sienkol007 0 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Witajcie , wracając dzisiaj do domu zapaliła mi się kontrolka na kompie Oil Pressure. Olej w normie , ale zaczeło dziwnie gruchotać , jutro podłącze pod vaga . Może to być czujnik ciśnienia ?? czy nastawiać się na coś gorszego?? Na jakich kanałach sprawdzić to ciśnienie oleju i jakie powinny być normy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_73 0 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Skoro zaczęło coś gruchotać to raczej czujnika bym nie obstawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 A czy przy tym silniku nie ma tego samego przy pompie oleju co w 2.0tdi z tym imbusem? Skoro zaczęło coś gruchotać to raczej czujnika bym nie obstawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Witajcie , wracając dzisiaj do domu zapaliła mi się kontrolka na kompie Oil Pressure. Olej w normie , ale zaczeło dziwnie gruchotać , jutro podłącze pod vaga . Może to być czujnik ciśnienia ?? czy nastawiać się na coś gorszego?? Na jakich kanałach sprawdzić to ciśnienie oleju i jakie powinny być normy ?? kolego u mnie jak się zaświeciły te kontrolki to poszła u mnie pompa oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 dzisiaj podlączyłem pod vaga i wyszkoczył Błąd 000010- Camshaft Positioner ( bank 1 Intake ): slow response P000A- 008 Implausible Signal Sprawdziłem poziom oleju na bagnecie , pokazuje max gdzie wcześniej było 1/2. Auto chodzi bardzo głośno , odpaliłem na chwilę i od razu wyłączyłem. Czy ten błąd dotyczy pompy oleju czy chodzi o coś innego?? Proszę o pomoc bo nie wiem czy dojadę z tym błędem sam do serwisu czy holować ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 skoro wcześniej miałeś 1/2 oleju a teraz masz max to jakimś cudem dostaje się paliwo do oleju , i rozmąciło paliwo z tego ta kontrolka od ciśnienia oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 najpierw sprawdz smoka pompy oleju,może się zapchał i nie ma ciśnienia-potem sprawdz pompę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 najpierw sprawdz smoka pompy oleju,może się zapchał i nie ma ciśnienia-potem sprawdz pompę jak już wolałbym wymienić pompę i po problemie. Najpierw niech sprawdzi co jest przyczyną że ma max oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WITT33 0 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 ile auto ma przebiegu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Przebieg 155 tys, ale czt yest mozliwe zeby dostalo sie paliwo do oleju? Jak zapalam silnik to tak jakby nie bylo smarowania? Co do tego bledu jeszcze znalazlem ze dotyczy jakiegos problemu z rozrzadem? Moze ktos zweryfikowac ten kod bledu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 A kiedy byly wymieniane popychacze ? Moze tu jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 jak jest walnięta pompa olejowa to nie będziesz miał smarowania takiego jak potrzeba, proponował bym ci sprawdzić ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Problem w tym ze nie moge nagrzac silnika zeby zmierzyc cisnienie bo za bardzo obawiam sie tego klekotania, im dluzej auto odpalone tym bardziej klekotanie narasta. jak jest walnięta pompa olejowa to nie będziesz miał smarowania takiego jak potrzeba, proponował bym ci sprawdzić ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Zamiast czujnika oleju wstaw miernik wskazówkowy ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klmn 0 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 A ja bym Ci proponowal odholować samochód do warsztatu. Swoją drogą nie masz wrażenia, że jakiegoś trupa kupiłeś? Jak czytam te Twoje perypetie to sam się zaczynam bać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_73 0 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Witajcie , wracając dzisiaj do domu zapaliła mi się kontrolka na kompie Oil Pressure. Olej w normie , ale zaczeło dziwnie gruchotać , jutro podłącze pod vaga . Może to być czujnik ciśnienia ?? czy nastawiać się na coś gorszego?? Na jakich kanałach sprawdzić to ciśnienie oleju i jakie powinny być normy ?? kolego u mnie jak się zaświeciły te kontrolki to poszła u mnie pompa oleju. Ooooo, i to jest bardzo prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 auto oddaje w środę do mechanika , do oleju dostaje się benzyna dlatego poziom wzrósł , parę dni wstecz zasygnalizował mi komputer ,że ubywa płyn od wspomagania ( raczej to nie będzie miało nic wspólnego ale na wszelki wypadek chciałem zaznaczyć ) oczywiście dolałem:) Na co zwrócić uwagę jeśli benzyna się dostaje do oleju , od czego zacząć ?? Może gdzieś z wtryskiwacza się leje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 prędzej pompa wysokiego ciśnienia puszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 prędzej pompa wysokiego ciśnienia puszcza A jak to zdiagnozować czy to pompa wysokiego ciśnienia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 odstaw to auto do jakiegos kumatego mechanika , i raczej go nie odpalaj ale skoro gi juz cos grzechota to i tak masz juz pewnie po motorze...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się