rt87 Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 Witam. Wyskoczyły mi takie błędy: 19558 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16618 Turbodoładowanie - przekroczona wartość graniczna nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 16567 Czujnik temperatury paliwa A wysokie napięcie - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 17055 Zawór przełączający E możliwości lub zamknięty nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY moja interpretacja: 19558 - klapa gasząca i bezpiecznik? 16618 - zbyt duże ciśnienie na turbine 16567 - uszkodzony czujnik temperatury paliwa? 16685 - to jest to co obawiam się najgorzej - pompowtrysk? być może coś nie łączy ale musze przygotowywać się najgorsze 17055 - świece żarowe padają? chodzi o to że mam problem z autem, obawiam się że to pompowtrysk(i), co do czyszczenia turbiny to jestem świadomy, nie wiem o co chodzi z resztą błędów, auto słabo pali głównie jak jest ciepły choć i na zimnym się zdarza, gdy auto zapalone na luzie czasami nim trzęsie...
evil_71 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Umiesz angielski? Jeśli tak, to ta strona będzie dla Ciebie bardzo przydatna http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php?title=Category:Fault_Codes&from=01329 Masz opisane kody, ich prawdopodobną przyczynę i sposób usunięcia Pozdrawiam!
RS Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 19558 (D) Motor für Saugrohrklappe (V157), kein Signal, (GB)-Motor for Intake Manifold Flap (V157), No Signal 16618 (D)- Ladedruckregelung, Regelgrenze überschritten, (GB) -Boost Pressure Regulation, Limit Exceeded (Overboost Condition) 16567 (D)- Geber für Kraftstofftemperatur (G81), Kurzschluss nach Plus, (GB)- Fuel temperature sender A (G81), Short to B+ 16685 (D)- Zylinder 1, Verbrennungsaussetzer erkannt, (GB)- Cylinder 1, Misfire Detected 17055 (D)- Glühkerze Zylinder 1 (Q10), elektrischer Fehler im Stromkreis, (GB)- Glow Plug/Heater Cylinder 1 (Q10) circuit, electrical Fault in Circuit Podalem takze tlumaczenie po niemiecku, bo fachowe okreslenia w nim rozumie lepiej jak po polsku (czasami ) Klapa gaszaca- Sprawdz funkcjonalnosc. Przekaznik od temperatury paliwa- Sprawdz funkcjonalnosc. Z tymi swiecami to nie zaszkodzi wymienic wszystkich- moze to juz czas? Ale niekoniecznie moze byc swieca zarowa przepalona- rowniez dmoze byc instalacja od swiec uszkodzona. Nic o wtryskach tam nie masz.
rt87 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 dzięki jak posprawdzam wszystko to napiszę, dziwi mnie to telepanie samochodem gdy jest na biegu jałowym... czy to aby napewno nic z pompowtryskiem...
grzes1150 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Pompowtryski można sprawdzić Vagiem. Skasuj błędy i po jednym dniu jazdy bez zaglądania pod maskę i rozpinania czego kolwiek sprawdź co powróciło. Jaki przelot ma auto?
Robson04 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Błąd 16685 oznacza wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, a powodem może być zbyt niskie ciśnienie spreżania i owocem tego błędu masz telepanie silnika. Jeżeli opisane objawy występują tylko na zimnym, to radzę sprawdzić najpierw korekcje dawek paliwa w 013 na zimnym, później na rozgrzanym motorze.
rt87 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 Telepie na ciepłym silniku, na zimnym jest ok. A może to dwumasa? Czekam na kabelek bo kupiłem na necie do połączenia auta z komputerem. Wtedy posprawdzam ciśnienie. Auto ma przelot 160 000 ale zapewne trzeba coś dorzucić tych km...
Robson04 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Pamiętaj, że VAG to nie panaceum na wszystkie bolączki w aucie! Ciśnienia sprężania nim nie sprawdzisz, do tego celu służą specjalne próbniki
NikoA4 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 To moze ktos pomoze mi rozszyfrowac te bledy: 01304 01311 -information Data Bus 37-00 Faulty 00856 -Radio Antena 36-10 Open 00854 01374 01370 01559 01134
rt87 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 Więc tak: powróciły błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Control Module Part Number: 03G 906 016 FE Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 9820 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 24929 2 Faults Found: 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 000 - - - Intermittent 17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) Electrical Fault P0671 - 000 - - - Intermittent to logi z mojego auta: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rt87_61844.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rt87_61845.html Po dłuższej zabawie z Vagiem zaobserwowałem w grupie 013 gdy zaczyna telepać samochodem dawka paliwa na pierwszym (chyba 1) cylindrze ogromnie wzrasta. Załączam log może ktoś będzie miał pomysł czy to pompowtysk czy coś innego Grupy: 001,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/rt87_61859.html
Robson04 Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 Błąd 16685 oraz przekroczona wartość korekcji dawki paliwa w kierunku dodatnim na 1 cyllindrze mogą być wywołane spadkiem ciśnienia sprężania.Kolejny krok to pomiar ciśnienia, bo wszystko na to wskazuje.
rt87 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Dziwna sprawa bo podczas jazdy wartość korekcji dawki paliwa są dobre czyli w granicach 0.00 do 0.75 max, tylko na biegu jałowym na pierwszym cylindrze dawka podnosi się do 2.99 i trzęsie silnikiem a razem z pierwszym i na trzecim cylindrze też idzie do góry na jakieś 1.50 Mechanik powiedział mi że nie ma sensu sprawdzać ciśnienia sprężania tylko wymienić pompowtrysk...
Robson04 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Być może mechanik ma rację i wtrysk będzie do wymiany. Jeżeli chodzi o błąd wypadania zapłonu, to instrukcja serwisowa mówi, że może być spadek ciśnienia sprężania. Zamiast sprawdzać ciśnienie można zamienić miejscami pompki np. 1 i 2. Gdy wysoka korekcja pójdzie za pompką, to masz 100% pewności, że to ona jest winna, a nie ciśnienie. Jest przy tym więcej roboty, ale większa pewność co do oceny stanu silnika.
rt87 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Nie wiem jak to jest do końca bo mówiłem mu co jeśli zamienię pompowtryski z cylindra pierwszego na powiedzmy czwarty i wtedy będzie widać czy to faktycznie on szwankuje a on mi powiedział że taka zamiana nie jest dobra. Raz że trzeba uszczelniacz drugi a po drugie no to trzeba to dobrze podokręcać a co do ustawień dawek na pompowtryski itp to nie wiem czy trzeba coś zmieniać poprzez komputer (czy może to automatycznie się robi?). Taka zamiana pompowtrysków na cylindrach nie uszkodzi czegoś dodatkowo?
Robson04 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 W żaden sposob nie mogę zrozumieć twojego mechanika, cisnienia niema sensu sprawdzać, pompek zamieniać tym bardziej, bo nie wiadomo co z tym zrobić, bo niby czym taka zamiana mogłaby zaszkodzić? Niczego komputerem się nie stroi, tylko reguluje się śrubami regulacyjnymi w odpowiedni sposób i tyle. A taka zamiana dałaby ci jasny obraz i nie słuchaj niedouczonego mechasa tylko spróbuj zrobic zamianę miejscami, choć nie wykluczone, że pompka będzie do wymiany. Co do oingów to na podmianę, jeżeli wizualnie nie są zużyte, śmiało można na ten czas założyć stare (sprawdzałem w ten sposób nieraz). Chyba że chcesz od razu zmienić w ciemno pompkę, to proszę bardzo, tylko żebyś nie był zdziwiony, że problem pozostał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się