Musashi Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 ASO robi Ci chyba sam rozrząd bez dodatkowych rolek i kółek. Części w Intercars lub gdzie znajdziesz taniej. A ja robiłem u znajomego mechanika z ASO. ORI zestaw naprawczy obejmuje, pasek, napinacz z rolka, rolke odwracajaca. do tego nalezy dokupic pompe plynu chlodzacego. butelke koncentratu plynu chlodzacage G12+, zuzytego ponownie sie nie zalewa. warto sie przyjrzec napinaczowi paska wieloklinowego, oraz sprawdzic kolo pasowe alternatora czy dziala prawidlowo sprzeglo jednokierunkowe sa rowniez zestwy naprawcze prod INA, ROuville, SKF, znajduja sie w nich rolki i napinacz rozrzadu ale rowniez paska wieloklinowego
miro_x Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Pisząc o dodatkowyc kółkach i rolkach myślałem o tych co wymieniłeś
alvarokr Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Witam. Ja miesiąc temu wymieniłem rozrządzik w autospec..za wymianę samego rozrządu czyli pasek,rolka prowadząca,napinacz hydrauliczny,rolka napinająca i pompa wody policzyli mi 280zł.. Części produkcji pasek conti , napinacz hydrauliczny (tłumik drgań) NTN, rolka prowadząca - INA, rolka napinająca - INA i pompa wody chyba Ruville..kupiłem od kolesia z Kraka ogłaszającego się na allegro za 614zł. Podajesz mu numer nadwozia i on Ci powie jakie dokładnie części.. u Ciebie chyba zbędny będzie tłumik drgań, bo od 2004 już nie był montowany w tych silnikach.Od niego też kupiłem napinacz paska wielorowkowego INA i napinacz paska od klimy i wspomagania też INA , obie części za 500zł. Oczywiście ma też tańsze zamienniki ale NIE POLECAM szczególnie jeśli chodzi o napinacz paska wielorowkowego. Paski wielorowkowe już miałem wymienione pare tygodnie wcześniej bo nawaliło mi sprzęgiełko alternatora także ten koszt odpadł. W sumie za wymianę wszystkich tych części zapłaciłem w autospec 350zł robocizna plus 1114zł za części. Mechanik który mi to robił sam pokazał mi w jakim kiepskim stanie jest napinacz wielorowkowy jeden i drugi także wykonałem telefon do gościa z allegro i obie części miałem już po 40 minutach. Oczywiście pas przedni calutki ściągają.
dlugi Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Czy moglbys podac jakis namiar na tego kolesia z Allegro? Chociaz nazwe uzytkownika. Mysle ze wielu osoba w tym temacie moze sie to przydac.
alvarokr Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 pewnie że mogę Nick allegro: " wodniksz6 " tel kom - 0 509-398-138 , GG - 7857402
miro_x Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Witam. Ja miesiąc temu wymieniłem rozrządzik w autospec..za wymianę samego rozrządu czyli pasek,rolka prowadząca,napinacz hydrauliczny,rolka napinająca i pompa wody policzyli mi 280zł.. Części produkcji pasek conti , napinacz hydrauliczny (tłumik drgań) NTN, rolka prowadząca - INA, rolka napinająca - INA i pompa wody chyba Ruville..kupiłem od kolesia z Kraka ogłaszającego się na allegro za 614zł. Podajesz mu numer nadwozia i on Ci powie jakie dokładnie części.. u Ciebie chyba zbędny będzie tłumik drgań, bo od 2004 już nie był montowany w tych silnikach.Od niego też kupiłem napinacz paska wielorowkowego INA i napinacz paska od klimy i wspomagania też INA , obie części za 500zł. Oczywiście ma też tańsze zamienniki ale NIE POLECAM szczególnie jeśli chodzi o napinacz paska wielorowkowego. Paski wielorowkowe już miałem wymienione pare tygodnie wcześniej bo nawaliło mi sprzęgiełko alternatora także ten koszt odpadł. W sumie za wymianę wszystkich tych części zapłaciłem w autospec 350zł robocizna plus 1114zł za części. Mechanik który mi to robił sam pokazał mi w jakim kiepskim stanie jest napinacz wielorowkowy jeden i drugi także wykonałem telefon do gościa z allegro i obie części miałem już po 40 minutach. Oczywiście pas przedni calutki ściągają. W sumie za robocizne Cie dobrze policzyli i czesci tez w dobrych cenach. U mnie napinacz paska wielorowkowego kosztował ponad 100 zł bo jest taki bez sprężyny. Do wymian y wszystkich wymienionych części nie jest konieczne zdejmowanie przodu. Jak ktoś zdejmuje przód to jest duża szansa że uszkodzi chłodnice. U mojego szwagra po jakimś czasie od wymiany okazało się że cieknie z króćca chłodnicy. Podczas wymiany musieli mu go uszkodzić. U mnie na czas wymiany mechanik tylko lekko wysuwał cały przód. Ja wszystkie czesci miałem z INY, pompa wody Hepu, paski Conti. Robocizna 300 zł części około 1100 zł.
Proof Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Niedlugo czeka mnie wymiana rozrzadu w moim AVFie zatem odswiezam temat. Pisaliscie ze kupiliscie czesci we wlasnym zakresie i zawiezliscie do wymiany, gdzie kupowaliscie czesci i gdzie robiliscie wymiane? I co dokladnie wymienia mi w ASO w cenie 1500 pln jezeli zdecyduje sie na taka opcje? Też na dniach wymieniam rozrząd w AVF,w ASO wymieniają wszystko jak zaleca Audi,rolki i pasek rozrządu,pompę wody,pasek wielorowkowy,rolkę zwrotną paska,napinacz,płyn chłodzący,komplet uszczelek silnika(rozrządu,dekla,wału),koszt części oryginalnych jest spory bo prawie 1500zł,robocizna 600zł za całość w ASO.Poza ASO wymieniają tylko rozrząd z pompą wody-zamienniki z płynem chłodzącym za 700zł.
miro_x Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 A uszczelki to po co wymieniają? tak chcesz czy oni tak mówią.
elmo814 Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 jesli was interesuje , mimo ze oleglosc dla niektorych spora : Salon Samochodowy Seat EURO MARKETING Sp. z o.o. Ulica : Sitaniec Błonie 433 22-400 Zamość Telefon : (084) 641 19 00, (084) 641 28 99 Telefax : (084) 641 28 99 Email : euro_NOSPAM_seat.pl Strona www : http://www.euro.seat.pl , kompletny rozrzad na czesciach ASO z pompa wody i plynem chlodniczym 1370PLN(a4 b6) sam dzwonilem
Proof Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 A uszczelki to po co wymieniają? tak chcesz czy oni tak mówią. Mówią,że takie są standardy i przy ściąganiu całości lepiej zmienić bo uszczelka dekla 76zł a komplet pozostałych uszczelek to 3x87zł, dają gwarancję na całość i ewentualnie jak któraś uszczelka padnie to potem cały nowy rozrząd dają w ramach gwarancji.
miro_x Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 A to ciekawe bo u mnie przy wymianie rozrządu mechanik ani nie dotykał się pokrywy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się