Norbi Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem za pierwszym razem. Odpala zawsze za drugim często za pierwszym. Po przekręceniu kluczyka pompa paliwa nabija ciśnienie, ale podczas kręcenia rozrusznikiem już nie pracuje i zaczyna dopiero jak silnik odpali (tak powinno być?) Przypadłość nie jest mocno uciążliwa i dlatego zabieram się do niej jak pies do jeża, ale w końcu trzeba coś z tym zrobić... Ostatnio zauważyłem, że mam uwalony króciec od zaworu który steruje jakimś podciśnieniem (coś chyba z listwą paliwową związane) w wolnej chwili wrzucę foto, lub schemat z ETKI. Skleiłem go i nic nie uległo zmianie, obecnie już dotarł nowy zawór wraz z wężykiem z ASO, ale go jeszcze nie wymieniłem , bo częściowo zamówiona część różni się od tej w aucie Nie oczekuję z Waszej strony rozwiązania problemu po tak częściowo podanych info, ale może jakieś sugestie, podobne przypadłości Was trapiły, może coś mnie naprowadzi... Zaznaczone na czerwono moiejsce uszkodzenia zaworu podciśnienia Pzdr.
ghost1717 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Często nie odpalanie za pierwszym razem powoduje instalacja LPG , gdy czas wtrysku na gazie znacząco rózni się od czasu wtrysku benzyny na wolnych obrotach. Podczas startu wtedy czas wtrysku "pływa" ;P Ale w rs4 LPG ? Przyczyną mogą być lejące wtryski, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa który "puszcza" paliwo w dolot i zalewa przez to auto. Uszkodzony przewód vacum z dolotu do ww. regulatora ewentualnie uszkodzony zaworek powrotny w pompie paliwa to tak na szybko. Sprawdz jeszcze czy odpali za pierwszym razem gdy zgasnie lampka od IMMO pozdro Łukasz
sołtys85 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Czujnik temperatury? Wtryskiwacze LPG mogą popuszczać gaz w dolot i zalewa. Należało by je prześwietlić w szklance wody.
Buba Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 czy któryś z Was widzi LPG w profilu?
sołtys85 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 czy któryś z Was widzi LPG w profilu? czy któryś z Was widzi LPG w profilu? Kolega zasugerował usterkę LPG wieć chyba coś w tym temacie wie. Ty też masz LPG i jakoś w profilu nie jest zaznaczone? czyżbyś wstydził sie podtlenku? :gwizdanie: Jak regulator ciśnienia jest taki sam jak w 1,8t to mogę udostępnić do testów.
Buba Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 czy któryś z Was widzi LPG w profilu? czy któryś z Was widzi LPG w profilu? Kolega zasugerował usterkę LPG wieć chyba coś w tym temacie wie. Ty też masz LPG i jakoś w profilu nie jest zaznaczone? czyżbyś wstydził sie podtlenku? :gwizdanie: Jak regulator ciśnienia jest taki sam jak w 1,8t to mogę udostępnić do testów. ja się nie wstydzę po prostu nie chce słuchać jaki to gaz jest zły
Norbi Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 U mnie nie ma LPG i się nie zanosi , staram się trzymać autko w stanie kompletnej serii, jedyną zmianą był program, wracając do tematu... Przez immo zdarza się też,że autko zastrajkuje, ale tu mamy z czymś innym do czynienia i nie jest to immo. ghost1717 myślę,że jedna z rzeczy o których napisałeś jest powodem niedomagania. Stawiam na zawór zwrotny w pompie, bo auto po odpaleniu za tym drugim razem (np. po nocy) później przez cały dzień odpala od pierwszego, tak więc potrzeba czasu żeby paliwo odpłynęło, sprawdzę też przewody podciśnienia jak radziłeś Ty i Buba poza forum. Jak ma ktoś jeszcze jakieś sugestię to walić śmiało. Bubajak będziesz miał chwilę i chęci chłopie to możesz podjechać, chcę sprawdzić jak działa u Ciebie pompa paliwa, czy też wyłącza się przy kręceniu rozrusznikiem. Ten screen który wkleiłem z uszkodzonym zaworem, a właściwie uwalonym trójnikiem , to jest jakieś sterowanie listwą paliwową, ktoś się orientuje?
