Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Nie działa przycisk przyspieszenia w trybie D multitronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zauważyłem dzisiaj jadąc na D, że samochód jest lekko zamulony i nie reaguje na mocniejsze wciśnięcie pedału gazu, przez co słabo przyspiesza. Wciskam gaz do końca, przycisk się wciska, ale samochód nie wyrywa ;/ Najwyraźniej nie działa ten przycisk (kick down) pod pedałem gazu. W trybie S normalnie przyspiesza.

Miał ktoś podobny problem? Proszę o rady.

Opublikowano

Załączenie Kickdown możesz sprawdzić VAGiem - w blokach pomiarowych odpal grupę 9. Na drugiej pozycji masz stan przełącznika - dwie możliwe opcje to:

- unpressed

- Kick Down

Zacznij od tego. Ewentualnie sprawdź też czy w skrzyni zapisały się jakieś błędy (jeśli tak to poprosze o pełny log). No i standardowo pomiary wszystkich bloków przydałyby się aby wykluczyć inną usterkę. W moim podpisie masz telefon i mejl - podeślij tam to co zgrasz ze sterownika skrzyni (więcej info, czego szukać - w Encyklopedii CVT podwieszonej w dziale napędowym).

Opublikowano

Ok, ale najpierw muszę kupić sprzęt do tego, bo mój stary tu nie działa.

Najgorzej, że na D w ogóle nie ma kopa, już nawet pomijając kick-down, nie redukuje przy gwałtownym wciśnięciu gazu, obroty nie idą powyżej 2000 ;/

Opublikowano

Tak jakby na sprzęgle było za wysokie ciśnienie i działa zabezpieczenie... Nie podświetla Ci czasem wszystkich biegów na komputerze pokładowym?

Jeśli nie straszny Ci dystans do mnie (Września) - wpadaj na diagnostykę. Jak dla mnie to coś sięcej niż czujnik KD - więc trzeba poważniej do tematu podejść.

Opublikowano

Nie podświetla biegów, nie pali się żadna kontrolka z błędem, generalnie wszystko ok poza tym.

Opublikowano

OK. W takim razie zacznij od MVB9 i testu KD (może zadzwoń, jak będziesz już w aucie z podłączonym interfejsem - zrobimy diagnostykę on-line ;)).

Opublikowano

Ok, dzięki.[br]Dopisany: 30 Październik 2011, 06:34_________________________________________________Póki co temat można zamknąć, gdyż jest dobrze ;D

Podobno ta skrzynia dopasowuje się do stylu jazdy kierowcy. Pewien czas jeździliśmy "na biegach" i kręciliśmy wyżej, później wrzucaliśmy na D i teraz jest już normalnie, ma kopa na D i działa kick down :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...