mjw83 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Witam mojej A4 cos dolega, mianowicie nie czuje turbo a jak czuje to dopiero przy 4,5 tys obr. ciągnie ładnie co moze byc tego przyczyną? Prosze o wyrozumiałosc i fachowe porady
RFK Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Podepnij VAG'a(jak masz możliwość) może wypluje jakieś błędy i zrób logi grup: 002,007,025 tak na początek.
Dev Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 nieszczelnosc, DV, niedomkniety lub nadpalony WG
mjw83 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 Tak sie składa ze kupilem ostatnio waga ale narazie raczkuje w tej dziedzinie, błedu nie ma ale zrobię logi, rozumiem mam zrobic pomiary od 1,5tys do odcinki na 3 biegu? postaram sie je zrobic i podac tu
Dev Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 najlepiej od wolnych obrotow do odcinki na 3-ce i pod gore
mjw83 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 Tomik dv juz wymieniony z Twoja pomocą siedzi Properfekt orginalny był nieszczelny od tamtej pory byłem za granicą nie mialem jak się ząjc moja niunią, wróciłem i chcial bym doprowadzic ja do odpowiedniego stanu, dodam ze turbo laduje 04 bara przynajmiej wczesniej ale wtedy wogule nie bylo czuc turbo teraz czuc ale przy 4,5 tys, podepne znów monometr zobacze co teraz poakzuje co radzicie co sprawdzic?
Dev Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 najpierw podlacz zegar i zobacz co sie dzieje
mjw83 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 Ok zrobię logi i postaram się je wkleic, najpierw muszę sie podszkolic jak je zapisac i przedstawic na forum posiadam Vaga 4.9
RFK Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Ja bym ci radził poszukać na necie i zmienić program na np. VAG-COM 311.2 , a błędy wklej na http://vaglog.rtnet.pl/
mjw83 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Opublikowano 30 Października 2011 Sęk w tym ze mam kabel który działa w tej serji programu, ale dzieki za wskazówkę [br]Dopisany: 29 Październik 2011, 23:05_________________________________________________Czy vagiem 4.9 nie moge zrobic logów? musze szukac innego? dzis podpinałem kompa weszlem w silnik > logowanie i wpisalem np 011 i nie mogłem nic zdziałac czy robię cos nie tak?
szczuraz Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Nie kombinuj tylko załaduj na kompa VC i loguj. Vag com będzie Ci działał z kablem od PV4.9
mjw83 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 Chłopaki chiał bym odnowic temat gdyż nie uporalem sie do tej pory z problemem a nawet jest gorzej bo turbo wcale nie czuc ładuje 04 bara, kat wyrzucony siedzi downpipe, WG domknięty nie nadpalony nie luzny, DV wymieniana rok temu ProPerfekt, nieszczelnosc sprawdzana brak? mam VC jakie logi zrobic czy one cos pokarzą? co jeszcze moge sprawdzic?
Lo-buz Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Nie pamietam dokladnie, ale chlopaki zaraz mnie poprawia.. odlacz od N75 wyzyk ktory idzie do gruchy WG, zaslep ten wezyk. I przejedz sie.. tylko aby glowy Tobie nie urwalo. Sprawdzales przeplywke ? Logi z tego co pamietam bo dawno nie logowalem swego starucha to: 002,007,025 - to tak wstepnie..
mjw83 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Jak rozepne to zaslepic od n75, czy od gruchy, czy oba? przepływka wymieniana rok temu ale jutro wyjme i sprawdze moze wypadało by podsmarowac dam znac co i jak? Jesli bedzie szedl lepiej to N75 do wymiany czy sprawny? gdzies o tym czytalem ale nie pamiętam
Lo-buz Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Od gruchy wezyk zaslepic. a reszta tak jak jest niech bedzie podlaczona. Lepiej nie smaruj niczym przeplywki bo rozne sa opinie o czyszczeniu przeplyw. Lepiej podlaczyc VAG-a zlogowac kanal z tego co pamietam 002 i ogien, i pozniej sprawdzic. Jesli silnik pracuje prawidlowo i nie masz gdzies jakies nieszczelnosci, nie mowie tu koniecznie o jakis dziurkach czy przetarciach, tylko rowniez o laczeniach, ja to sukcesywnie wymieniam złączki slimakowate to dmuchawa do sprawdzenia, sonda, wtryski, swiece.. masz troche sprawdzania na cieple dni
mjw83 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 co do smarowania to miałem na mysli dv-e mała pomyłka ok postaram sie temu sprostac
danielom Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 przede wszystkim zrob logi instrukcja tutaj: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-(aktualizacja-30-VII-2008) co prawda dla TDI ale Ty musisz zrobic logi innych grup co Ci tutaj chlopaki napisali co i jak.
mjw83 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 no i juz jest problem moja 7 64bit nie widzi kabla nie ma sterownika do niego jak uporam sie z problemem zrobie logi
mjw83 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Dzis zabrałem sie za N75, odłaczyłem go od gruszki i zaslepiłem, auto idzie jak by miało z 200KM ale po 3 tys. obr. szarpie mało głowy nie urwie dlaczego tak sie dzieje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się