mareks84 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 mam problem bo calkowicie spadla mi moc auta ma moze polowe KM myslalem ze jest to cos z turbo nawet zostalo wyciagniete (wszystko ok) poniewaz nie bylo zadnych bledow na kompie i dzis zrobilo sie jeszcze slabsze podpielismy pod kompa i wywala caly zcas czujnik polozenia walka rozrzadu, musze kupic sam czujnik czy cos powinno sie jeszcze kupic?? przy uszkodzonym czujniku tak bedzie sie zachowywac?? drgajacy silnik na jalowym i calkiwity brak mocy??[br]Dopisany: 06 Marzec 2008, 21:24 _________________________________________________logi zrobione na nic innego nie wykazuje procz tego jednego bledu... nie mial koles drukarki zeby mi wydrukowac, inne parametry w normie jak lambda,przeplywka,n75 tez ok
mareks84 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Opublikowano 7 Marca 2008 dzieki ci serdeczne w serwisie audi nowy 285zl ale bede szukal zaraz tel; do niemiec i napewno bedzie taniej w niemczech w serwisie. Znalazlem tez zamiennik za 220zl ale hmm czy on na 100% bedzie spelnial zadanie....
czaki22 Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 wag ci nie pokaze ze przeplywka funkcjonuje poprawnie
mareks84 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Opublikowano 7 Marca 2008 no jak nie pokaze jak pokazuje ma tam jakis zakres parametrow pracy moze nie zawsze pokaze jako blad ale bedzie inne napiecie i mozna to wychwycic...
Nosb Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 Jesli wywala ze czujnik nonstop to czujnik Kupujesz tylko jego i wymieniasz Raptem dwie śrubki i łatwy dostep. Jesli interesuje cie uzywka to moge zadzwonic jutro do znajomych u których kupuje graty i spytac ile chcą ( pamietam dawce i wiem ze silnik smigał do rozbiórki jak dziki)
sardo Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Co do czujnika to jest to dziwne. Mam 1.8 T 150 KM i instalacje gazową. Ostatnio przestał mi przełączać na gaz pojechałem do magika od gazu i ten po diagnozie swoim kompem stwierdził że brak odczytu z czujnika wałka. Magik podłączył jakiś kabelek za kompem autka i teraz śmiga na gazie jak ta lala. Nadmienię że nie miałem spadku mocy ani żadnych falowań silnika
Nosb Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Nie wiem co on Ci tam pokombinował... Ale jak nie chciał przełączac na gaz to nie miał odczytu z cewki (sekwencje masz ? ). Gaz stamtąd bierze obroty a nie z wałka ...
sardo Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 mam sequenr 24 i jak podłączył nowy kabelek to stary odłączał od czujnika
mareks84 Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Opublikowano 9 Marca 2008 pozyczylem nowy sprawny czujnik i nie ma zadnej roznicy co dziwne teraz juz nie wywala bledu,auto dalej jedzie jakby mialo z 70KM turbo na 100% sprawne pod wzgledem elektroniki tez wiec nie mam pojecia moze jeszcze raz wyciagne innercooler i go wyczyszcze bo kiedys pewnen mechanik twierdzil ze wymieniajac rozrzad sprawdzal mi droznosc i podobno go wyciagal i zalewal nafta hmmmmmm poddaje sie......
sardo Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 ja miałem też zalany naftą i nic nie dało czyszczenie a okazało się że słabiej ciągnie bo ma przedmuch na kolektorze wydechu
Nosb Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Moze lepiej zaworek sterujący WG sprawdz PS : sardo kolektor potrzebujesz wydechowy ? :>
sardo Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 możliwe że będzie potrzebny bo coś mi się wydaje że gdzieś jest pęknięty:(
Nosb Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 To jak cos to wal Posiadam dobry a lezy w garazu bo mam niefabryczną turbine i kolektor po nią A tak wracajac do tematu : moj silnik przed remontem miał taką opcje : przy odpalaniu zalewało go i gasł... Jak juz odpalił na benzynie przy obrotach powyzej na oko 3 tys przerywał Na vagu zero błedów jakichkolwiek Własnie wkładam spowrotem inny wyremontowany silniczek i mam nadzieje (chociaz watpie :/ ) ze objaw zniknie ... Ktos wie co to moze (mogło ) byc ? Czujnik temperatury płynu i temperatury w dolocie sprawdzony :/
Daro0919 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Witam Moje audi 1.8t bfb ma dość nietypowy problem. Jestem po wymianie głowicy i całego osprzętu pompy oleju wszystkich czujnikow. I auto między 2 a 3 tys obrotów gdy załącza się turbina ciągnie przerywa i dalej ciągnie cały czas jest błąd położenia wałka rozrządu. Mechanik nie ma pojęcia co to może być. Może macie jakieś pomysły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się