rav Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Witam Co może być przyczyną ubytków płynu chłodzącego w układzie chłodzenia silnika A4 B7 ASB 2007r. ?? Po przejechaniu około 7 tys. km spadł poziom płynu o około 0,4 litra. Nie ma oznak wydobywania się płynu przez korek zbiorniczka wyrównawczego. Płyn chłodzący jest czysty (zabarwiony na różowo bez plam oleju) poziom oleju silnikowego jest cały czas na tym samym poziomie. Korek wlewu oleju silnikowego jest czysty - nie ma oznak białego nalotu. Pod samochodem też nie widać żadnych plam. Tak więc gdzie może tkwić problem z "ulatnianiem" się tego płynu ?? _________________ Pozdrawiam Rafał
Musashi Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 uszkodzona uszczelka lub peknieta glowica, pekniety blok, pekniety waz lub krociec zbiornik wyrownawczy ukladu chlodzenia, nieszczelna pompa wodna, trzeba zrobic probe cisnieniowa na zimno, i obserwowac skad cieknie.
rav Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 Na czym polega ta próba ciśnieniowa na zimno. Jak to jest przeprowadzane. ?? Tak jak nazwa wskazuje przeprowadza się ją na zimnym silniku ?? "uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica , pęknięty blok," - czy nie powinno się się to objawiać drobinkami oleju w płynie chłodzącym blok silnika ??
grzechuwoj Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Jeżeli wyciek jest do komory spalania i z rury wydechowej wydobywa się para ewentualnie przybywa oleju to uszkodzona jest uszczelka, głowica lub blok silnika. Nieszczelne węże sprawdzaj opaski widać wtedy ślady płynu. Powodzenia oby to była opaska.
carles Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 rano po dłuższym postoju odpala Ci normalnie na raz czy musisz pokręcić? bo jeśli jak pisze kolega powyżej wyciek jest do komory spalania to trudniej mu będzie odpalić i wtedy na bank będzie kopcił = uszczelka pod głowicą, ew. pęknięta głowica. Jaki masz przebieg? Pozdro
rav Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam Auto tak samo odpala na ciepłym jak na zimnym silniku - po weekendowym postoju (sobota, niedziela). Nie zauważyłem żadnego kopcenia podczas odpalania, lub dynamicznego przyśpieszania. Muszę się wybrać chyba z tym do jakiegoś mechanika. Możecie polecić jakiegoś rozsądnego mechanika z W-wy lub najbliższych okolic. ?? ______________ Pozdrawiam Rafał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się