max_117 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Witam Ostatnio w czasie jazdy czasami świeci mi się kontrolka oleju na krótka chwilę (czasami na ok.2s, a innym razem na ok. 10s). Byłem u mechanika, który stwierdził, że to czujnik oleju, więc wymieniłem lecz problem nie ustapił. Następnie stwierdził, że to olej - wymienił, ale trochę wlał za dużo, ale problem zniknął. Myślałem że problem rozwiązany, ale niestety po dłuższym czasie jak oleju ubyło do maksymalnej kreski na bagnecie problem wrócił. Zauważyłem, że często tak się dzieje przy skręcie w lewo, ale nie przy każdym. Co może byc tego przyczyną? Co sprawdzić? Do czego zaglądnąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Zlej olej póki auto dycha. Nadmierny stan oleju jest bardziej niebezpieczny niż niedobór. Lepiej zmien tego "mechanika". Możliwe że siada pompa oleju lub zatkany smok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 zmierz ciśnienie pompki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Sprawidzil bym jako pierwsze Cisnienie oleju tak jak napisal Luka3s jak z cisnieniem bedzie wszyskto wporzadku, bedziemy szukac dalej. Mozna tez zwalic miske aby sprawdzic smoka czy nie jest zasyfiony. p.s co do poziomu oleju polowa albo prawie max nigdy nie wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_117 Opublikowano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Zapomniałem dodać, że mechanik sprawdzał ciśnienie i twierdził, że jest dobre. Nie pamiętam niestety wartości, ale skoro tak się upierał to może tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Następnie stwierdził, że to olej - wymienił, ale trochę wlał za dużo Co to za mechanik skoro nawet oleju nie potrafi zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_117 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Mniejsza o tego mechanika. Już załóżmy, że mu wierzymy. Czyli następną rzeczą byłoby odkręcenie miski tam zaglądnięcie ? Co może byc wtedy tą przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 a smoka sprawdzał ten czarodziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz96 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Co do mechaników uważajcie mi założył odwrotnie Termostat jeden i zagotowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hombek1981 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam. Mialem ten sam problem. Nie zastanawialem sie i kupilem nowa pompe olejowa. Problem zniknal. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_117 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Stwierdziłem, że jednak zabiorę się za sprawdzenie smoka itd. Pod miską olejową jest uszczelka czy osadza się to na silikonie ? Chce się dowiedzieć żeby kupić sobie szybciej i nie jeździć wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Jak aluminiowa to silikon, żeliwna to uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_117 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Czyli teraz nie mogę się dowiedzieć nie wjeżdżając na kanał? Nie ma reguły na to jaki typ uszczelki tam zastanę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 wjezdzajac na kanal bedziesz wiedziec jaka masz miche ito CI odpowiena pytanie jaka uszczelka czy silikon ma byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_117 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Panowie, mam kolejne pytanie w związku z tym moim problemem. Czy w tym silniku jest czujnik temperatury oleju? Ponieważ obok czujnika ciśnienia oleju jest gwint w który coś chyba było wkręcone bo wygląda na dość ładny jak na wiek samochodu itd. a do tego wisi niedaleko kabel (jedna żyła) do wsuwania na spinke do niczego nie podpięty akurat na taką długość. Dodam, że nie mam fisa, ani pół fisa. W sklepie mają jakiś czujnik temperatury oleju do niby mojego silnika, ale nie wiem jak to z tym było. Może to to jest przyczyną i nie trzeba michy ściągać. Dziś mierzone było ciśnienie oleju po raz drugi i po nagrzaniu silnika spada do 1 bara na wolnych, a na obrotach trzyma 4 - 4,5[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 22:31_________________________________________________Nikt nie wie jak to z tym jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba15-81 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 kolego miałem podobnie, na wolnych obrotach miałem 0,7 B a na obrotach pokazywal mi 5.6 B , mechanik rozebral mi smoka byl totalnie zapchany, oczyścił zlożył i wszystko gra cisnienie wrocilo do normy i kontrolka sie nie świeci. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidek84 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 jest ktoś w stanie wysłać zdjęcie tego "SMOKA", albo go opisać? czy jestem w stanie go wykręcić i wyczyścić od wewnątrz po zdjęciu michy olejowej? u mnie w ACK też sie włącza kontrolka oleju w momencie 1)gdy temp. wody już sie zagrzeje (90 stopni), 2)gdy temp. oleju ma około 80-90 stopni (wskazówka pokazuje godzine 10:30-11). 3)gdy wkręce silnik na wyższe obroty 4000-5000. jeżdżąc spokojnie i spełniając punkt 1) i 2) żadko kiedy sie kontrolka zaświeca... czy to zasyfiony "smok" czy wysiadła pompa czy może odpowietrzenie silnika, odma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Smok: [/img] Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardjack Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Co do tego czujnika temperatury oleju, to jest tylko miejsce pod czujnik. Jakbyś chciał sobie w przyszłości założyć zegary ze wskazywaniem temperatury oleju, to możesz kupić czujnik, przewiercić żeby olej miał kontakt z czujnikiem i go tam wkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekag4 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zwalaj miskę puki czas!!! Ja właśnie szukam 1.8T AWT na przekładkę ;( i zmieniam mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się