medrinho Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Witam.. jestem tu nowy i nie wiem czy akurat w tym dziale to powinienem pisac... ale mam pytanie odnośnie turbiny po regeneracji. Czy to normalne ze przy dodawaniu gazu świszczy lekko...? jedni mowi ze to źle a bylem u mechanika i powiedział, że to jest możliwe że lekko świszczy po regeneracji. sprawdzalem wirnik i nie ma luzów, auto nie kopci i nie ma mniejszej mocy...Proszę o opinie..
goldi Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Jest ok żebyś widział jak u mnie gwizda a szczególnie jak wydłubałęm katalizator
pepik Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Jeśli lekko gwizda to nie ma strachu to piękny dzwięk
probi101 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Jak przy przyspieszaniu to normalne że tak się dzieje..
medrinho Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 Dzieki za odpowiedz.. u mnie wlasnie tez nie ma kata, ostatnio sprawdzilem:) ale znowu ostatnio zaczelo mi szumiec przy kierownicy i obawiam sie ze to maglownica:(.
przem88 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 nawet jesli swiszczy np przy mniejszych obrotach a pozniej juz nie?? bo to mnie zastanawia....podlaczalem pod vaga przy kupnie pozniej po kupnie to zero jakich kolwiek błedow.
McGiver Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Panowie, gwizd turbiny to pojecie względne i dwojako rozumiane. Turbo może gwizdać z niedoważenia, nieszczelności, "luźnego" wydechu czy dolotu, ale najczęściej jest to wina deformacji części ssącej w turbinie, zazwyczaj jest to wygięta lub uszkodzona łopatka w kole kompresji albo źle obrobiona czapka. ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- zależy jakie auto ale to róznie i nie ma reguły,w 1 aucie gwizdze i jest złom a w 2-gim jest klasa i ładnie chodzi. w moim gwizdze po wycieciu kata i przelocie ale turbina juz posiada min luzy ale nie poprzeczne a u kolegi w ASV (bora) gwizdze nawet mocno na postoju i to dosyc słychac ,wsadzilem palucha w jego to masakra buja sie na kazda strone i u niego to juz szrot ta turbina a jednak ładnie ciagnie bo jest po chipie. poczekaj jak mu urwie koło kompresji, to uwierz mi że po najlepszym czipie silnik nie ma takich parametrów, wkręca się tak pod 10000obr i korby wyłażą bokiem albo misą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się