mln70 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 witam. bardzo prosze o pomoc. niedawno wymienilem intercooler. po tym somochod stracil moc i zaczal strasznie dymic na czarno, nawet na luzie. wspomne tylko ze czesto lapie tryb awaryjny przy 2,5 tys obr na 4 biegu ale to sie dzieje odkad mam to autko. bede wdzieczny za jakiekolwiek info co moglo sie zepsoc. czy to wina nowego intercoolera, turbo,wtryski,egr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Wszystko z powrotem dobrze poskładane? Dymienie na czarno oznacza nieszczelność w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Posprawdzaj weze wychodzace z turbo tez tak mialem i okazalo sie ze waz wychodzacy z turbo jest pekniety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 albo intercooler dziurawy skoro po wymianie się pojawiły takie objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mln70 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 wszystko wygląda na ok. a jakie były by objawi gdyby wtryski powoli zaczęły by odmawiać posłuszeństwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 wszystko wygląda na ok. a jakie były by objawi gdyby wtryski powoli zaczęły by odmawiać posłuszeństwa?? Podepnij Vaga i będziesz widział czy wtryski dobrze dają czy leją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mln70 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 ok a który blok mam sprawdzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 ok a który blok mam sprawdzić?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Ja raczej by najpierw zrobił logi:) później raczej skupił bym sie na coolerze bo moze byc dziurawy albo niestarannie składałes i masz dziure dlatego wpada w tryb awaryjny i dymii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Chyba gdzieś dziurka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mln70 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 cooler skladal mechanik. postaram sie kogos znalezc kto mi zrobi logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Ja bym sprawdził wszystkie opaski i przewody,może ten interkuler jest trefny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mln70 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 dobra jutro rano sprawdze wszystkie kAble ale nadal bede szukal jakiegos speca od vaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Jak będzie pociągał powietrze to powinno być słyszalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Jak będzie pociągał powietrze to powinno być słyszalne przeciez dolot nie ciagnie powietrza,powietrze z niego ucieka. jezeli przed wymiana IC nie bylo tego objawu. tzn ze mechanik nie dociagnal jednej z opasek rur dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mln70 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 górna rura coolera wygląda ok przykręciłem ja jeszcze raz ale do tej dolnej nie mogę się dostać nie wiem jak ja sprawdzić . zdejmować cały bok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 podnieś auto na lewarku ZABEZPIECZ by Ci nie sadło na głowę -odkręć osłonę pod silnikiem i masz wszystko na dłoni i można po sprawdzać wszystkie węże i opaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mln70 Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 okazlo sie ze debile z warsztatu nie nalozyli tej gumowej rury na dole i byla dziura. nalozylem i jedzi jak nowy. dzieki wszystkim za pomoc. ide nacieszyc sie autkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 hehe dobre i co lepiej jezdzi teraz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mln70 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 dawno to było ale odzyskał swoja sprawność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się