Buba Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 spoko, jak będę przejeżdźał to wpadne wrzuć nr tego zaworka bo na zdjęciu nie ma oznaczenia a nie mogę skojarzyć o który chodzi
Norbi Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 Sam zawór ma nr.078 611 933B, zawór z przewodem sprzedawana jako całość 078 145 733E
ghost1717 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Przypomniało mi sie ,że koledze wymieniałem kiedyś zaworek który odpowiadał za odpowietrzenie baku zasyfił się i auto nie wyrównywało ciśnienia paliwa w baku... aż go zassysało do środka ! gdy tankował auto wpsominał o głośnym syczeniu z pod korka. Gdy sie pokapował o co biega jeździł z lekko odkreconym korkiem i auto odpalało bez problemu. Pamietam ,że w puźniejszym stadium powodowało to spalenie bezpiecznika pompy paliwa! Do sprawdzenia masz zaworek w okolicach pompy paliwa. zaworek odpowietrzenia baku pod maską sprawdz jak auto odpali jak będzie 3/4 baku sprawdz jak odpali gdy wyrównasz cisnienie w baku przed odpaleniem ( odkrec korek i zakrec ) sprawdz czy regulator paliwa nie sika paliwem w dolot Jesli Vag nie pokazuje błędów to powinno Ci wystarczyc. U mnie tez myslalem ,ze to nie IMMO powoduje problemy z odpaleniem... a jeden z moich kluczyków ma jakąs wade ,ze muszę czekać na nim aż lampka IMMO ZGASNIE wczesniej nie odpali... kreci ale nie ma zapłonu i co Ty na to ? Na Drugim który posiadam nie ma tego... pali na dotyk! Jaki przebieg ma auto ? Wlej jej może czyscika do wtryskiwaczy do benzyny... Moja 3.0 od czasu do czasu dostaje albo STP albo XERAMIC do benzyny i zauwazalnie bardziej "lekko" pracuje moze warto sprawdzic. pozdro
Buba Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 wydaje mi się że to co wrzuciłeś jest właśnie od układu paliwowego ale musisz sie upewnić
Norbi Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 Przebieg to 245tys. Przypomniało mi jeszcze jedno, jakiś czas temu miałem kilka razy taki przypadek,że czułem zapach paliwa w środku podczas jazdy, ale trwało to kilka minut i potem już nie było nic czuć... Obecnie tego problemu nie ma. Po wyjeżdżeniu paliwa zawsze tankuję do pełna, przy odkręcaniu korka wlewu paliwa nie słychać syku zasysanego powietrza, więc to chyba nie odpowietrzenie. Przed chwilą poszedłem do garażu i odpalił za pierwszym razem (chyba wie,że o nim piszemy ), ale było zająknięcie, więc temat cały czas istnieje.
KICHOL Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Jak to ...Norbi...... z korby nie odpala za pierwszym razem????? Przepraszam za głupia uwagę, to wszystko przez zazdrość.
Buba Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 przy odkręcaniu korka wlewu paliwa nie słychać syku zasysanego powietrza kurde nie dam sobie ręki obciąć ale chyba powinno być słychać
ghost1717 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 U mnie wiem ,ze przyczyną nie palenia od strzała tylko 1-2 sek krecenia była słaba pompa paliwa. Miałem pewnośc dopiero gdy auto wczoraj rano wcalen nie odpaliło! Zdechła nagle totalnie... Dzisiaj dostała nową pompe i pali jak nówka ;D Dodam ,ze w baku była 1/3 paliwa. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się