DonDemon Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Dobra, czas na konkrety ile za: - suszare BRD ( regenerowana/nowa ) podobno p&p -suszare GT 22 ( regenerowana/nowa ) + szacowany koszt montażu samemu a ile w zakładzie by wzieli Jakie są różnice parametrów pracy między jedną i drugą, dużo osób lata na gt'ku ? Chyba Adamoo taką miał lub ma dalej.. - wtryski, czy dobrze rozumiem, że chodzi o same końcówki? - IC.. można samemu spawać/kupić zestaw gotowy/oddać firmie Czy przy montażu FIMCa koniecznym jest deaktywacja EGR'a i usunięcie go. Gdybym się w to bawił, zależało by mi na zostaniu przy oryginalnym kacie, żeby auto nie było głośniejsze, nie telapaniu budą przy gaszeniu silnika i w miare predkim nagrzewaniu się silnika, czyli tym wszytskim za co poniekąd odpowiada ten zaworek. - jeszcze koszt programu, w moim przypadku chyba korekty Dobra to ile za to będzie ? Aha, jeszcze pytanko, ori turbo z avf'a dmuchnie max do jakich mocy ?
daniels Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Aha, jeszcze pytanko, ori turbo z avf'a dmuchnie max do jakich mocy ? max 180ps
jnx Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Program mocowo wylajtowany smiley 320d po lifcie po dobrym programie ma 7.6 7.7s do setki smiley 7.6 ale to czaisz z licznika? czy jakims g-techem czy racelogiem? bo z tego ujecia kamery to ciezko zobaczyc kiedy wbija sie 100. + przeklamanie licznika G-techem, jak znajde temat na bmw-sport to wkleje. ja na tym filmie widzialem ~8s No ja mówiłem o mocnym programie czyli takim pod ~195KM i 430Nm. U mnie licznikowo wychodzi 7.7 ale na aDyno wychodzi mi 7.9-8.0. Z tym że mój program jest lajtowy 2.6 w peaku. DonDemon, jeszcze dołóż koszty sprzęgła/dwumasy. Dobra, czas na konkrety ile za:- suszare BRD ( regenerowana/nowa ) podobno p&p -suszare GT 22 ( regenerowana/nowa ) + szacowany koszt montażu samemu a ile w zakładzie by wzieli Allegro nie boli Jakie są różnice parametrów pracy między jedną i drugą, dużo osób lata na gt'ku ? Chyba Adamoo taką miał lub ma dalej.. No tu chyba dużej filozofii nie ma. Gt22 wstaje później i więcej ładuje
Gość mmcv Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Z tym że mój program jest lajtowy 2.6 w peaku. tez mi tyle dmucha wpeaku, 197 kucy tylko pewnie wazy mi ze 100kg wiecej niz Twoje , panorama i wyposazenie dodatkowe robi swoje
Piotrek98igo Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 kata chcesz zostawic i gt22 wsadzac :kox: jak nie bedzie kata to bedzie glosno chodzic? skad kurde czerpiesz takie nowiny?
jnx Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 nie no nie gadaj bo katalizator trochę wytłumia ale żeby grubsze mody robić i go nie wywalić to może być ciężko na górze.
daniels Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ja nie mam kata...i delikatnie głośniej ale tylko jak jadę jako pasażer...
DonDemon Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 ja nie mam kata...i delikatnie głośniej ale tylko jak jadę jako pasażer... A w jakim przedziale obrotów jest głośniej ? Tj. bardziej świst/gwizd czy pyr pyr (pierdzenie) ?
MAGIC87 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 mam pełny przelot i jest cicho No ja mówiłem o mocnym programie czyli takim pod ~195KM i 430Nm to sie zgodze. Ja wykrecałem 7.9 na setupie 155 KM i 360 Nm pewnie polowa w to nie uwierzy
jnx Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Jaka masa auta? I Jaka felga? U mnie 17cali 225/40. Masa 1490kg W sumie te wyniki chyba są nawet niższe bo alpina d3(320D) która ma 200KM ta na jednej turbince : Maksymalna prędkość 238 km/h Przyspieszenie do 100km/h 7.4 s Nie wiem jak inne auta się zachowują ale passat 1.9tdi podkrecony na 174KM zostaje w tyle na każdym kolejnym wbitym biegu ścigając się ze mną..
