012 at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2012 at 17:55 ---------- Chciałbym przeprowadzic jakies mody i przyrost mocy ale teraz to ciężko przekroczyć 3,5 tys obr zeby nie zgasł wieć chyba pozostaje kase przeznaczyć na wymiane słupka skoro za tego nie ma sie jak juz zabrac ;/
tomx Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 panowie tylko v8 bmw polecam tam takich problemow nie ma czysta moc bez turbin interkulerow i takich tam pierdul a nie meczycie 1z maszyne do robienia kilometrow i chcecie z tego motoru cudow jakis
daw2 Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Kolego tomx może i bmw v8 jest lepsze od tdi 1z ale twoja wypowiedz nic nie wnosi do tematu. Silnik nie zachwuje sie normalnie i myse ze z pomoca kolegow z tego forum wspolnie jakos rozwiązemy ten problem to takich przypadków jest coraz wiecej nawet na forum a4.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się