DonDemon Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 A oto co udało się osiągnąć po wizycie na Mineralnej Dodam, że przed programem przy deptaniu dymiło z rury, po robocie problem zniknął a auto o dziwo dostało kopa
Dev Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Bardzo mocna seria, na lato szykuj coolerka
DonDemon Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Bardzo mocna seria, na lato szykuj coolerka Teraz już wiem, że masz rację.. hamulce też się gotują.. jak tu jeździć
daniels Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 seria można modzić dalej :gwizdanie:,ja mam heble 320/288mm i jest zajebiaszczo
DonDemon Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 seria można modzić dalej :gwizdanie:,ja mam heble 320/288mm i jest zajebiaszczo Jeszcze heble, rns-e, fajere od R8 ... czemu ja tu trafiłem
Jarol Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Dokładnie zmieniaj heble na 320/288 do tego turbo BRD i FMIC. Tak te A4 powinny wychodzi z fabryki a nie że my je dopiero musimy poprawiać :polew:
DonDemon Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Dokładnie zmieniaj heble na 320/288 do tego turbo BRD i FMIC. Tak te A4 powinny wychodzi z fabryki a nie że my je dopiero musimy poprawiać :polew: A czy różnica będzię większa po zamontowaniu 320 z 288 niż 320 na 345 ? Opłacalnym jest montowanie tak dużych tarcz, mowa o 345 ?
Dev Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Zawsze sie oplaca, ale to juz spora masa nieresorowana. Jak cos to mam do oddania 320/288mm.
Jarol Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 320/288 do normalnej szybkiej jazdy wystarcza ewentualnie można zapodać jakiś lepszy klocek np. Ferodo DS. Różnica między 320/288 a seryjnymi 288/245 jest ogromna.
MarianekZg Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Dokładnie zmieniaj heble na 320/288 do tego turbo BRD i FMIC. Tak te A4 powinny wychodzi z fabryki a nie że my je dopiero musimy poprawiać :polew: A czy różnica będzię większa po zamontowaniu 320 z 288 niż 320 na 345 ? Opłacalnym jest montowanie tak dużych tarcz, mowa o 345 ? dodatkowo na 320mm wejdzie 16" a na 345mm niestety nie :gwizdanie:
DonDemon Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 No i wyłykał mnie jeden taki.. Mowa o porobionym kompakcie e-46 (niebieski na gwincie, fela 19 z x5 ), jak się później okazało, wydech prawie przelot, dość donośnie było słychać jak turbina schodzi z obrotów, zaślepiony egr no i program na 180 km i ok 420 Nm. Najpierw mnie doszedł , a później z pod świateł dostałem jakieś 2/3 długości na odcinku ok 300 metrów. Co jak co, ale cyferki mówią same za siebie
daniels Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 seria można modzić dalej :gwizdanie:,ja mam heble 320/288mm i jest zajebiaszczo Jeszcze heble, rns-e, fajere od R8 ... czemu ja tu trafiłem ja akurat kiere mam z rs6,tak się kończy bycie użytkownikiem forum...mody...mody..
jnx Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 No i wyłykał mnie jeden taki.. Mowa o porobionym kompakcie e-46 (niebieski na gwincie, fela 19 z x5 ), jak się później okazało, wydech prawie przelot, dość donośnie było słychać jak turbina schodzi z obrotów, zaślepiony egr no i program na 180 km i ok 420 Nm. Najpierw mnie doszedł , a później z pod świateł dostałem jakieś 2/3 długości na odcinku ok 300 metrów. Co jak co, ale cyferki mówią same za siebie AProgram mocowo wylajtowany 320d po lifcie po dobrym programie ma 7.6 7.7s do setki A compakcik chyba jeszcze szybszy Tak odpycha się moja furka:
MarianekZg Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Sorki za OT Dondemon tak na szybko mam pytanko jakie koszta trzeba przewidywać aby wrzucić BRD + FMIC + jakieś dobre pompki do kompletu :naughty: Coś za mną chodzi ostatnio ten temat
MAGIC87 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Program mocowo wylajtowany smiley 320d po lifcie po dobrym programie ma 7.6 7.7s do setki smiley 7.6 ale to czaisz z licznika? czy jakims g-techem czy racelogiem? bo z tego ujecia kamery to ciezko zobaczyc kiedy wbija sie 100. + przeklamanie licznika
Piotrek98igo Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ja na tym filmie widzialem ~8s
DonDemon Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Sorki za OT Dondemon tak na szybko mam pytanko jakie koszta trzeba przewidywać aby wrzucić BRD + FMIC + jakieś dobre pompki do kompletu :naughty: Coś za mną chodzi ostatnio ten temat Spoko nie ma problemu, sam chętnie się dowiem jakie to koszta, szczególnie, że u mnie się chyba na programie nie skończy.. :gwizdanie:
daniels Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Sorki za OT Dondemon tak na szybko mam pytanko jakie koszta trzeba przewidywać aby wrzucić BRD + FMIC + jakieś dobre pompki do kompletu :naughty: Coś za mną chodzi ostatnio ten temat Spoko nie ma problemu, sam chętnie się dowiem jakie to koszta, szczególnie, że u mnie się chyba na programie nie skończy.. :gwizdanie: najlepiej pytać kogoś kto robił takie mody
PIXI Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 To zależy, za jaką cenę dorwiecie graty i czy samemu lub firma będzie to wam montowała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się