MAGIC87 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Jaka masa auta? I Jaka felga? U mnie 17cali 225/40. Masa 1490kg smiley 225/40/18 B6 1380 KG
juby_p Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Ja wykrecałem 7.9 na setupie 155 KM i 360 Nm pewnie polowa w to nie uwierzy :decayed Czemu?, ważne żeby te niutony były jak najdłużej, bo z chwilowego uderzenie nie będzie dobrego czasu Fajne macie masy a ja w quattro pomarzyć, musiał bym cały środek w garażu zostawić i pewnie jeszcze klapę tylną
MAGIC87 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Nie mam koła zapasowego i innych zbednych pierdoł. dlatego taka masa Czemu?, ważne żeby te niutony były jak najdłużej, bo z chwilowego uderzenie nie będzie dobrego czasu wtedy tak samo i teraz od 2000-3200 jak od linijki
juby_p Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 U mnie 17cali 225/40. A nie powinieneś mieć profilu 45? przez to licznik zaniża i dodatkowo auto lepiej się odpycha [br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 21:51_________________________________________________ wtedy tak samo i teraz od 2000-3200 jak od linijki bo linia prosta to to co lubimy najbardziej na wykresie:)
Piotrek98igo Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ludzie jezdza bez tlumikow,a komus od kata chodzi auto glosniej w kazdym aucie tne i nie widze roznicy poza odglosem turba.
DonDemon Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 ludzie jezdza bez tlumikow,a komus od kata chodzi auto glosniej w kazdym aucie tne i nie widze roznicy poza odglosem turba. Hehe dobre tylko a4 w budzie b6 nie bardzo mi podchodzi do ryczącego wydechu. Jeżeli słychać delikatny świst..ale to musiał bym na własne ucho real odsłuch wykonać. A tak by the way.. ile cenią kata w skupie ?
PIXI Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ludzie jezdza bez tlumikow,a komus od kata chodzi auto glosniej w kazdym aucie tne i nie widze roznicy poza odglosem turba. Hehe dobre tylko a4 w budzie b6 nie bardzo mi podchodzi do ryczącego wydechu. Jeżeli słychać delikatny świst..ale to musiał bym na własne ucho real odsłuch wykonać. A tak by the way.. ile cenią kata w skupie ? Przyjedź na spota we wtorek to posłuchasz na żywca dźwięku (bez kata) świszczącej BRD
Gość mmcv Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 ludzie jezdza bez tlumikow,a komus od kata chodzi auto glosniej w kazdym aucie tne i nie widze roznicy poza odglosem turba. ja slyszalem jak chodzi B8 z wycietym DPFem i katem (czyli pelny przelot) ... i przyznam szczerze ze srednio to brzmi w takim samochodzie ... i jeszcze ten specyficzny zapach .Ale co kto lubi w B5 tez bym wyciol Fajnie Wam waza te furaki ... jakby mi ktos z auta wyjol 200kg to bym zrobil spokojnie w 7s sete Tym bez tlumikow dziekuje
DonDemon Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 ludzie jezdza bez tlumikow,a komus od kata chodzi auto glosniej w kazdym aucie tne i nie widze roznicy poza odglosem turba. Hehe dobre tylko a4 w budzie b6 nie bardzo mi podchodzi do ryczącego wydechu. Jeżeli słychać delikatny świst..ale to musiał bym na własne ucho real odsłuch wykonać. A tak by the way.. ile cenią kata w skupie ? Przyjedź na spota we wtorek to posłuchasz na żywca dźwięku (bez kata) świszczącej BRD Zamierzam właśnie wpaść ;-)
jnx Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 B8 z wycietym DPFem i katem (czyli pelny przelot) przelot jest jak nie ma tłumików
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się