HONZIK79 Opublikowano 5 Marca 2008 Opublikowano 5 Marca 2008 Witam jestem własciciele A4 z 99 r 2,5 tdi 150 KM . Ostatnio zauwazyłem wycieki z pokryw zaworowych i chciałem sie dowiedzieć czy przy naprawie wchodzi w gre wymiana całych pokryw czy jakiś uszczelek jak to zwykle bywalo bo rózne opienie na ten temat słyszałem . Ponad to auto zaczeło więcej kopcic na siwo niebieski dym czy to ma zwizek z tymi wyciekami ??? Prosze podpowiedziedziec i lekko uswiadomic co mnie czeka przy ewentualnej naprawie ! pozdrawiam HONZIK79
kudalty66 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 kolego a w ktorym miejscu dokladnie ci cieknie?? pomiedzy deklem a glowica, czy z uszczelniaczy przy wtryskach??
HONZIK79 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Opublikowano 7 Marca 2008 Witam kolegow ponownie ! Umyłem silniczek zeby upewnic sie z kąd dokładnie leci i wynika ze uszczelniacze wtrysków są oki ale uszczelka pokrywy !!! Głebiej juz niedałem rady zobaczyć . Mam obawy ze moze to być też uszczelka pod głowicą a to juz troszke bedzie gorzej . Zobaczymy za kilka dni bo niunka jest u mechaniora !!! pozdrawiam
berciu Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 właśnie w tej osłonie te uszczelniacze wtrysków są niewymienne i trzeba całe pokrywy zmieniać - koszt nowej 320 (x2)
kudalty66 Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 a uszczeleczki pod dekle tez niczego sobie okolo 100 zeta x2
Piterex Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 Kolego u mnie był ten sam problem, wymieniłem uszczelki pod deklami i było miesiąc spokoju - a potem znowu to samo. Samochód zaczął kopcić (tyle że na biało) mechanik powiedział że filtr odmy jest do wymiany, zapchany filtr podnosi ciśnienie oleju i on rozszczelnia te usczelki. Po wymianie filtru i uszczelek problem znikł...
SebMis Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 też obstawiam ODMĘ, a czy to kopcenie nie jest takie że czasem więcej czasem mniej? na pewno jej wymiana nie zaszkodzi, lecz po jej wymianie i tak trzeba będzie uszczelnić silnik, ale główna przyczyna zostanie wyeliminowana, jazda z zapchaną odmą grozi szybkim wytarciem wałeczków!!!
Musashi Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 trzeba sie tez dobrze przyjrzec waleczkom i el. rozrzadu. warto moze zdjac turbinke i do niej przy okazji rowniez zajrzec. sporo bylo na forum. nt. warto rowniez poczytac na AKP
Piterex Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 No i znowu zaczęło u mnie ciec Nie wiem co robić , wymieniać pokrywy ???
HONZIK79 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Umnie wymieniono odme , stare uszczelki na pokrywach dobrze umyte i dobry sylikon , jak narazie jest oki sucho bez wycieków !!!
Piterex Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Jednak okazało się że to nie spod dekli, simmering przy wale przepuszcza. Ma ktoś jeszcze pomysł skąd może ciec po zapchanej odmie???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się