mieszek8 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Jakiś czas temu kupiłem wymarzoną A4. Od kilku dni jedno ze świateł mijania zaczęło coraz bardziej świecić mi na niebiesko, aż w końcu padł jeden xenon Reflektory soczewkowe mam oryginały Valeo. Doczytałem, że xenony do soczewek mają oznaczenie D2S. Już miałem zamawiać gdzieś w necie nowe żarniki, ale postanowiłem zajrzeć wcześniej do reflektorów. Niepokój wzbudziły we mnie informacje, że xenony były montowane wyłącznie w pakiecie ze spryskiwaczami (nie mam ich). ETKA (ustawiona pod moją CCCO) także nie potwierdziła obecności u mnie xenonów. Wysunąłem reflektor i faktycznie xenony powinny być typu D2S Otwarłem osłonę świateł mijania i moim oczom ukazał się taki widok Żarnik wygląda następująco Rozglądałem się wcześniej za żarnikami i wiem, że powinien wyglądać inaczej, a kabel z gniazdem powinien wyglądać tak Poszperałem w necie i znalazłem taką stronę. Ciężko kupić żarnik D2H jeśli nie mieszka się w Chinach. Poza tym nie chcę więcej takich wynalazków. Szukając głębiej znalazłem przetwornice przymocowane szybkozłączkami Z kodu wyposażenia (8JH-Reflektor halogenowy) wnioskuję, że poprzedni właściciel upgrade'ował sobie światła. Co to za przetwornice - badziew, czy do dalszego używania D2S mogą być? Zakup porządnych żarników D2S (Osram, Philips) i wymiana kabli pozwoli mi na bezproblemowe korzystanie z dobroci Xe? Jak przeprowadzić ew. wymianę, żeby ustrzec się 25 kV i ujść z życiem? Czy to prawda, że jeśli żarnik nie działa, to dobrze jest wyciągnąć bezpiecznik za niego odpowiedzialny(może się zepsuć przetwornica, ponieważ cały czas wytwarza ona wysokie napięcie, którego wypalony żarnik nie odbiera)?
wrclaguna Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Ktos wlozyl po prostu HIDY (MADE IN CHINA) W twoim przypadku albo kupujesz nowy caly komplet wszystkiego albo wracasz do ORI lamp Za jakis czas pewnie ci padnie druga przetwornica albo zarnik .
?uki1984 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Kolego masz zwykłe HIDy a nie ksenon W senonach są żarniki D1S a D2S są w Bixenonach
Rafi78 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Twoje żarniki jak mnie wzrok nie myli to H7 - przynajmniej tanie przy wymianie jest szansa, że przetwornice też może szlak trafić :gwizdanie:
grzes1150 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Szukaj na allegro żarników HID H7 najlepiej barwa 8000k
Rafi78 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Szukaj na allegro żarników HID H7 najlepiej barwa 8000k z tą barwą to ostrożnie, ja zaczynałem od 6000K - lipa, 5000K tak sobie i zatrzymałem się na 4300K- przynajmniej wszystkowidać i oko się nie męczy 8000K to tylko dla szpanu
mieszek8 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 @ wrclaguna W twoim przypadku albo kupujesz nowy caly komplet wszystkiego albo wracasz do ORI lamp Istnieje szansa, że przetwornice mają dłuższą żywotność i jeszcze jedną wymianę żarnika wytrzymają, czy cały zestaw jest "jednorazowy"? @ Łuki1984 Dokopuj leżącemu W senonach są żarniki D1Sa D2S są w Bixenonach Przypadkiem nie odwrotnie (xenony D2S w starszych modelach - VIN przed 8E-2-... a bi D1S dla VIN powyżej 8E-2-...) @ djrafal Hehe w końcu jakiś plus - cena Można załatwić przetwornice przy wymianie żarnika? Jak się ustrzec błędu i prawidłowo przeprowadzić wymianę? @grzes1150 Tu zgodzę się z kolegą djrafal. Podstawa to dobrze oświetlona droga. Fioletowe ufo miałem jak wypalał mi się żarnik Zastanawiam się nad 4300K lub 5000K. @ all Są jakieś godne polecenia żarniki HID H7 4300K lub 5000K? (zależy mi na maksimum widoczności [lm] i żywotności żarnika) Jeśli po powrocie do halogenów nie będę zadowolony z efektów może mi ktoś polecić dobry zestaw HID?
Rafi78 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Ja za swój zestaw Hidów dałem 300zł nie wiem jakiej firmy bo montował mi go mój mechanik( dał mi na niego rok gwarancji- podstawa to porządne przetwornice) ale 99% Hidów to Made in China często się zdarza,że przy wymianie żarnika przetwornica pada dlatego warto to zrobić kompletem Hidów
?uki1984 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 @ Łuki1984 Przypadkiem nie odwrotnie Nie Mam ori xenon u siebie i żarniki są d1s, a bixy mają d2s
Gwerty Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 nie ma reguly ze d1s to bixenon a d2s to ksenon lub odwrotnie owe oznaczenia to typ palników. i w zalezy jakie soczewki mają gniazda to takich bedą pasowały. oba moga pasować do bixenonów i ksenonów. ale tak jak mówie wszystko zalezy od gniazda soczewki. oczywiscie jest wiecej typów. np d3s, d4s. albo paliki do relkektorów wszystkie z koncówką r np. d2r. a i wazne nie kazda przetwornica be4dzie pasowałą do kazdego palnika. np. przetwornicy d2s nie podłączysz do d1s. lub inaczej mowiąc bixenon moze bys uzbrojony w d1s d2s itp. bo wszystko zalezy od soczewki i jej mocowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się